Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) від МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-005298-a
Id Tender 5c2462979d0548068a28a1c221f09013
План UA-P-2025-07-17-004011-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 12:59
Остання зміна 13.08.2025 15:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 052 135.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
55 260.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 12:55 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 12:55
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 12:55
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00
до 05.08.2025 10:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 10:09
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 10:09
до 13.08.2025 15:44
Період уточнень
з 17.07.2025 12:55 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 12:55 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 05.08.2025 10:09
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 05.08.2025 10:09
Основні параметри
Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 052 135.6 грн.
Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
11 052 135.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
55260,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, Чернігівський шлях,7
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“"
Пропозиція:
10 793 845.45 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Булавка
Електронна пошта
Телефон
+380665605267
Замовник
ЄДРПОУ
33335643
Повна назва
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
15600
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Мена
Адреса
вулиця Чернігівський шлях, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Період вимог/скарг з 05.08.2025 10:09 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 00:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 10:10
Довідка НАЗК
05.08.2025 10:09
Повідомлення про рішення
02.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-17-005298-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2
10 793 845.45 грн.
8 995 625.93 грн.
З ПДВ
Підписано
13.08.2025
Строк дії договору з
13.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Номенклатура
Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33335643

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42830058

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.08.2025 15:44
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
Підписаний договір
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
13.08.2025 14:15
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000069
Дата створення проекту
11.08.2025 16:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 17:18
Дата публікації висновку про результати
27.08.2025 17:31
Дата завершення усунення порушень
11.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 54-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Олена БОНДАРЕНКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-07-17-005298-a 17.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 17:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Менського опорного закладу загальної освіти І-ІІІ ступенів ім. Т. Г. Шевченка Менської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.07.2025 № 55 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженої відповідальності «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» (далі – ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2025 № 63, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.08.2025, договір підряду від 13.08.2025 № 2, укладений Замовником з ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.08.2025, додаткову угоду від 14.08.2025 № 1 та від 25.08.2025 № 2, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.08.2025 та 26.08.2025. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо. Моніторингом установлено, що Замовником 13.08.2025 оприлюднено договір підряду від 13.08.2025 № 2, з додатком № 2 «План фінансування по об’єкту» до нього, які завантажені у форматі PDF. Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та додаток № 2 «План фінансування по об’єкту» до нього у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 1 «Загальні положення» та додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено, що «Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»». Згідно з пунктом 5.31 «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5%. Учасником ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» у тендерній пропозиції надано Договірну ціну на будівництво, в якій зазначено суму коштів на покриття ризиків всього 172,11869 тис. грн (у тому числі будівельних робіт 98,09326 тис. грн), що становить 1,99…%, тобто більше ніж 1,5%, що є порушенням вимог пункту 3 розділу 1 «Загальні положення» та додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та не дотриманням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Наказ № 281). Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що Учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього. У тендерній пропозиції ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» надано додаткову угоду від 08.11.2022 № 4 до договору підряду від 12.08.2022 № 42-Б, укладеного з Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, без додатку № 3 – підсумкова відомість ресурсів та додатку № 1 а саме, локальних кошторисів до договірної ціни, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» надано додаткову угоду від 07.11.2022 № 4 до договору підряду від 12.08.2022 № 43-Б, укладеного з Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, без додатку № 3 – підсумкова відомість ресурсів та додатку № 1 а саме, локальних кошторисів до договірної ціни, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Згідно з додатком 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості не менше 8 осіб, необхідних для виконання . Для виконання будівельних робіт Учасник повинен мати: монтажник – мінімум 4 чол.; маляр – мінімум 4 чол.; штукатур – мінімум 4 чол.; електрослюсар – мінімум 1 чол.; Учасник повинен підтвердити фах працівників наданням відповідного посвідчення на кожного робітника, а саме: - група з електробезпеки (не менше ІІ групи електробезпеки); - результати перевірки знань з охорони праці; - результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції); - результати перевірки знань правил пожежної безпеки; - результати перевірки знань правил НПАОП під час виконання спеціальних робіт - робота з інструментом». У тендерній пропозиції ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» надано цивільно-правовий договір від 03.01.2024, укладений з Заєць Миколою Григоровичем на виконання робіт тесляра, цивільно-правовий договір від 15.07.2025 з Пановиковим Олегом Анатолійовичем на виконання робіт бетоняра, цивільно-правовий договір від 03.01.2023 з Костюченко Олександром Сергійовичем на виконання підсобних робіт. Проте, у тендерній пропозиції учасника не надано посвідчення на зазначених працівників, а саме: - група з електробезпеки (не менше ІІ групи електробезпеки); - результати перевірки знань з охорони праці; - результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції); - результати перевірки знань правил пожежної безпеки; - результати перевірки знань правил НПАОП під час виконання спеціальних робіт - робота з інструментом», чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Крім того, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» надано цивільно-правовий договір від 03.01.2023, укладений з Павленко Юрієм Валерійовичем на виконання підсобних робіт. При цьому, у пункті 10 вказаного цивільно-правового договору зазначено, що виконавець Павленко Юрій Володимирович. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс» надано цивільно-правовий договір від 15.07.2025, укладений з Бідою Олександром Миколайовичем на виконання робіт за напрямком монтажника. Проте, вищезазначені посвідчення, які підтверджують фах працівника видані на Беду Олександра Миколайовича. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником надано відповідь, яка не спростовує суті порушень. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Кратос Плюс», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, умов проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Проте, Замовником у додатку 2 «Проект договору підряду» до тендерної документації та як наслідок у Договорі не враховано вимоги визначені статтею 7 Рамкової угоди. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на запит Управління у ході моніторингу повідомлено про внесення змін до Договору додатковою угодою від 25.08.2025 № 2.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 5.31 «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, умов проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено не дотримання вимоги визначеної статтею 7 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо приведення Договору у відповідність до вимог пункту 5.31 «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, якими передбачено що кошти на покриття ризиків враховуються у розмірі до 1,5%; оприлюднення в електронній системі закупівель Договору та додатку № 2 «План фінансування по об’єкту» до нього у машинозчитувальному форматі; недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.08.2025 00:00
Дата публікації
27.08.2025 17:31
Документи висновку
27.08.2025 17:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На зобов'язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснити заходи щодо приведення Договору у відповідність до вимог пункту 5.31 «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, якими передбачено що кошти на покриття ризиків враховуються у розмірі до 1,5%; оприлюднення в електронній системі закупівель Договору та додатку № 2 «План фінансування по об’єкту» до нього у машинозчитувальному форматі. Повідомляємо, що були проведення роз’яснювальні роботи та приведено Договір у відповідність до вимог пункту 5.31 «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, якими передбачено що кошти на покриття ризиків враховуються у розмірі до 1,5% та оприлюднено в електронній системі закупівель Договір №2 від 13.08.2025 та додаток № 2 «План фінансування по об’єкту» до нього у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації
02.09.2025 21:46
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)», очікуваною вартістю 11 052 135,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-005298-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, підсумкову відомість ресурсів тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 1 «Загальні положення» та додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено, що вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно з пунктом 5.31 «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5%. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» в тендерній пропозиції надано Договірну ціну на будівництво, в якій зазначено суму коштів на покриття ризиків всього 172,11869 тис. грн (у тому числі будівельних робіт 98,09326 тис. грн), що становить 1,99…%, тобто більше ніж 1,5%, що є порушенням вимог пункту 3 розділу 1 «Загальні положення» та додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та не дотриманням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Надати пояснення, з яких причин Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 11:46
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 11:50
-
Відповідь
Відповідь.
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 12.08.2025 р.( Дата: 2025-08-12 11:50) повідомляємо: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було визначено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме зі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (додатки додаються). 2. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів https://mena-edu.cg.gov.ua/index.php?tp=main. 3. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. При цьому відповідно до пункту 4 розділу І “Загальні положення” Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (зі змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Згідно положень абз. 2 Розділу І Настанови, ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій?, а також кредитів, наданих під державні гарантіі? (далі – державні кошти). У відповідності до визначення термінів у п.1.2. Настанови: договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. Пунктом 4.40. Настанови визначається наступне: Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: 1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієі? Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків. Так, у Таблиці 3 Додатку 28 Настанови встановлено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовуються у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва – п. 2 – Об’єкти, що не включені в перелік об’єктів п. 1, об’єкти сільського господарства, транспорту та зв’язку, громадські будівлі та споруди крім житлових будинків – 2,0%. Далі, п.5.1. Настанови визначається, що ціна пропозиціі? учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якоі? включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організаціи?, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієі? Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляціи?ними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, якии? узгоджении? замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. 5.7. Визначення непрямих витрат у вартості експлуатаціі? будівельних машин та механізмів: Непрямі витрати, що не враховані вартістю однією машино-години експлуатаціі? будівельних машин та механізмів, а саме: загальновиробничі витрати, кошти на виконання будівельних робіт у зимовии? та літніи? періоди, якщо таке планується, прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості експлуатаціі? будівельних машин та механізмів, розраховуються в цілому на об’єкт будівництва. Також у Настанові зазначено п.5.31. у ціні пропозиціі? учасника процедури закупівлі (договірніи? ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадіі? проектування; 2) виду будівництва; 3) технічноі? та технологічноі? складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірноі? ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердоі? договірноі? ціни — в розмірі до 1,5%; б) за динамічноі? договірноі? ціни — не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформаціі? про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуаціи? на будівельному маи?данчику при виконанні робіт. 5.32. Під час розгляду проектноі? документаціі? учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиціі? учасника процедури закупівлі (договірноі? ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуаціи? або компенсували и?ого втрати на такии? випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектноі? документаціі? та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельнии? маи?данчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному маи?данчику (непередбачении? стан ґрунту, наявність комунікаціи? та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Також, Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 затверджено Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва. Цей Порядок визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). Застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві є обов’язковим для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Вартість будівництва включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. На стадії проведення взаєморозрахунків у вартості виконаних робіт враховуються прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на зведення і розбирання тимчасових будівель і споруд, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий (літній) період, інші супутні витрати (на відрядження, перевезення працівників, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі тощо), а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. У разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання будівельних робіт, зазначені кошти на покриття ризиків повертаються до державного бюджету. Відповідно до розділу VI Настанови, Також з приводу розрахунку коштів на покриття ризиків наявна судова практика, наприклад у рішенні від 30 листопада 2023 року справа № 380/22026/23 Львівський окружний адміністративний суд постановив: «Суд вважає, що визначення розміру витрат на покриття ризиків у більшому розмірі, ніж передбачено Настановою не свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, Настанова передбачає, що розмір коштів на покриття ризиків залежить від ряду факторів, у тому числі від повноти інформації про об`єкт замовлення, тобто ПОЛОЖЕННЯ НАСТАНОВИ У ЦІЙ ЧАСТИНІ НОСЯТЬ ІНФОРМАТИВНИЙ ХАРАКТЕР». Також відмічаємо, що відповідно до практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідний розрахунок коштів на покриття ризиків оцінується аналогічно. Так, наприклад за скаргою у закупівлі № UA-2023-06-21-016263-a скаржником оскаржувався розрахунок коштів на покриття ризиків, що був визначений Переможцем у розмірі 2,4%, невідповідність коштів на покриття ризиків Скаржник аргументував невідповідності п. 5.31 Настанови. Відповідно до рішення №11181-р/пк-пз від 24.07.2023 року прийнятого за розглядом Скарги Комісія встановила, що в частині врахування коштів на покриття ризиків (2,4% за твердої договірної ціни) Скаржник не довів та документально не підтвердив, що надана договірна ціна розрахована не у відповідності до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" в цій частині. Звертаємо увагу як зазначалося вище тверда договірна ціна – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором, тобто у випадку невикористання закладених коштів щодо покриття ризиків, сторони можуть внести зміни та зменшити суму договору.
Рішеня
15.08.2025 15:10
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини нежитлового приміщення під харчоблок для Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка по вул. Чернігівський шлях, 7 Корюківського району, Чернігівської області (Коригування) код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)», очікуваною вартістю 11 052 135,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-005298-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Просимо зазначити, у якому пункті додатку 2 «Проект договору підряду» до тендерної документації Замовником враховано вимоги визначені статтею 7 Рамкової угоди. 2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 13.08.2025 № 2, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» (далі – Договір), з підтверджуючими документами та із зазначенням відповідних бюджетних кошторисів (державного; місцевого) та фондів (загального; спеціального). 3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що Учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього. У тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано додаткову угоду від 08.11.2022 № 4 до договору підряду від 12.08.2022 № 42-Б, укладеного з Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, без додатку № 3 – підсумкова відомість ресурсів та додатку № 1 а саме, локальних кошторисів до договірної ціни, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано додаткову угоду від 07.11.2022 № 4 до договору підряду від 12.08.2022 № 43-Б, укладеного з Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, без додатку № 3 – підсумкова відомість ресурсів та додатку № 1 а саме, локальних кошторисів до договірної ціни, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей? 4. Згідно з додатком 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості не менше 8 осіб, необхідних для виконання . Для виконання будівельних робіт Учасник повинен мати: монтажник – мінімум 4 чол.; маляр – мінімум 4 чол.; штукатур – мінімум 4 чол.; електрослюсар – мінімум 1 чол.; Учасник повинен підтвердити фах працівників наданням відповідного посвідчення на кожного робітника, а саме: - група з електробезпеки (не менше ІІ групи електробезпеки); - результати перевірки знань з охорони праці; - результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції); - результати перевірки знань правил пожежної безпеки; - результати перевірки знань правил НПАОП під час виконання спеціальних робіт - робота з інструментом». У тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано цивільно-правовий договір від 03.01.2024, укладений з Заєць Миколою Григоровичем на виконання робіт тесляра, цивільно-правовий договір від 15.07.2025 з Пановиковим Олегом Анатолійовичем на виконання робіт бетоняра, цивільно-правовий договір від 03.01.2023 з Костюченко Олександром Сергійовичем на виконання підсобних робіт. Проте, у тендерній пропозиції учасника не надано посвідчення на зазначених працівників, а саме: - група з електробезпеки (не менше ІІ групи електробезпеки); - результати перевірки знань з охорони праці; - результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції); - результати перевірки знань правил пожежної безпеки; - результати перевірки знань правил НПАОП під час виконання спеціальних робіт - робота з інструментом», чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей? 5. У тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано цивільно-правовий договір від 03.01.2023, укладений з Павленко Юрієм Варійовичем на виконання підсобних робіт. При цьому, у пункті 10 вказаного цивільно-правового договору зазначено, що виконавець Павленко Юрій Володимирович. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано цивільно-правовий договір від 15.07.2025, укладений з Бідою Олександром Миколайовичем на виконання робіт за напрямком монтажника. Проте, вищезазначені посвідчення, які підтверджують фах працівника видані на Беду Олександра Миколайовича. Просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей? 6. Відповідно до вимог додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що «Відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін». Згідно з розділом ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Замовником передбачено, що для виконання робіт необхідні наступні матеріали, вироби і комплекти: азбестовий шнур загального призначення [ШАОН-1], діаметр 8,0-10,0 мм у кількості 0,01743137 т; ацетилен розчинений технічний, марка А - 0,0001486 т; болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 6 мм - 0,00044 т; болти із шестигранною головкою оцинковані, діаметр різьби 12-[14] мм - 0,00025271 т; бязь сурова - 0,01 (10м2); гвинти з напівкруглою головкою, довжина 55-120 мм – 0,00016 т; гіпсові в'яжучі Г-3 - 0,6071591 т; вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 - 0,001285 т; вапно хлорне, марка А - 0,000079 т; канати прядив'яні просочені - 0,00005171 т; Каніфоль соснова - 0,00014 т; каболка - 0,00226 т; гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 - 0,00001 т; кисень технічний газоподібний - 4,37341 м3; білило густотерте цинкове МА-011-1 - 0,0019021 т; білило густотерте цинкове - 0,0007808 т; лак кам'яновугільний, марка Г - 0,00002 т; масло індустрійне И-20А - 0,000739 т; мастика бітумно-кукерсольна холодна БК-Р - 0,00245 т; оліфа комбінована К-2 - 0,00144918 т; поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг - 0,00467 т; полотно голкопробивне для дорожнього будівництва "Дорнит-2" - 0,00007 (10м2); катанка гарячекатана у мотках, діаметр 6,3-6,5 мм - 0,0000216 т; дріт зварювальний легований, діаметр 4 мм - 0,00001 т; дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення світлий, діаметр 1,1 мм - 0,000519 т; дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення світлий, діаметр 4,0 мм - 0,000041т; дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення чорний, діаметр 1,6 мм - 0,0003456 т; тощо. Проте, тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано підсумкову відомість ресурсів яка не містить передбачених будівельних матеріалів, виробів і комплектів, чим не дотримано вимоги додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» у підсумковій відомості ресурсів, кількість використаних будівельних матеріалів, виробів і комплектів не відповідає кількісті використаних будівельних матеріалів, виробів і комплектів передбаченій у підсумковій відомості ресурсів Замовника по наступних позиціях: Замовником передбачено використання гвинти самонарізні 3,5* 9,5 мм у кількості 7,0412 шт, у Учасника у кількості – 19,7882 шт; у Замовника - гвинти самонарізні СМ1-35 у кількості 59,508 шт, у Учасника – 137,838 шт; у Замовника цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм - 0,00079833 т, у Учасника - 0,0007983 т; у Замовника мастика герметизувальна нетверднуча "Гелан" - 0,0084032 т, у Учасника - 0,00840316 т; у Замовника профіль КНАУФ CW 100/50/06/4000 - 0,9628 м, у Учасника – 2,7058 м; у Замовника шпаклiвка Knauf Fugenfuller - 0,0012644 т, у Учасника 0,0035534 т, тощо. Надати пояснення, з яких причин Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.08.2025 16:54
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 16:55
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 21 серпня 2025 ( Дата: 2025-08-21 16:54) повідомляємо: Вивчивши поставлені питання, слід зазначити наступне: Не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника ті недоліки, які не призводять до невизначеності або неможливості оцінки тендерної пропозиції, а також не стосуються основних вимог замовника щодо предмета закупівлі чи кваліфікаційних критеріїв. Це можуть бути незначні помилки або відсутність документів, які не стосуються суті пропозиції, і які замовник не має права вимагати виправлення, якщо вони стосуються предмета закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції - Учасник є неналежним (наприклад, дискваліфікований за певними підставами). - Тендерна пропозиція має певні недоліки, що унеможливлюють її оцінку або відповідність вимогам тендерної документації. - Не було надано забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке вимагалося. - Виявлено, що пропозиція є аномально низькою, а учасник не надав належного обґрунтування ціни. Що не є підставою для відхилення: Якщо відсутність або невідповідність документів не стосується безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних або кількісних характеристик, а також кваліфікаційних критеріїв. Під час проведення моніторингу ставиться наступне питання: Питання 1: Дана закупівля проводиться у межах Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY. У зв’язку з необхідністю приведення у відповідність до Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року, керуючись п 16.11. Договору, Сторони домовились укласти Додаткову угоду №2 від 25.08.2025, та викласти в новій редакції пункти 16.14. та 16.15. Договору та доповнити договір пунктом 16.16. Питання 2: Щодо інформації фактичного стану виконання договору підряду від 13.0.2025 №2, укладеного із ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС», повідомляємо, що на момент звернення роботи фактично виконуються. Бюджетні кошториси (державного; місцевого) та фондів (загального; спеціального) додаються. Питання 3: «У тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано додаткову угоду від 08.11.2022 № 4 до договору підряду від 12.08.2022 № 42-Б, укладеного з Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, без додатку № 3 – підсумкова відомість ресурсів та додатку № 1 а саме, локальних кошторисів до договірної ціни, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано додаткову угоду від 07.11.2022 № 4 до договору підряду від 12.08.2022 № 43-Б, укладеного з Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, без додатку № 3 – підсумкова відомість ресурсів та додатку № 1 а саме, локальних кошторисів до договірної ціни, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника.». Проте: Відповідно до п. 1.1.1. Додатку №3 до тендерної документації: Учасник повинен надати Замовнику довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів- не менше 3-ох договорів, що виконувались у 2022 та/або 2023 та/або 2024 роках. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці Учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього, а також оригінали позитивних відгуків, щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці. Тендерною документацією не передбачалось надання будь-яких додаткових угод до поговорів підряду, в т.ч. додатків до таких угод. Отже, подання учасником виключно самого договору підряду та листа відгуку в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, а надання будь-яких інших документів є лише доповненням такої інформації. Питання 4: 4. Згідно з додатком 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості не менше 8 осіб, необхідних для виконання . Для виконання будівельних робіт Учасник повинен мати: монтажник – мінімум 4 чол.; маляр – мінімум 4 чол.; штукатур – мінімум 4 чол.; електрослюсар – мінімум 1 чол.; Учасник повинен підтвердити фах працівників наданням відповідного посвідчення на кожного робітника, а саме: - група з електробезпеки (не менше ІІ групи електробезпеки); - результати перевірки знань з охорони праці; - результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції); - результати перевірки знань правил пожежної безпеки; - результати перевірки знань правил НПАОП під час виконання спеціальних робіт - робота з інструментом». У зв’язку з чим Учасником було надано довідку-роз’яснення від 30.07.2025 року в якій, поряд з іншим, було повідомлено наступне: «Відповідно до п. 2.2. Додатку №3 до тендерної документації: Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості не менше 8 осіб, з яких: монтажник – мінімум 4 чол.; маляр – мінімум 4 чол.; штукатур – мінімум 4 чол.; електрослюсар – мінімум 1 чол.; А також Учасник повинен підтвердити фах зазначених працівників наданням відповідного посвідчення на кожного робітника, а саме: група з електробезпеки (не менше ІІ групи електробезпеки); результати перевірки знань з охорони праці; результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції); результати перевірки знань правил пожежної безпеки; результати перевірки знань правил НПАОП під час виконання спеціальних робіт - робота з інструментом. Враховуючи вищевикладене повідомляємо про надання в складі тендерної документації зазначених вище документів щодо вказаних фахівців та додатково інших працівників.». Питання 5: У тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано цивільно-правовий договір від 03.01.2023, укладений з Павленко Юрієм Варійовичем на виконання підсобних робіт. При цьому, у пункті 10 вказаного цивільно-правового договору зазначено, що виконавець Павленко Юрій Володимирович. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано цивільно-правовий договір від 15.07.2025, укладений з Бідою Олександром Миколайовичем на виконання робіт за напрямком монтажника. Проте, вищезазначені посвідчення, які підтверджують фах працівника видані на Беду Олександра Миколайовича. Проте, - Відповідно до п. 2.1. Розділу V - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Отже, під час виявлення зазначених вище помилок (визначення учасником в п. 10 цивільно-правового договору Павленко Юрія Валерійовича по-батькові помилково Володимировича, а також прізвища працівника Беда Олександра Миколайовича помилково Біда) на підставі підпункту 2 п. 2.1. Розділу V Замовником було визначено такі помилки як формальні. Питання 6: Замовником було надано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в якому передбачені наступні матеріали: азбестовий шнур загального призначення [ШАОН-1], діаметр 8,0-10,0 мм у кількості 0,01743137 т; ацетилен розчинений технічний, марка А - 0,0001486 т; болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 6 мм - 0,00044 т; болти із шестигранною головкою оцинковані, діаметр різьби 12-[14] мм -0,00025271 т; бязь сурова - 0,01 (10м2); гвинти з напівкруглою головкою, довжина 55-120 мм – 0,00016 т; гіпсові в'яжучі Г-3 - 0,6071591 т; вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 - 0,001285 т; вапно хлорне, марка А - 0,000079 т; канати прядив'яні просочені - 0,00005171 т; Каніфоль соснова - 0,00014 т; каболка - 0,00226 т; гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 - 0,00001 т; кисень технічний газоподібний - 4,37341 м3; білило густотерте цинкове МА-011-1 - 0,0019021 т; білило густотерте цинкове - 0,0007808 т; лак кам'яновугільний, марка Г - 0,00002 т; масло індустрійне И-20А - 0,000739 т; мастика бітумно-кукерсольна холодна БК-Р - 0,00245 т; оліфа комбінована К-2 - 0,00144918 т; поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг - 0,00467 т; полотно голкопробивне для дорожнього будівництва "Дорнит-2" - 0,00007 (10м2); катанка гарячекатана у мотках, діаметр 6,3-6,5 мм - 0,0000216 т; дріт зварювальний легований, діаметр 4 мм - 0,00001 т; дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення світлий, діаметр 1,1 мм - 0,000519 т; дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення світлий, діаметр 4,0 мм - 0,000041т; дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення чорний, діаметр 1,6 мм - 0,0003456 т; Дана відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку була сформована в складі інвесторської кошторисної документації (з дотримання вимог до складання інвесторської кошторисної документації. Цінова пропозиція ТОВ «БВФ «Кратос Плюс» (договірна ціна) розраховувалась на підставі нормативних потреб в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цінах на них. Цінова пропозиція ТОВ «БВФ «Кратос Плюс» (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, передбачених у пункті 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. ТОВ «БВФ «Кратос Плюс» при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) витримано всі вимоги та обсяги, що відображенні у «відомості обсягів робіт» . Також, учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції надавались гарантійні листи, що роботи будуть виконанні в повному обсязі, належної якості. Виходячи з вищевикладеним ТОВ «БВФ «Кратос Плюс» гарантувало придбання вищезазначених матеріалів (якщо виникне така необхідність при виконанні будівельних робіт) за власний рахунок.
Рішеня
26.08.2025 12:38
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 052 135.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380665605267
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 052 135.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380665605267
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності