Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Панченко К.М., яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції:
1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у пункті 5.9 розділі V Додатку 1 до тендерної документації, зокрема:
- Відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації*.
*Замовник перевіряє інформацію щодо учасника згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 (із змінами).
Під час аналізу тендерної пропозиції наданої ФОП Панченко К.М., вбачається відсутність вищевказаного документу.
ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ФОП Панченко К.М., відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації.