Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР"Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-010906-a
Id Tender 4cc1178a0a9a4eb1adfb17e7886ede71
План UA-P-2025-07-17-012215-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 17:10
Остання зміна 28.08.2025 16:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 105 273 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
130 526.37 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 17:09 до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 17:09
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 17:09
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 11:30
до 16.08.2025 07:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 11:39
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.08.2025 07:47
до 28.08.2025 16:57
Період уточнень
з 17.07.2025 17:09 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 17:09 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 11:30 до 16.08.2025 07:47
Період кваліфікації
з 01.08.2025 11:30 до 16.08.2025 07:47
Основні параметри
"Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 105 273 грн.
"Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
26 105 273 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
130526,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 526
Аукціон
Cтарт аукціону
01.08.2025 11:07
Закінчення аукціону
01.08.2025 11:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі наданих форм зазначених у п.4.1 Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3) з моменту їх підписання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС"
Пропозиція:
25 838 555.18 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
25 191 694.93 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.08.2025 11:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Башлик
Електронна пошта
Телефон
+380459652486
Сайт:
http://vshsuzirya.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
13737082
Повна назва
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
07300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Вишгород
Адреса
вул. Кургузова, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 08.08.2025 11:39 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 11:30 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Детально у прикріпленому рішенні.
Документи кваліфікації
08.08.2025 11:39
Повідомлення про рішення
01.08.2025 11:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) не надано посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації. 2) не надано копію фінансової звітності за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3) не надано Виписку чи інший документ, виданий банківською установою, про підтвердження оплат по аналогічному договору №7-1/р від 15 травня 2025 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.2.3 Додатку 1 до тендерної документації - Кваліфікаційний сертифікат, свідоцтво про підвищення кваліфікації, договір страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. 2) пп.4.1 Додатку 1 до тендерної документації - Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу: Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*, Копія звіту про рух грошових коштів за 2024 рік (у разі наявності) з відміткою про прийняття відповідного органу*, Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*. 3) пп.3.1.4 Додатку 1 до тендерної документації - Виписка чи інший документ, виданий банківською установою, про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. 2) копію фінансової звітності за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу: копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та копію звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3) Виписку чи інший документ, виданий банківською установою, про підтвердження оплат по аналогічному договору №7-1/р від 15 травня 2025 року.
Створено
06.08.2025 16:36
Надати до
07.08.2025 16:36
Період вимог/скарг з 16.08.2025 07:47 по 22.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 11:39 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.08.2025 07:47
Довідка НАЗК
16.08.2025 07:47
Повідомлення про рішення
08.08.2025 11:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) належним чином не підтверджено вимоги Замовника згідно пункту 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання аналогічних предмету закупівлі робіт (робіт з капітального ремонту), повністю виконаний. 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); 3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.1.4. Виписка чи інший документ, виданий банківською установою, про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. 3.1.5. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) інформацію та документи згідно вимог Замовника визначених у пункті 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
13.08.2025 20:52
Надати до
14.08.2025 20:52
Договір
UA-2025-07-17-010906-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26-08/01
25 838 555.18 грн.
21 532 129.32 грн.
З ПДВ
Підписано
26.08.2025
Строк дії договору з
26.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
"Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13737082

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39343796

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.08.2025 16:57
-
Додатки до договору
Додатки до договору
28.08.2025 16:56
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
28.08.2025 16:56
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000100
Дата створення проекту
26.08.2025 14:17
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 14:48
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-73-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2025 № 63-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 26.08.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2025-07-17-010906-a 17.07.2025Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 14:48
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-010906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1.надайте інформацію та долучіть відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.08.2025 15:17
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 15:17
-
Відповідь
Відповідь на запит
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації на «Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» Документація пройшла експертизу, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА " отримано експернний № 250424-07/А від 13 травня 2025 EX01:2250-1731-2555-9708 копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі http://vshsuzirya.com.ua/publichni_zakupivli.html
Рішеня
02.09.2025 17:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 105 273 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459652486
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 105 273 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459652486
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності