Показати схожі тендери

Закупівля Державний Прапор України та флагшток на могили загиблим військовослужбовцям, які поховані на секторах почесних військових поховань від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-006096-a
Id Tender fb141555de45490db088eda383b0fa52
План UA-P-2025-07-17-007229-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 13:48
Остання зміна 01.08.2025 16:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
761 163 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 805.82 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 13:46 до 25.07.2025 13:22
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 13:46
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 13:46
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 13:14
до 01.08.2025 14:39
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 13:10
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 14:39
-
Період уточнень
з 17.07.2025 13:46 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 13:46 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 13:14 до 01.08.2025 14:39
Період кваліфікації
з 28.07.2025 13:14 до 01.08.2025 14:39
Основні параметри
Державний Прапор України та флагшток на могили загиблим військовослужбовцям, які поховані на секторах почесних військових поховань
на виконання Комплексної програми підтримки Захисників і Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України м. Миколаєва, яка затверджена Рішенням Миколаївської міської ради від 28 листопада 2023 № 26/70 «Про затвердження комплексної програми підтримки Захисників і Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України м. Миколаєва на 2024–2026 роки»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
761 163 грн.
Державний Прапор України та флагшток на могили загиблим військовослужбовцям, які поховані на секторах почесних військових поховань
Назва предмета закупівлі
Державний Прапор України та флагшток на могили загиблим військовослужбовцям, які поховані на секторах почесних військових поховань
Очікувана вартість
761 163 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3805,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 12:39
Закінчення аукціону
28.07.2025 13:14
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 150 (штуки)
Державний Прапор України 90*140 см з люверсами
Опис предмета закупівлі
Державний Прапор України 90*140 см з люверсами
Код ДК 021:2015
35821000-5 - Прапори
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Степова, буд.35
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 150 (штуки)
Флагшток, 3 м
Опис предмета закупівлі
Флагшток, 3 м
Код ДК 021:2015
35821100-6 - Флагштоки
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Степова, буд.35
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред’явлення Постачальником документів, оформлених відповідно до чинного законодавства України, протягом 15-ти (п’ятнадцяти) банківських днів з дати виставлення: - рахунків, накладних.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар поставляється поетапно, окремими партіями, згідно з заявками Покупця. Кількість заявок визначається від поточної потреби Покупця. Кількість та асортимент у кожній партії Товару встановлюється відповідно до замовлень Покупця.Поставка партії Товару здійснюється Постачальником протягом 3-х робочих днів після надіслання заявки Покупцем.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "АНПІЛОГОВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
761 163 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КУЗНЄЦОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
640 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДІДЕНКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
546 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЦИМБАЛА НАТАЛІЯ ЯРОСЛАВІВНА"
Пропозиція:
543 282 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 13:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Костюк
Електронна пошта
Телефон
+380501019298
Замовник
ЄДРПОУ
03349134
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА"
Поштовий індекс
54003
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ СТЕПОВА, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Державний Прапор України та флагшток на могили загиблим військовослужбовцям, які поховані на секторах почесних військових поховань
Період вимог/скарг з 31.07.2025 13:10 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 13:14 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 13:10
Повідомлення про рішення
28.07.2025 13:14
Витяг з ЄДР
28.07.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.07.2025 13:12 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 13:10 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 13:12
Повідомлення про рішення
31.07.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.07.2025 13:14 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 13:12 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 13:14
Повідомлення про рішення
31.07.2025 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.08.2025 14:39 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 13:14 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 14:40
Довідка НАЗК
01.08.2025 14:39
Повідомлення про рішення
31.07.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, Фізична особа-підприємець Анпілогов Роман Анатолійович, виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п.1 Розділу І «Загальні вимоги до якості» Додатку 3 до Тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованої тканини технічним вимогам Замовника Учасники зобов’язані надати протокол випробування зразків тканини на такі показники: - склад тканини; - поверхнева густина; - розривне навантаження; який видано відповідною акредитованою випробувальною лабораторією, а також документ, що підтверджує акредитацією цієї лабораторії на момент проведення випробування. Учасником було надано ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАННЯ № 664–Л від 15.04.2024р., затверджений Начальником лабораторії хіміко-аналітичних випробувань КРИВОРІЗЬКА ФІЛІЯ ДП "ДНІПРОСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ", щодо проведення випробування зразку тканини креп-атлас для виготовлення Державного Прапору України. Атестат про акредитацію наведеної лабораторії засвідчує компетентність у сфері: - випробування електротехнічні, діагностичні та хімічні випробування, випробування будівельних та промислових матеріалів і виробів, металевих конструкцій та виробів, харчової продукції, сільськогосподарської, парфумерно-косметичної сировини та продукції, виробів побутової хімії, води, змивів з об'єктів, продукції легкої промисловості, іграшок, засобів індивідуального захисту, одягу, тканин, виробів з текстилю, вати, марлі, взуття, фурнітури, пряжи та ниток текстильних, промислових машин та механізмів, чорних та кольорових металів, хімічної продукції, добрив, нафтопродуктів. Замовником випробувань згідно Протоколу випробування № 664–Л від 15.04.2024р., є ФОП БІЛЯЄВ П.Л, Україна, 54000, м. Миколаїв, вул. Адміральска, 15, кв.18, код ІПН 2429502310. Учасник закупівлі, Фізична особа-підприємець Анпілогов Роман Анатолійович, не є виробником продукції, тому у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір з ФОП БІЛЯЄВ П.Л від 12.06.2025 року №72 на поставку Товару «Державний Прапор України». У означеному договорі відсутня Специфікація, а у п. 2.1. Договору наведено: «Ціна на товар зазначається у видаткових накладних та рахунках, що є невід’ємними частинами цього Договору.» Тому, спираючись на вищенаведене, Замовник звертається до Учасника процедури закупівлі, Фізична особа-підприємець Анпілогов Роман Анатолійович, з вимогою про надання документу, а саме, видаткової накладної, на підтвердження виконання та асортименту Договору від 12.06.2025р. №72.
Створено
31.07.2025 13:16
Надати до
01.08.2025 13:16
Договір
UA-2025-07-17-006096-a-b1
Очікує підписання
761 163 грн.
761 163 грн.
З ПДВ
Номенклатура
150 (штуки)
Державний Прапор України 90*140 см з люверсами
Номенклатура
Державний Прапор України 90*140 см з люверсами
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
Флагшток, 3 м
Номенклатура
Флагшток, 3 м
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03349134

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "АНПІЛОГОВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "АНПІЛОГОВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2789707559

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
761 163 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 13:22
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА"
Контактний телефон:
+380501019298
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
761 163 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 13:22
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА"
Контактний телефон:
+380501019298
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності