Показати схожі тендери

Закупівля Комплексний геодезичний пункт від НУ "Львівська політехніка".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-007687-a
Id Tender 1a80cf15aba04bda97c5a908e2056d52
План UA-P-2025-07-17-006520-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.07.2025 14:50
Остання зміна 10.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
217 820 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 178.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 14:50 до 25.07.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 14:50
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 14:50
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:00
до 04.08.2025 16:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 20:06
до 10.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.08.2025 16:55
-
Період уточнень
з 17.07.2025 14:50 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 14:50 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:00 до 04.08.2025 16:55
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:00 до 04.08.2025 16:55
Основні параметри
Комплексний геодезичний пункт
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
217 820 грн.
Комплексний геодезичний пункт
Назва предмета закупівлі
Комплексний геодезичний пункт
Очікувана вартість
217 820 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2178,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплексний геодезичний пункт
Код ДК 021:2015
38296000-6 - Геодезичні прилади
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79040, Україна, Львівська область, Львів, Конюшинна, 8
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяоплата 100%, протягом 90 календарних днів з дня (дати) отримання товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Бойко Ігор Васильович
Пропозиція:
199 990 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 14:50
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василишин Христина Теодорівна
Електронна пошта
Телефон
380977112859
Сайт:
http://www.lp.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071010
Повна назва
НУ "Львівська політехніка"
Поштовий індекс
79013
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13
Кваліфікація
Лот № 1 Комплексний геодезичний пункт
Період вимог/скарг з 30.07.2025 20:06 по 04.08.2025 16:54
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 13:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Переможець
Документи кваліфікації
30.07.2025 20:06
Довідка НАЗК
30.07.2025 20:06
Повідомлення про рішення
25.07.2025 13:00
Витяг з ЄДР
25.07.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 1.1. розділу І тендерної документації - підписувач – фізична особа, яка є учасником, або уповноваженою службовою (посадовою) особою учасника і від свого імені або від імені учасника, якого представляє, підписує документи, зокрема створює електронний підпис, який накладається на тендерну пропозицію та/або документи, що подаються у складі тендерної пропозиції; електронний підпис – кваліфікований електронний підпис (КЕП). Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Пунктом 3.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено: вимоги встановлені Тендерною документацією щодо надання документа (документів)/копії документа, учасникам слід розуміти, як надання електронної сканованої копії знятої з відповідного документа (копії документа) з паперовим носієм інформації або надання електронного документа. Зміст та вигляд усіх завантажених учасником до електронної системи закупівель електронних сканованих копій повинен відповідати змісту документів, згідно яких виготовляються такі електронні скановані копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасником особи. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом/електронним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) видані учаснику/переможцю іншими фізичними чи юридичними особами (підприємствами, установами, організаціями) у формі електронного документа та подаються через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладеним електронним підписом особи, яка підписала такий документ. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тендерна пропозиція повинна містити КЕП особи підписувача, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до вимог Тендерної документації. Учасник повинен підписати тендерну пропозицію до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Електронний підпис, який створений учасником під час підписання тендерної пропозиції та/або документів тендерної пропозиції повинен відповідати наступним вимогам: а) електронний підпис повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу; б) за електронного підпису здійснено ідентифікацію підписувача, в тому числі підтверджено: - ідентифікаційні дані учасника, який подав (подає) тендерну пропозицію - найменування і код ЄДРПОУ учасника - юридичної особи або прізвище, ім’я , по батькові (за наявності) (прізвище ініціали (ініціал імені)) учасника - фізичної особи; - дані підписувача - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) службової (посадової) особи учасника, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) фізичної особи, яка є учасником; в) під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов'язаний цей електронний підпис. У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до вимог пункту 8.1. розділу 8 додатку 1 до тендерної документації подано документ з заповненою формою «Відомості про учасника» Вих. №2 від 22.07.2025 р.(файл «Документи на тендер.pdf»), яка передбачає заповнення учасником відомостей про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції, зокрема: назва посади (у разі наявності), прізвище, імя, по-батькові. У відповідному пункті форми учасником зазначено: «11. Відомості про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції: Фізична особа-підприємець Бойко Ігор Васильович». Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у складі пропозиції учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "Електронний підпис" (22 липня 2025 23:47). За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: БОЙКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ П.І.Б.: БОЙКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ Країна: Україна РНОКПП: 3325805179 Організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 23:47:00 22.07.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер: 5E984D526F82F38F04000000C6B35B01D7114A06 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: УДОСКОНАЛЕНИЙ Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований. Отже, учасник всупереч умовам тендерної документації, підписав тендерну пропозицію шляхом створення удосконаленого електронного підпису, а не КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: надати підписані кваліфікованим електронним підписом Бойка Ігоря Васильовича документи (із накладенням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)), подання яких вимагалось згідно з умовами тендерної документації та якщо такі документи були надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладеним удосконаленим електронним підписом окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом Бойка Ігоря Васильовича.
Створено
29.07.2025 14:51
Надати до
30.07.2025 14:51
Період вимог/скарг з 04.08.2025 16:55 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 16:54 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
04.08.2025 16:55
Повідомлення про рішення
04.08.2025 16:55
Витяг з ЄДР
04.08.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
217 820 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 13:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
217 820 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 13:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності