Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області від Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-007869-a
Id Tender f2c63b16415444b693add1e08ec13aed
План UA-P-2025-07-17-009363-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 15:17
Остання зміна 30.07.2025 16:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
487 040.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 435.2 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 15:17 до 25.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 15:17
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 15:17
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 01:00
до 29.07.2025 15:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 15:26
до 04.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.07.2025 15:26
-
Період уточнень
з 17.07.2025 15:17 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 15:17 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 01:00 до 29.07.2025 15:26
Період кваліфікації
з 25.07.2025 01:00 до 29.07.2025 15:26
Основні параметри
Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
487 040.4 грн.
Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
487 040.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2435,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82469, Україна, Львівська область, с.Луги, вул. Довга
Дата постачання по
31.12.2025 15:02
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично надані послуги до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Виконавця належно оформлених актів виконаних робіт(послуг з поточного ремонту) (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. 4.2. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після надання і приймання всіх передбачених договором послуг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (послуг з поточного ремонту) (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д"
Пропозиція:
485 601.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Круць Ірина Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380324571381
Замовник
ЄДРПОУ
43971810
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Поштовий індекс
82400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Стрий
Адреса
вул. Шевченка 71
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області
Період вимог/скарг з 29.07.2025 15:26 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 01:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 15:26
Довідка НАЗК
29.07.2025 15:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
25.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -відповідно до ч.1 Розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У складі пропозиції учасником надано наказ про призначення директора та протокол загальних зборів засновників. При цьому, згідно з протоколом №7/24 від 30 грудня 2024 року та наказу №47-к/тр від 30.12.2024 року повноваження Муцея М.І. на посаді директора продовжено до 30.06.2025 року. Оскільки пропозиція учасника завантажена 23 липня 2025 року, учасником не надано підтвердження повноважень директора. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Створено
28.07.2025 15:09
Надати до
29.07.2025 15:09
Договір
UA-2025-07-17-007869-a-b1
Очікує підписання
485 601.6 грн.
485 601.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області
Номенклатура
Поточний ремонт вул.Довга в с. Луги Стрийського району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43971810

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03580920

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
487 040.4 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380324571381
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
487 040.4 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380324571381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності