Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластикова ПВХ панель біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; Пластикова ПВХ смуга стартова біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами; Пластикова ПВХ смуга сполучна біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-008413-a
Id Tender 0b04f68cd3664e67981a5c66d1bc48a4
План UA-P-2025-07-17-009223-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.07.2025 15:18
Остання зміна 31.07.2025 19:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
146 253 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
731.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 15:20 до 25.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 15:20
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 15:20
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.07.2025 01:00
-
Період уточнень
з 17.07.2025 15:20 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 15:20 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 01:00
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластикова ПВХ панель біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; Пластикова ПВХ смуга стартова біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами; Пластикова ПВХ смуга сполучна біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
146 253 грн.
Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластикова ПВХ панель біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; Пластикова ПВХ смуга стартова біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами; Пластикова ПВХ смуга сполучна біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластикова ПВХ панель біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; Пластикова ПВХ смуга стартова біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами; Пластикова ПВХ смуга сполучна біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)
Очікувана вартість
146 253 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
731,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 675 (метри квадратні)
Пластикова ПВХ панель біла
Опис предмета закупівлі
Пластикова ПВХ панель біла
Код ДК 021:2015
44175000-7 - Панелі
Кількість
675
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, За адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Позиція : №2 264 (Погонний метр)
Пластикова ПВХ смуга стартова біла
Опис предмета закупівлі
Пластикова ПВХ смуга стартова біла
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
264
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, За адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Позиція : №3 12 (Погонний метр)
Пластикова ПВХ смуга сполучна біла
Опис предмета закупівлі
Пластикова ПВХ смуга сполучна біла
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
12
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, За адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної впродовж 50 (п’ятидесяти) робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПАНЧЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
137 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 15:18
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Максимов
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
MAKSYMOV OLEKSII
Електронна пошта
Телефон
380577352473
Замовник
ЄДРПОУ
37765988
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Zhovtneve Tram Depot"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Zhovtneve Tram Depot"
Поштовий індекс
61157
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул. Москалівська, буд. 199-А
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластикова ПВХ панель біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; Пластикова ПВХ смуга стартова біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами; Пластикова ПВХ смуга сполучна біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 01:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:21
Електроний протокол про продовження строку
25.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ФОП ПАНЧЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластикова ПВХ панель біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; Пластикова ПВХ смуга стартова біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами; Пластикова ПВХ смуга сполучна біла, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ПАНЧЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 16:19
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Панченко К.М., яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у пункті 5.9 розділі V Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: - Відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації*. *Замовник перевіряє інформацію щодо учасника згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 (із змінами). Під час аналізу тендерної пропозиції наданої ФОП Панченко К.М., вбачається відсутність вищевказаного документу. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ФОП Панченко К.М., відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації.
Створено
31.07.2025 16:26
Надати до
01.08.2025 16:26
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
146 253 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Контактний телефон:
380577352473
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
146 253 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖОВТНЕВЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Контактний телефон:
380577352473
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності