Показати схожі тендери

Закупівля Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах» від Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Тендер UA-2025-07-17-007265-a
Id Tender 003722dca85d4d59be971a5baee2a208
План UA-P-2025-07-17-008702-a link
Статус Прекваліфікація (період оскарження)
Дата публікації оголошення 17.07.2025 14:37
Дата публікації протоколу розгляду пропозицій 22.08.2025 15:51
Остання зміна 01.09.2025 14:17
Перевірити КЕП
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 14:36 до 19.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 14:36
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 14:36
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період прекваліфікації (оскарження)
з 19.08.2025 10:00
до 28.08.2025 00:00
Період уточнень
з 17.07.2025 14:36 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 14:36 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 10:00 до 28.08.2025 00:00
Основні параметри
Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
Energy service of the building of the PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTION (CRANIER-KINDERGARTEN) OF THE COMBINED TYPE No. 8 "FAIRY TALE" OF THE CITY OF KOVEL at the address: 19, Heroes of Ukraine Street, Kovel, Volyn region DK 021:2015: 99999999-9 — "Not reflected in other sections"
послуги
Облікова ставка НБУ
15,50
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону
1,00 %
Джерело фінансування закупівлі
Фінансування виключно за рахунок Учасника
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 5
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
Назва предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Energy service of the building of the PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTION (CRANIER-KINDERGARTEN) OF THE COMBINED TYPE No. 8 "FAIRY TALE" OF THE CITY OF KOVEL at the address: 19, Heroes of Ukraine Street, Kovel, Volyn region DK 021:2015: 99999999-9 — "Not reflected in other sections"
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону
1,00 %
Фіксований відсоток суми скорочення витрат замовника
80,0 %
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Energy service of the building of the PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTION (CRANIER-KINDERGARTEN) OF THE COMBINED TYPE No. 8 "FAIRY TALE" OF THE CITY OF KOVEL at the address: 19, Heroes of Ukraine Street, Kovel, Volyn region DK 021:2015: 99999999-9 — "Not reflected in other sections"
Код ДК 021:2015
99999999-9 - Не відображене в інших розділах
Адреса постачання
45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Героїв України, 19
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється щомісяця (далі - розрахунковий період) Післяплата - з дати підписання акту про виконання зобов’язань
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЧАПЛИГІН СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 15:51
Звіт про оцінку
17.07.2025 14:37
Оголошення про проведення закупівлі
17.07.2025 14:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Савенюк
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nataliya Savenyuk
Електронна пошта
Телефон
+0501502845
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Філіпчук Олександр Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Філіпчук Олександр Сергійович
Електронна пошта
Телефон
+380951566063
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
02141680
Назва (англійською мовою)
Upravlinnya osviti vikonavchogo komitetu Kovelskoi miskoi radi
Повна назва
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Upravlinnya osviti vikonavchogo komitetu Kovelskoi miskoi radi
Поштовий індекс
45000
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Ковель
Адреса
вул. Незалежності, буд. 101
Прекваліфікація
Лот № 1 Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Чаплигін Сергій Михайлович (далі — Учасник 1), поданої під час проведення процедури закупівлі: Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах» Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, у т. ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі згідно зі статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» (далі — Закон про енергомодернізацію). 2. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ» (далі — Учасник 2), поданої під час проведення Закупівлі, на відповідність вимогам тендерної документації, в т. ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику 2 в участі у Закупівлі згідно зі статтею 17 Закону з урахуванням Закону про енергомодернізацію. 3. Про складення та оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-17-007265-a Під час розгляду першого питання порядку денного: «19» серпня 2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників закупівлі енергосервісу шляхом застосування процедури відкритих торгів щодо Закупівлі. Згідно з протоколом розкриття було подано 2 (дві) тендерних пропозицій. Відповідно до норм статті 17 Закону та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно зі статтею 17 Закону. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо Учасника 1 було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику 1 у випадках, передбачених статтею 17 Закону. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника 1 було виявлено таке. Тендерну пропозицію Учасника 1 необхідно відхилити відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону(не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме тому, що: - Учасник 1 не надав інформацію, яка передбачена Розділом 3 ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме «щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору», яка має міститися в Додатку 6. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону про енергомодернізацію публічні закупівлі енергосервісу (далі — закупівлі енергосервісу) здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом про енергомодернізацію. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону про енергомодернізацію закупівлі енергосервісу здійснюються, зокрема, шляхом застосування процедури відкритих торгів. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: ? щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору (завантажується окремим файлом згідно з Додатком 6 до тендерної документації); Учасник 1 у складі тендерної пропозиції надав такі документи, які вимагалися відповідно до зазначених вище вимог: - Додаток 6 до тендерної документації окремим файлом, який не містить в собі інформації про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору. Виходячи зі змісту вищевказаних документів, вони не відповідають зазначеним вимогам. Таким чином, Учасник 1 не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацом третім пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Під час розгляду другого питання порядку денного: Щодо Учасника 2 було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику 2 у випадках, передбачених статтею 17 Закону. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника 2 було виявлено таке. Тендерну пропозицію Учасника 2 необхідно відхилити відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону(не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме тому, що: - Учасник 2 не надав інформацію, яка передбачена Розділом 3 ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме «щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору», яка має міститися в Додатку 6. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону про енергомодернізацію публічні закупівлі енергосервісу (далі — закупівлі енергосервісу) здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом про енергомодернізацію. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону про енергомодернізацію закупівлі енергосервісу здійснюються, зокрема, шляхом застосування процедури відкритих торгів. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: ? щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору (завантажується окремим файлом згідно з Додатком 6 до тендерної документації); Учасник 2 у складі тендерної пропозиції надав такі документи, які вимагалися відповідно до зазначених вище вимог: - Додаток 6 до тендерної документації окремим файлом, який не містить в собі інформації про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору. Виходячи зі змісту вищевказаних документів, вони не відповідають зазначеним вимогам. Таким чином, Учасник 2 не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацом третім пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Під час розгляду третього питання порядку денного: Згідно з частиною 12 статті 29 Закону за результатами розгляду тендерних пропозицій замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій (Додаток 1). Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій, протягом одного дня з дня його затвердження. Таким чином, необхідно оприлюднити протокол розгляду всіх тендерних пропозицій в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника 1. 2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника 2.
Документи прекваліфікації
19.08.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
ФОП ЧАПЛИГІН СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Чаплигін Сергій Михайлович (далі — Учасник 1), поданої під час проведення процедури закупівлі: Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах» Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, у т. ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі згідно зі статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» (далі — Закон про енергомодернізацію). 2. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ» (далі — Учасник 2), поданої під час проведення Закупівлі, на відповідність вимогам тендерної документації, в т. ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику 2 в участі у Закупівлі згідно зі статтею 17 Закону з урахуванням Закону про енергомодернізацію. 3. Про складення та оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-17-007265-a Під час розгляду першого питання порядку денного: «19» серпня 2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників закупівлі енергосервісу шляхом застосування процедури відкритих торгів щодо Закупівлі. Згідно з протоколом розкриття було подано 2 (дві) тендерних пропозицій. Відповідно до норм статті 17 Закону та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно зі статтею 17 Закону. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо Учасника 1 було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику 1 у випадках, передбачених статтею 17 Закону. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника 1 було виявлено таке. Тендерну пропозицію Учасника 1 необхідно відхилити відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону(не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме тому, що: - Учасник 1 не надав інформацію, яка передбачена Розділом 3 ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме «щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору», яка має міститися в Додатку 6. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону про енергомодернізацію публічні закупівлі енергосервісу (далі — закупівлі енергосервісу) здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом про енергомодернізацію. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону про енергомодернізацію закупівлі енергосервісу здійснюються, зокрема, шляхом застосування процедури відкритих торгів. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: ? щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору (завантажується окремим файлом згідно з Додатком 6 до тендерної документації); Учасник 1 у складі тендерної пропозиції надав такі документи, які вимагалися відповідно до зазначених вище вимог: - Додаток 6 до тендерної документації окремим файлом, який не містить в собі інформації про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору. Виходячи зі змісту вищевказаних документів, вони не відповідають зазначеним вимогам. Таким чином, Учасник 1 не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацом третім пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Під час розгляду другого питання порядку денного: Щодо Учасника 2 було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику 2 у випадках, передбачених статтею 17 Закону. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника 2 було виявлено таке. Тендерну пропозицію Учасника 2 необхідно відхилити відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону(не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме тому, що: - Учасник 2 не надав інформацію, яка передбачена Розділом 3 ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме «щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору», яка має міститися в Додатку 6. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону про енергомодернізацію публічні закупівлі енергосервісу (далі — закупівлі енергосервісу) здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом про енергомодернізацію. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону про енергомодернізацію закупівлі енергосервісу здійснюються, зокрема, шляхом застосування процедури відкритих торгів. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: ? щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору (завантажується окремим файлом згідно з Додатком 6 до тендерної документації); Учасник 2 у складі тендерної пропозиції надав такі документи, які вимагалися відповідно до зазначених вище вимог: - Додаток 6 до тендерної документації окремим файлом, який не містить в собі інформації про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору. Виходячи зі змісту вищевказаних документів, вони не відповідають зазначеним вимогам. Таким чином, Учасник 2 не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацом третім пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Під час розгляду третього питання порядку денного: Згідно з частиною 12 статті 29 Закону за результатами розгляду тендерних пропозицій замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій (Додаток 1). Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій, протягом одного дня з дня його затвердження. Таким чином, необхідно оприлюднити протокол розгляду всіх тендерних пропозицій в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника 1. 2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника 2.
Документи прекваліфікації
19.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
19.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Прекваліфікація (період оскарження)
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Контактний телефон:
+0501502845
Статус
Прекваліфікація (період оскарження)
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Контактний телефон:
+0501502845
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності