Показати схожі тендери

Закупівля Профнастил, паробар'єр від Військова частина 2428.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-009303-a
Id Tender 74652684230340f0a9427202c393c026
План UA-P-2025-07-16-001909-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.07.2025 15:52
Остання зміна 31.07.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 676.83 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
596.77 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 15:52 до 25.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 15:52
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 15:52
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:07
-
Період уточнень
з 17.07.2025 15:52 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 15:52 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:07
Основні параметри
Профнастил, паробар'єр
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
59 676.83 грн.
Профнастил, паробар'єр
Назва предмета закупівлі
Профнастил, паробар'єр
Примітки
*будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент».
Очікувана вартість
59 676.83 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
596,77
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 11:44
Закінчення аукціону
28.07.2025 12:07
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 18 (штуки)
Профнастил ПК-18
Опис предмета закупівлі
Профнастил ПК-18
Код ДК 021:2015
44172000-6 - Листи (будівельні)
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 72 (штуки)
Профнастил ПС-18
Опис предмета закупівлі
Профнастил ПС-18
Код ДК 021:2015
44172000-6 - Листи (будівельні)
Кількість
72
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 75 (метри квадратні)
Паробар'єр
Опис предмета закупівлі
Паробар'єр
Код ДК 021:2015
44176000-4 - Плівки
Кількість
75
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться у національній валюті України. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Покупець. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем лише після його фактичного отримання Покупцем та за дійсний отриманий обсяг товару належної якості на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами рахунків (рахунків-фактур) та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару та відповідних документів, які є підставою для оплати, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Датою оплати поставленого Продавцем товару за Договором вважається дата списання коштів з реєстраційного рахунка Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі товару на реєстраційний рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Товар, що поставляється Продавцем, оплачується Покупцем за ціною відповідно до специфікації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБА ПРОФ СТІЛ"
Пропозиція:
54 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
57 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 11:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 15:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ткачук Павло Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380737051397
Замовник
ЄДРПОУ
14321469
Повна назва
Військова частина 2428
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Профнастил, паробар'єр
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 12:07 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 12:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації в якому міститься вимога наступного змісту, що «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - копії/ю документів/у на підтвердження саме повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, тощо).». 2. На виконання даної вимоги Учасником було завантажено в електронну систему копію договору від 17.07.2023 №1707-07 та видаткову накладну від 20.09.2023 року №АС-2009-21, разом з тим в пункті 1.2. договору зазначено, що предметом поставки є будівельні матеріали, найменування, асортимент, кількість, ціна яких вказується в рахунках-фактурах та видаткових накладних які є невід’ємною частиною договору, пункт 1.3. договору визначає що загальний обсяг товару, що поставляється за цим договором, визначається протягом терміну дії Договору, виходячи зі змісту зазначених пунктів договору, обсяг товарів є не вичерпним та може бути більшим ніж зазначено в наданій видатковій накладній. Враховуючи, що термін дії Договору ще триває (та по ньому можливо ще постачання), у Замовника немає документального підтвердження, що наданий Учасником договір виконаний саме в повному обсязі. 3. Учаснику необхідно на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завантажити в електрону систему закупівель не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, тощо) відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 4 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації в якому міститься вимога наступного змісту: «Учасник надає підтвердження країни походження товару (кожного найменування у складі пропозиції учасника). Документами, що підтверджують країну походження товару є: сертифікат про походження товару, декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ, який містить інформацію про країну походження товару (товарні накладні, пакувальні листи, відвантажувальні специфікації, сертифікати відповідності, якості, фітосанітарні сертифікати, ветеринарні сертифікати, тощо) (стаття 41 Митного кодексу України).». 5. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник не завантажив в електрону систему закупівель жодного документа. 6. Учаснику необхідно завантажити в електрону систему закупівель документ що підтверджують країну походження товару у відповідності до пункту 4 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації. 7. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації в якому міститься вимога наступного змісту: «Гарантійний лист про те, що товар, який пропонується в складі тендерної пропозиції Учасника, буде новим, тобто таким який не був у використанні, а також, що товар буде ввезено (завезено) на територію України через легальні канали дистрибуції зі сплатою всіх необхідних митних зборів і податків або Гарантійний лист про те, що товар, який пропонується в складі тендерної пропозиції Учасника, буде новим, тобто таким який не був у використанні та таким, що виготовлений на території України.». 8. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник не завантажив в електрону систему закупівель жодного документа. 9. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель «Гарантійний лист про те, що товар, який пропонується в складі тендерної пропозиції Учасника, буде новим, тобто таким який не був у використанні, а також, що товар буде ввезено (завезено) на територію України через легальні канали дистрибуції зі сплатою всіх необхідних митних зборів і податків або Гарантійний лист про те, що товар, який пропонується в складі тендерної пропозиції Учасника, буде новим, тобто таким який не був у використанні та таким, що виготовлений на території України.».
Створено
30.07.2025 18:08
Надати до
31.07.2025 18:08
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
59 676.83 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
Військова частина 2428
Контактний телефон:
380737051397
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
59 676.83 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
Військова частина 2428
Контактний телефон:
380737051397
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності