Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому від Департамент освіти Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-009194-a
Id Tender cc00e70190904899a64f6c35a22962f0
План UA-P-2025-07-17-010975-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 15:50
Остання зміна 12.09.2025 13:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 066 920 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 669.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 15:49 до 25.07.2025 15:52
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 15:49
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 15:49
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:39
до 03.09.2025 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 15:58
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.09.2025 16:37
-
Період уточнень
з 17.07.2025 15:49 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 15:49 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:39 до 03.09.2025 16:37
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:39 до 03.09.2025 16:37
Основні параметри
ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 066 920 грн.
ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому
Очікувана вартість
1 066 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10669,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 12:04
Закінчення аукціону
28.07.2025 12:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ліжко
Код ДК 021:2015
39143116-2 - Дитячі ліжка
Кількість
102
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, навчальні заклади освіти
Дата постачання по
15.09.2025 15:52
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару (далі – рахунок) та після підписання Сторонами видаткової накладної на товар
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА
Пропозиція:
1 066 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
895 845.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
784 074 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Пропозиція:
1 050 804 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 12:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
18.07.2025 15:19
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудич Оксана Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532609554
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Poltava
Адреса
Sobornosti Street, 36
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому
Період вимог/скарг з 01.08.2025 15:58 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 12:39 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.08.2025 15:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ", поданої на процедуру закупівлі ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому, № UA-2025-07-17-009194-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Замовник вимагав в тендерній документації в Додатку 4 та в Додатку 6 надати: 1. Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копію довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата). Під аналогічними (аналогічним) за предметом закупівлі договорами (договором) слід розуміти виконані договори (договір), за умовами яких (якого) було поставлено ліжка. Аналогічним договором не буде вважатися достроково розірваний (припинений) договір, крім випадків його дострокового виконання через зменшення видатків Замовника. Учасник Фізична особа-підприємець "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" надав довідку про виконання аналогічного договору, в якій зазначив аналогічний договір № 002/07-1 від 02.07.2025р. Предмет закупівлі шафа для одягу, код ДК 021:2015-39140000-5. Замовник в тендерній документації зазначив, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний, за умовами якого було поставлено ліжка. Учасник повинен виправити дану невідповідність. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної Фізична особа-підприємець "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому, № UA-2025-07-17-009194-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
31.07.2025 15:52
Надати до
01.08.2025 15:52
Період вимог/скарг з 07.08.2025 15:43 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 15:58 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 15:43
Довідка НАЗК
07.08.2025 15:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.08.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.09.2025 15:39 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 14:53 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
03.09.2025 15:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 14:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
Період вимог/скарг з 03.09.2025 16:23 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 15:39 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.09.2025 16:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
Період вимог/скарг з 03.09.2025 16:37 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 16:23 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
03.09.2025 16:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:47
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 066 920 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 15:52
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 066 920 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 15:52
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності