Показати схожі тендери

Закупівля Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою від КУ Комунальна установа "Карпати" Козівської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-005619-a
Id Tender 9bd0c3b5d56743e296d6e8b424aee710
План UA-P-2025-07-17-007041-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 13:20
Остання зміна 15.08.2025 13:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 13:20 до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 13:20
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 13:20
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 00:00
до 08.08.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 15:10
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 15:10
до 15.08.2025 13:22
Період уточнень
з 17.07.2025 13:20 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 13:20 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 00:00 до 08.08.2025 15:10
Період кваліфікації
з 25.07.2025 00:00 до 08.08.2025 15:10
Основні параметри
Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
200 000 грн.
Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою
Назва предмета закупівлі
Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
170
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
82654, Україна, Львівська область, с. Верхнячка, вул. Івана Франка
Дата постачання по
31.08.2025 13:23
Документи позиції
Проект договору
Тендерна документація
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
Пропозиція:
199 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 13:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Матківський Іван Михайлович
Електронна пошта
Телефон
+380972455791
Замовник
ЄДРПОУ
45082717
Повна назва
КУ Комунальна установа "Карпати" Козівської сільської ради
Поштовий індекс
82631
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Козьова
Адреса
Європейська, 46
Інформація про підписанта
IBAN
UA203257960000026009300789141
ПІБ підписанта
Матківський Іван Михайлович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Телефон
+380972455791
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою
Період вимог/скарг з 08.08.2025 15:10 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 15:10
Довідка НАЗК
08.08.2025 15:10
Повідомлення про рішення
30.07.2025 12:34
Електроний протокол про продовження строку
25.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 13:18
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від від 17 липня 2025 року № 14 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-17-005619-a (далі — Закупівля). Відповідно до вимог пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Комфорт-Сколе» виникла необхідність необхідність більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником для закупівлі З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Комфорт-Сколе» до 26 серпня 2025 року (протокол уповноваженої особи №15 від 29 липня 2025 року).
Дата продовження строку розгляду
30.07.2025 12:32
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Комфорт-Сколе" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 10 Додатку № 1.2 до Тендерної документації, Учасник надає: «Інформацію з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі на день подання пропозиції)». 2. Згідно пункту 8 Додатку № 1.2 до Тендерної документації, Учасник надає: Інформація від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника(дата видачі не раніше оголошення торгів). 3. Згідно пункту 9. Додатку № 1.2 до Тендерної документації, Учасник надає: Інформація з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів). (в разі якщо в наданій довідці від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника будуть вказані рахунки з банків, на які Учасник не надав довідки) Учасником не надано такої інформації. ВИРІШИВ: І. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ПП "Комфорт-Сколе" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів: 1. Інформацію з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі на день подання пропозиції). 2. Інформація від уповноваженого органу – Державної податкової служби Україниз інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника(дата видачі не раніше оголошення торгів). 3. Інформація з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів). II. Роз’яснити Учаснику ПП "Комфорт-Сколе", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
06.08.2025 14:22
Надати до
07.08.2025 14:22
Договір
UA-2025-07-17-005619-a-a1
Підписаний і діє
Номер
12/12-25
199 750 грн.
166 458.33 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
170 (тонни)
Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою
Номенклатура
Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою
Кількість
170
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
1 175
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КУ Комунальна установа "Карпати" Козівської сільської ради
Повна назва
КУ Комунальна установа "Карпати" Козівської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45082717

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
Повна назва
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41425076

Інформація про підписанта

IBAN
UA203257960000026009300789141
ПІБ підписанта
Матківський Іван Михайлович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380972455791
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 13:22
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
КУ Комунальна установа "Карпати" Козівської сільської ради
Контактний телефон:
+380972455791
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
КУ Комунальна установа "Карпати" Козівської сільської ради
Контактний телефон:
+380972455791
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності