Показати схожі тендери

Закупівля Лавки для сидіння (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-009024-a
Id Tender e0ac89850f7148508f1e112e23adfa7e
План UA-P-2025-07-16-008450-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 15:41
Остання зміна 31.07.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
55 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
275 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 15:40 до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 15:40
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 15:40
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 11:51
до 31.07.2025 16:50
Залишилось 4 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 16:50
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 16:50
-
Період уточнень
з 17.07.2025 15:40 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 15:40 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 11:51 до 31.07.2025 16:50
Період кваліфікації
з 25.07.2025 11:51 до 31.07.2025 16:50
Основні параметри
Лавки для сидіння (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
55 000 грн.
Лавки для сидіння (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки
Назва предмета закупівлі
Лавки для сидіння (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки
Очікувана вартість
55 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
275,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 11:04
Закінчення аукціону
25.07.2025 11:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лавки для сидіння
Код ДК 021:2015
39113600-3 - Лавки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Хмельницького Богдана, будинок 118 А (Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»)
Дата постачання по
10.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Волященко Ніна Прокопівна"
Пропозиція:
49 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кочерга Лідія Григорівна
Пропозиція:
42 576 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
30 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"
Пропозиція:
32 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
29 999.94 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
52 845 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 11:04
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Іванова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Лавки для сидіння (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки
Період вимог/скарг з 31.07.2025 16:50 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 11:51 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:50
Довідка НАЗК
31.07.2025 16:50
Повідомлення про рішення
25.07.2025 11:51
Витяг з ЄДР
25.07.2025 11:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 30.07.2025 року Лавки для сидіння (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимогам тендерної документації, документи тендерної пропозиції Учасника повинні бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Натомість, Учасник завантажив свої документи з накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП). 1.2. Вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 1.3. Прохання накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документи тендерної пропозиції. 2.1 У документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» учасника перша сторінка починається з фрази «ДОВІДКА про прийняття умов Договору». 2.2 Вимога пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 2.3 Прохання надати відкорегований документ. 3.1 У документі «ДОВІДКА про прийняття умов Договору», на 2-й сторінці учасник прописує, що «Згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації.», хоча проєкт договору викдадений у Додатку№5. 3.2 Вимога пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3.3 Прохання надати відкорегований документ. 4.1 Згідно вимогам Тендерної документації Учасники повинні надати інформаційну довідку «щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначеням цих заходів». Учасник надав довідку БЕЗ зазначення цих заходів. 4.2 Вимога Додатку №3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством». 4.3 Прохання доповнити та надати відкорегований документ.
Створено
30.07.2025 16:48
Надати до
31.07.2025 16:48
Договір
UA-2025-07-17-009024-a-a1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
6 (штуки)
Лавки для сидіння
Номенклатура
Лавки для сидіння
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44286447

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3023412453

Інформація про підписанта

IBAN
UA488201720344200001000154239
ПІБ підписанта
Віннікова Марина Геннадіївна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380969956699
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
55 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
55 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності