Показати схожі тендери

Закупівля Засоби індивідуального захисту; 35810000-5 Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Корюківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-008133-a
Id Tender 00eb60adb20e4604930d03d5576a9977
План UA-P-2025-07-17-006801-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.07.2025 15:20
Остання зміна 17.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
430 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 300 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 15:20 до 25.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 15:20
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 15:20
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 11:39
до 11.08.2025 16:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 11:12
до 17.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.08.2025 16:26
-
Період уточнень
з 17.07.2025 15:20 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 15:20 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 11:39 до 11.08.2025 16:26
Період кваліфікації
з 28.07.2025 11:39 до 11.08.2025 16:26
Основні параметри
Засоби індивідуального захисту; 35810000-5 Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
430 000 грн.
Засоби індивідуального захисту; 35810000-5 Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Засоби індивідуального захисту; 35810000-5 Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
430 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 11:16
Закінчення аукціону
28.07.2025 11:39
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 13 (штуки)
Бронежилети
Опис предмета закупівлі
Бронежилети
Код ДК 021:2015
35815100-1 - Бронежилети
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15300, Україна, Чернігівська область, м.Корюківка, вул. Бульварна, 6
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Позиція : №2 13 (штуки)
Шоломи
Опис предмета закупівлі
Шоломи
Код ДК 021:2015
35813000-6 - Військові шоломи
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15300, Україна, Чернігівська область, м.Корюківка, вул. Бульварна, 6
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО""
Пропозиція:
420 732 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ МАКСВЕЛЛОДЖИК
Пропозиція:
314 340 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 11:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
17.07.2025 15:07
Тендерна документація
17.07.2025 15:07
Тендерна документація
17.07.2025 15:07
Тендерна документація
17.07.2025 15:07
Тендерна документація
17.07.2025 15:07
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Шумська
Електронна пошта
Телефон
+380465721379
Замовник
ЄДРПОУ
04061760
Повна назва
Корюківська міська рада
Поштовий індекс
15300
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Корюківський район, м. Корюківка
Адреса
вул. БУЛЬВАРНА, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби індивідуального захисту; 35810000-5 Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 04.08.2025 11:12 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 11:39 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.08.2025 11:12
Повідомлення про рішення
28.07.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 4.10. розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.». При перевірці електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу встановлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідностості Учаснику надано 24 години на виправлення невідповідності тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації.
Створено
30.07.2025 16:41
Надати до
31.07.2025 16:41
Період вимог/скарг з 11.08.2025 16:26 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 11:12 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.08.2025 16:26
Повідомлення про рішення
04.08.2025 11:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 4.6. розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати: «Довідку у довільній формі з інформацією щодо підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відсутня довідка у довільній формі з інформацією щодо підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику надано 24 години на виправлення невідповідності тендерної пропозиції та приведення документів у відповідність до вимог тендерної документації.
Створено
07.08.2025 15:25
Надати до
08.08.2025 15:25
Торги не відбулися
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 09:00
Замовник:
Корюківська міська рада
Контактний телефон:
+380465721379
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 09:00
Замовник:
Корюківська міська рада
Контактний телефон:
+380465721379
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності