Показати схожі тендери

Закупівля Лопати, граблі, вила, сапи від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-006124-a
Id Tender 0fbdaa243d304b2687f1088828658ecc
План UA-P-2025-07-02-002741-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.07.2025 13:49
Остання зміна 01.08.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
301 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 506.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 13:47 до 25.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 13:47
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 13:47
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.07.2025 11:47
-
Період уточнень
з 17.07.2025 13:47 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 13:47 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 11:47
Основні параметри
Лопати, граблі, вила, сапи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
301 250 грн.
Лопати, граблі, вила, сапи
Назва предмета закупівлі
Лопати, граблі, вила, сапи
Очікувана вартість
301 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1506,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 012.5
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 11:24
Закінчення аукціону
28.07.2025 11:47
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 100 (штуки)
Лопата снігоприбиральна з держаком
Опис предмета закупівлі
Лопата снігоприбиральна з держаком
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
Лопата штикова з держаком
Опис предмета закупівлі
Лопата штикова з держаком
Код ДК 021:2015
44511110-9 - Штикові лопати
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 60 (штуки)
Лопата совкова з держаком
Опис предмета закупівлі
Лопата совкова з держаком
Код ДК 021:2015
44511120-2 - Совкові лопати
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 400 (штуки)
Граблі віялові з держаком
Опис предмета закупівлі
Граблі віялові з держаком
Код ДК 021:2015
44511340-0 - Граблі
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 60 (штуки)
Граблі виті з держаком
Опис предмета закупівлі
Граблі виті з держаком
Код ДК 021:2015
44511340-0 - Граблі
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 60 (штуки)
Вила з держаком
Опис предмета закупівлі
Вила з держаком
Код ДК 021:2015
44511200-7 - Садові вила
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 60 (штуки)
Сапа з держаком
Опис предмета закупівлі
Сапа з держаком
Код ДК 021:2015
44511330-7 - Сапи
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД"
Пропозиція:
301 054.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
Пропозиція:
216 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 11:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 13:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоненко Андрій Олексійович
Електронна пошта
Телефон
380444540166
Замовник
ЄДРПОУ
39607507
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Поштовий індекс
03134
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17
Кваліфікація
Лот № 1 Лопати, граблі, вила, сапи
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 11:47 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій довідки у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості. До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, бухгалтерський документ, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або пролонгованими на строк його дії (про що надається відповідне документальне підтвердження). Всупереч встановленій вимозі, Учасник не надав документів на підтвердження зазначеного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.07.2025 № 5016 обладнання (поз. №№ 1-16), не зазначив в ній інформацію щодо власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків, а також не надав копій документів, що засвідчували б наявність в учасника таких складських приміщень та/або майданчиків. Пунктом 2.5. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Всупереч встановленій вимозі, Учасник не надав жодного із зазначених документів. Пунктом 2.8. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій довідки з обслуговуючого(их) банку(ів) щодо відкритих рахунків учасника, станом на 01.07.2025 року або на більш пізню дату. Всупереч встановленій вимозі, Учасник надав довідку з обслуговуючого банку від 20.06.2025. Пунктом 2.9. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, із вказанням вихідного номеру, дати та з підписом уповноваженої особи, щодо відкритих рахунків учасника, станом на 01.01.2025 року або на більш пізню дату. Всупереч встановленій вимозі, Учасник не надав зазначеної довідки. Пунктом 2.11. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій технічної специфікації до предмета закупівлі, оформленої відповідно до вимог Додатку № 4. Додаток № 4 тендерної документації містить примітку про те, що таблиця заповнюється учасником відповідно до технічних характеристик запропонованого товару. Технічні характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими. Всупереч встановленій вимозі, Учасник в наданій технічній специфікації не зазначив чіткі технічні характеристики запропонованого товару, а скопіював вказані Замовником параметри. Пунктом 2.15. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій гарантійного листа щодо наявності в учасника не менше 50% від загальної кількості товару, що постачатиметься, разом з відповідними товаро-супроводжуючими документами. Всупереч встановленій вимозі, Учасник не надав відповідних товаро-супроводжуючих документів, які б підтверджували наявність в нього не менше 50% від загальної кількості товару, що постачатиметься. Пунктом 2.19. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій цінової пропозиції, оформленої відповідно до вимог Додатку № 1. Додаток № 1 тендерної документації містить примітку про те, що ціна тендерної пропозиції зазначається учасником з або без ПДВ, залежно від системи оподаткування, на якій перебуває учасник. В наданій Учасником ціновій пропозиції не було дотримано зазначеної вимоги. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - оновленої довідки в довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості, відповідно до вимог пункту 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації; - копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); - довідки з обслуговуючого банку щодо відкритих рахунків учасника, станом на 01.07.2025 року або на більш пізню дату; - довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, із вказанням вихідного номеру, дати та з підписом уповноваженої особи, щодо відкритих рахунків учасника, станом на 01.01.2025 року або на більш пізню дату; - технічної специфікації до предмета закупівлі, оформленої відповідно до вимог Додатку № 4 тендерної документації; - відповідних товаро-супроводжуючих документів, які б підтверджували наявність в учасника не менше 50% від загальної кількості товару, що постачатиметься. - цінової пропозиції, оформленої відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації.
Створено
31.07.2025 16:40
Надати до
01.08.2025 16:40
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
301 250 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактний телефон:
380444540166
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
301 250 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактний телефон:
380444540166
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності