Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування". від Виконком Бібрської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-010957-a
Id Tender 4b049a58d9f04442a7b4e5107afd14ef
План UA-P-2025-07-17-012538-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.07.2025 17:25
Остання зміна 24.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 139 273 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
80 696.37 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 17:24 до 20.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 17:24
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 17:24
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:08
до 18.09.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 15:56
до 24.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.09.2025 15:44
-
Період уточнень
з 17.07.2025 17:24 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 17:24 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:08 до 18.09.2025 15:44
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:08 до 18.09.2025 15:44
Основні параметри
"Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування".
Місце виконання робіт: дороги по вулицях частини І.Франка, А.Шептицького та частини пл. Нац. Відродження населеного пункту м.Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Кількість: 1 роботи згідно ТС
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
16 139 273 грн.
"Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування".
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування".
Очікувана вартість
16 139 273 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80696,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2025 11:45
Закінчення аукціону
21.08.2025 12:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування".
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81220, Україна, Львівська область, м.Бібрка, вулиці І.Франка, А.Шептицького та пл. Нац. Відродження
Дата постачання по
31.12.2026 17:17
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Пропозиція:
16 136 899.39 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
Пропозиція:
12 233 394.54 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2025 11:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христіна Катерина Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380326343135
Факс
+380326343135
Сайт:
http://bibrka-rada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26412390
Повна назва
Виконком Бібрської міської ради
Поштовий індекс
81220
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Бібрка
Адреса
вул. Г.Тарнавського, 22
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування".
Період вимог/скарг з 27.08.2025 15:56 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 12:08 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей
Документи кваліфікації
27.08.2025 15:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.08.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування" (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно до РОЗДІЛУ №1 - Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей додатку 1 до тендерної «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: «Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне зазначити. Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі, що включається в довідку: асфальтоукладач – не менше 1 одиниці; автогудронатор – не менше 1 одиниці; ручний гудронатор – не менше 1 одиниці; поливомийна машина – не менше 1 одиниці; коток дорожній – не менше 1 одиниці; фреза дорожня – не менше 2 одиниць. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі залучення Субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Транспортні засоби та дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатись учасником для надання послуг/виконання робіт, та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт/надання послуг та бути у технічно справному стані. Додатково на всі зазначені у довідці дорожньо-будівельні машини, учасник надає копії чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Учасник ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" на виконання вищевказаної умови тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції надав довідку (вихідний № 24-07/25-3ТД від 19.08.2025 року) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка наявність обладнання.pdf») з переліком обладнання та документами, що підтверджують їх право власності. У довідці (вихідний № 24-07/25-3ТД від 19.08.2025 року) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка наявність обладнання.pdf») у стовбці «Власне або орендоване, лізинг, тощо (№ договору)» щодо: Асфальтоукладач Автогудронатор Ручний гудронатор Машина поливально-мийна Коток дорожній Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів (Фреза дорожня) як підстава користування вказується договір надання послуг №07/03/25 від 07.03.2025 з ТОВ «СТехніка». Проте, копія договору надання послуг №07/03/25 від 07.03.2025 з ТОВ «СТехніка» разом з документами, які підтверджують право власності надавача послуг на техніку/обладнання згідно такого договору у складі документів тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" – відсутні. Разом з тим, у документах тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" наявні: Копія договору № 19.08/25ОТ оренди спецтехніки від 19.08.2025 року укладеного з ТОВ «Терновицятех»; Копія договору № 19-08.25ОТ оренди спецтехніки від 19.08.2025 року укладеного з ТОВ «Асфальтне та бетонне виробництво»; Копія договору № 19/08/20250Т оренди спецтехніки від 19.08.2025 року укладеного з ТОВ «АБВ механізація». Замовником було встановлено, що ручний гудронатор (1 шт.), Фреза дорожня (1 шт.), Асфальтоукладач (1 шт.), коток дорожній (1 шт.) є орендовані у ТОВ «Терновицятех» на підставі договору № 19.08/25ОТ оренди спецтехніки від 19.08.2025 року. Фреза дорожня (1 шт.) та Автогудронатор (1 шт.) орендовані ТОВ «Асфальтне та бетонне виробництво» на підставі договору № 19/08/20250Т оренди спецтехніки від 19.08.2025 року. Машина поливально-мийна (1 шт.) орендована у ТОВ «АБВ механізація» на підставі договору № 19/08/20250Т оренди спецтехніки від 19.08.2025 року. При цьому, учаснику потрібно звернути увагу, що у файлі «Техпаспорт автогудринатор JAC.pdf» міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тип: спеціалізований вантажний фургон малотонажний-В, а у особливих відмітках не міститься інформації про переобладнання у автогудронатор. Також, у файлі «Техпаспорт машина поливально-мийна.pdf» міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тип: спеціалізований вантажний цистерна, а у особливих відмітках міститься інформація про встановлення автогудронатора. 1.2. Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації учасники надають Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників, машиністів дорожньо-будівельних машин (не менше 2-х осіб) та дорожніх робітників (не менше 5 осіб), які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом. У наданій довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (вихідний № 24-07/25-4ТД від 19.08.2025 року) файл «Довідка працівники.pdf» учасником не вказано освіту ІТР та робітників за позиціями 1 та 3-9. 1.3. Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Обов’язковою умовою є наявність в учасника інженера з техніки безпеки. На інженера з техніки безпеки додатково необхідно надати: - диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації. Диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації повинні підтверджувати підготовку за курсом/напрямком: «Охорона праці» або «Охорона праці в галузі будівництва»; - сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до цього сертифікату Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу/на переведення/на сумісництво або витяги з трудових книжок, цивільно-правові угоди (договори) на виконання робіт/надання послуг). У тендерній пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" міститься наказ №07-20К від 19.08.2025 року про призначення на посаду інженера з техніки безпеки за сумісництвом Верба Станіслав Володимирович. На Верба Станіслав Володимирович ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" надав сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» але без кваліфікаційного посвідчення до такого сертифікату. Також ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" не надав на Верба Станіслав Володимирович диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації, які підтверджують підготовку за курсом/напрямком: «Охорона праці» або «Охорона праці в галузі будівництва». В той же час у довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (вихідний № 24-07/25-4ТД від 19.08.2025 року) є невідповідність інформації та наданим підтверджуючим документам. Так, згідно довідки (вихідний № 24-07/25-4ТД від 19.08.2025 року) інженером з техніки безпеки є Хмельницький Іван та на нього ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" не надало документу, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини між Хмельницький Іван та ТЗОВ "БК"ВІАКОМ». Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та кваліфікаційне посвідчення до нього, ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" на ім’я Хмельницький Іван, також не надав. 1.4. Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації додатково на дорожніх робітників (не менше 5 осіб) та машиністів дорожньо-будівельних машин (не менше 2-х осіб), учасник повинен надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком (подається на кожного такого працівника з підтвердженням його кваліфікації): - дорожні робітники не нижче 3-го розряду - машиністи дорожньо-будівельних машин не нижче 3-го розряду Замовником було встановлено, що серед документів тендерної пропозиції відсутні свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками щодо усіх дорожніх робітників (5 осіб - не нижче 3 розряду) та машиністів дорожньо-будівельних машин (2 особи - не нижче 3 розряду), що зазначені у довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 1.5. Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник повинен надати: «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів. Довідка має містити інформацію із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору(-рів) надавати не обов’язково. Вищевказані документи підтверджують фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в документації. *Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на виконання робіт з капітального або поточного ремонту вулиць/доріг (ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у тому числі у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано протягом останніх чотирьох років (2022-2025). Вартість аналогічного договору має бути не менше 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі.». На виконання цієї умови тендерної документації ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" надало довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору вихідний №24-07/25-1ТД від 19.08.2025 року .у якому вказано лише один аналогічний договір № 2/21-04 від 21.04.2023 року, який і надано у складі пропозиції, хоча вимагається не менше двох. Також як вбачається з договору предметом його є капітальний ремонт дороги по вул.Шевченка в с.м.т. Шкло Яворівського району львівської області. Коригування за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, що не відповідає умовам тендерної документації в частині поняття аналогічного договору. 1.6. Відповідно до Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. Учасником не надано лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг згідно наданих довідок про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг. 1.7. Відповідно до п. 5 Розділу №6 Додатку №1 до тендерної документації Учасникам необхідно надати: Сертифікат відповідності асфальтобетонних сумішей, який згідно до ст. 23 Закону виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації в НААУ, про що надати чинний атестат. Серед документів тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" міститься сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші від 17.07.2025 року, що виданий ТОВ «ВЛАТ» (з яким ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" має укладений договір поставки № 19/2025П, предметом якого є поставка асфальтобетонних сумішей для потреб цієї закупівлі) ООВ ДП «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ». При цьому, ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" не надав у складі документів тендерної пропозиції атестат про акредитацію ООВ ДП «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» в НААУ. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей договору надання послуг №07/03/25 від 07.03.2025 з ТОВ «СТехніка» разом з документами, які підтверджують право власності на техніку/обладнання згідно такого договору або уточненої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з урахуванням наданих у тендерній пропозиції документів, що стосуються обладнання, матеріально-технічної бази з дотриманням вимог тендерної документації в РОЗДІЛІ №1 Додатку №1 щодо документального підтвердження взаємозв’язку згідно наступних вимо: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі залучення Субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Транспортні засоби та дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатись учасником для надання послуг/виконання робіт, та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт/надання послуг та бути у технічно справному стані. Додатково на всі зазначені у довідці дорожньо-будівельні машини, учасник надає копії чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 2.2. Привести у відповідність довідку та відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників, машиністів дорожньо-будівельних машин (не менше 2-х осіб) та дорожніх робітників (не менше 5 осіб), які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом. 2.3. Привести документи у відповідність та Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Обов’язковою умовою є наявність в учасника інженера з техніки безпеки. На інженера з техніки безпеки додатково необхідно надати: - диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації. Диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації повинні підтверджувати підготовку за курсом/напрямком: «Охорона праці» або «Охорона праці в галузі будівництва»; - сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до цього сертифікату Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу/на переведення/на сумісництво або витяги з трудових книжок, цивільно-правові угоди (договори) на виконання робіт/надання послуг). 2.4. Привести документи у відповідність та Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації додатково на дорожніх робітників (не менше 5 осіб) та машиністів дорожньо-будівельних машин (не менше 2-х осіб), учасник повинен надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком (подається на кожного такого працівника з підтвердженням його кваліфікації): - дорожні робітники не нижче 3-го розряду - машиністи дорожньо-будівельних машин не нижче 3-го розряду 2.5. Привести документи у відповідність та Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник повинен надати: «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів. Довідка має містити інформацію із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору(-рів) надавати не обов’язково. Вищевказані документи підтверджують фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в документації. *Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на виконання робіт з капітального або поточного ремонту вулиць/доріг (ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у тому числі у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано протягом останніх чотирьох років (2022-2025). Вартість аналогічного договору має бути не менше 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі.». 2.6. Привести документи у відповідність та Відповідно до Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. 2.7. Привести документи у відповідність та Відповідно до п. 5 Розділу №6 Додатку №1 до тендерної документації Учасникам необхідно надати: Сертифікат відповідності асфальтобетонних сумішей, який згідно до ст. 23 Закону виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації в НААУ, про що надати чинний атестат. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
22.08.2025 19:50
Надати до
23.08.2025 19:50
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:00 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:56 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:00
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.09.2025 15:44 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 14:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.09.2025 15:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.09.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:12
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000046
Дата створення проекту
03.09.2025 13:16
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:46
Дата публікації висновку про результати
24.09.2025 16:30
Дата завершення усунення порушень
30.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 534-07-04
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2025-07-17-010957-a 17.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконкому Бібрської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17 липня 2025 року (зі змінами від 15 серпня 2025 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиціі товариства з обмеженою відповідальністю «БК«ВІАКОМ» (далі – ТЗОВ «БК«ВІАКОМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» (далі – ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 23 серпня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 серпня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 11 вересня 2025 року № 13999-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 вересня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», пояснення Замовника від 17 вересня 2025 року та 17 вересня 2025 року, отримані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТЗОВ «БК«ВІАКОМ» та ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.09.2025 00:00
Дата публікації
24.09.2025 16:30
Документи висновку
24.09.2025 16:30
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З від 04.09.2025 № 234 Київ Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-07-17-010957-a.c2, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-07-17-010957-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 03 вересня 2025 року № 231 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене, з 04 вересня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Рішеня
04.09.2025 17:07
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 17:07
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-010957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.09.2025 11:53
Орган перевірки
20.09.2025 00:00
Документи повідомлення
16.09.2025 11:54
-
Відповідь
відповідь на запит
1.Щодо питання: «Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування". у замовника наявний позитивний Експертний звіт № 01/1022Ю-07/25 від 01 липня 2025 року, Реєстраційний номер EX01:4106-9697-9651-1382, який затвердив розроблену фахівцями проектну документацію, згідно якої замовником і визначено технічні та якісні характеристики об’єкта. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству Обґрунтування очікуваної вартості та розміру витрат: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 (Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги) та глави 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд), з урахуванням ПДВ. Так, шляхом додавання вартостей вартості інших глав та суми ПДВ 20% замовником визначено очікувану вартість об’єкта, а саме 16 139 273,00 грн з ПДВ. Розмір витрат місцевого бюджету обґрунтовується розрахунковою вартістю об’єкта та затверджений рішенням сесії № 6007 від 09.05.2025 року.. Код ТПКВКМБ: 6030 – Організація благоустрою населених пунктів 2. Щодо питання: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.» Замовником торгів (Виконком Бібрської міської ради, Код ЄДРПОУ: 26412390), що є розпорядником бюджетних коштів згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів здійснено публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування". (ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) на власному веб-сайті, ознайомитись із яким можна за посиланням: http://www.bibrka-rada.gov.ua/oholoshennya-tenderu-na-kapitalnyy-remont-dorohy.html
Рішеня
17.09.2025 17:23
Замовник
Документи повідомлення
17.09.2025 17:31
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Додатково до наданих 17.09.2025 р. на запит пояснень надаємо та кріпимо документальне підтвердження.
Рішеня
18.09.2025 13:46
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 139 273 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 18:00
Замовник:
Виконком Бібрської міської ради
Контактний телефон:
+380326343135
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 139 273 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 18:00
Замовник:
Виконком Бібрської міської ради
Контактний телефон:
+380326343135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності