Показати схожі тендери

Закупівля 48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами) від Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-006233-a
Id Tender 31514c19d80e44339bcf32c0f49c7bf7
План UA-P-2025-07-14-008151-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 13:53
Остання зміна 11.08.2025 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
680 694.45 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 806.94 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 13:52 до 30.07.2025 21:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 13:52
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 13:52
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 13:41
до 08.08.2025 09:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 10:31
до 14.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.08.2025 09:06
-
Період уточнень
з 17.07.2025 13:52 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 13:52 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 13:41 до 08.08.2025 09:06
Період кваліфікації
з 31.07.2025 13:41 до 08.08.2025 09:06
Основні параметри
48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами)
(Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами) для потреб Апарату управління ПАТ «Центренерго»; Кількість: 1 послуга.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
680 694.45 грн.
48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами)
Назва предмета закупівлі
48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами)
Очікувана вартість
680 694.45 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6806,94
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 13:18
Закінчення аукціону
31.07.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами
Код ДК 021:2015
48150000-4 - Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в безготівковій формі у національній валюті України на підставі рахунку Виконавця. Виконавець не пізніше 5 (п’ятого) числа місяця, що настає за розрахунковим, надає Замовнику рахунок-фактуру та Акт приймання-передачі послуг. Замовник здійснює оплату в строк до 30 днів після підписання актів приймання-передачі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк надання послуг: 7 календарних днів від дати підписання договору, а в частині розрахунків - до повного виконання їх сторонами.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
Пропозиція:
562 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
Пропозиція:
675 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 14:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сябер Дмитро Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380443640874
Сайт:
http://www.centrenergo.com
Замовник
ЄДРПОУ
22927045
Повна назва
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами)
Період вимог/скарг з 05.08.2025 10:31 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 13:41 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
ВИРІШИВ: 1. Враховуючи письмові висновки з окремих питань відповідності пропозиції, відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС " на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС " протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Документи кваліфікації
05.08.2025 10:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 08.08.2025 09:06 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 10:31 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИВ: 1. На підставі письмових висновків з окремих питань відповідності пропозиції, визнати тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АЙКЮЖН ІТ " на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами) такою, що відповідає всім критеріям та умовам тендерної документації. 2. Визнати переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АЙКЮЖН ІТ ". 3. Оприлюднити протокол розгляду тендерних пропозицій через авторизовані електронні майданчики в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та у відповідності з вимогами статті 10 Закону, протягом одного дня з дня його затвердження. 4. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення про визначення переможця процедури закупівлі, у вигляді цього протоколу. 5. Укласти договір про закупівлю з переможцем торгів на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами) ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АЙКЮЖН ІТ " протягом строку дії тендерної пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів), але не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
08.08.2025 09:06
Довідка НАЗК
08.08.2025 09:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.08.2025 10:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами). 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-17-006233-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 40026988 7. Перелік виявлених невідповідностей: 7.1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток №2 до Тендерної документації) учасник зокрема надав: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій по Договору №113/2025 частково відсутня дата укладання договору, що не відповідає п.1.1. Додатку №2 до Тендерної документації. - лист-відгук по Договору №ФГІОЦ-ТА-12/2021 від 19.03.2021р. в якому відсутні реєстраційний номер та дата реєстрації, що не відповідає п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. Додаток№2 до Тендерної документації. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 9.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) із зазначенням (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю): - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на закупівлю Пакетів програмного забезпечення для керування виробничими процесами . 9.2. На підтвердження інформації викладеної в довідці, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, учасником надаються позитивні листи-відгуки від контрагентів за договорами зазначеними у довідці. Лист-відгук, що надається по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, має бути оформлений на офіційному бланку підприємства, повинен мати реєстраційний номер і дату реєстрації та містити наступну інформацію: номер та дату укладання договору за яким надається лист-відгук, наявність чи відсутність зауважень до учасника закупівлі по його виконанню.
Створено
06.08.2025 15:52
Надати до
07.08.2025 15:52
Договір
UA-2025-07-17-006233-a-a1
Очікує підписання
675 000 грн.
675 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами
Номенклатура
Постачання ліцензійного програмного забезпечення системи для побудови та управління бізнес-процесами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Повна назва
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22927045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
Повна назва
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40026988

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
680 694.45 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 21:00
Замовник:
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Контактний телефон:
380443640874
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
680 694.45 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 21:00
Замовник:
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Контактний телефон:
380443640874
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності