Показати схожі тендери

Закупівля Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. від КП "Сокальжитлокомунсервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-004683-a
Id Tender 9d882e00c81e40aebe78abcf2e2b1cd2
План UA-P-2025-07-17-005597-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.07.2025 12:21
Остання зміна 05.08.2025 09:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
518 520 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 185.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 12:21 до 25.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 12:21
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 12:21
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.07.2025 10:00
-
Період уточнень
з 17.07.2025 12:21 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 12:21 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 10:00
Основні параметри
Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
518 520 грн.
Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Назва предмета закупівлі
Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Очікувана вартість
518 520 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5185,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 22 (штуки)
Лавка для парку кована з підлокітниками 1,75 м.
Опис предмета закупівлі
Лавка для парку кована з підлокітниками 1,75 м.
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80001, Україна, Львівська область, м. Сокаль, вул. Тартаківська, 90
Дата постачання по
01.12.2025 12:23
Позиція : №2 15 (штуки)
Лавка садова кована без підлокітників посилена 200 см.
Опис предмета закупівлі
Лавка садова кована без підлокітників посилена 200 см.
Код ДК 021:2015
39113600-3 - Лавки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80001, Україна, Львівська область, м. Сокаль, вул. Тартаківська, 90
Дата постачання по
01.12.2025 12:23
Позиція : №3 32 (штуки)
Лавка садова без спинки та підлокітників 200 см.
Опис предмета закупівлі
Лавка садова без спинки та підлокітників 200 см.
Код ДК 021:2015
39113600-3 - Лавки
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80001, Україна, Львівська область, м. Сокаль, вул. Тартаківська, 90
Дата постачання по
01.12.2025 12:23
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки Товару. Датою оплати вважається дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється окремими партіями згідно заявок Покупця протягом 2025 року.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Харченко Вікторія Василівна
Пропозиція:
507 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Скасування
05.08.2025 09:33
Пояснення причин : КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “СОКАЛЬЖИТЛОКОМУНСЕРВІС” ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 05 серпня 2025 р. м. Сокаль № 88 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-17-004683-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Відповідно до вимог п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості)  Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Виходячи з вимог, у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). 5) кількість товару та місце його поставки; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; В електронній системі закупівель 17 липня 2025 року розпочато процедуру закупівлі “Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них” за Ідентифікатором закупівлі UA-2025-07-17-004683-a. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було виявлено невідповідності в Тендерній документації Замовника, а саме : в Додатку № 2 Тендерної документації “Технічна специфікація” Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, вказана не вірна інформація про кількість та строк поставки товару. Кількість товару : - Лавка для парку кована з підлокітниками 1,75 м. — 22 штук; - Лавка садова кована без підлокітників посилена 200 см. - 15 штук; - Лавка садова без спинки та підлокітників 200 см. - 32 штук. Строк поставки товару - до 1 грудня 2025 року включно. А для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. технічну специфікацію, складена учасником згідно з Таблицею 1 Додатку № 2 Тендерної документації “Технічна специфікація” Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовником вказано: Кількість товару : - Лавка для парку кована з підлокітниками 1,75 м. — 22 штук; - Лавка садова кована без підлокітників посилена 200 см. - 15 штук; - Лавка садова без спинки та підлокітників 200 см. - 17 штук. 2. Відпуск товару повинен проводитись до 01 листопада 2025 року включно. Це значить, що Замовником допущено порушення в кількості та строці поставки товару. Згідно положень Особливостей та норм Закону, немає можливості вносити зміни до Тендерної документації Замовника після визначення системою кваліфікації переможця. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 2. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 3. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Провідний інженер планово-виробничого відділу, уповноважена особа ________________ підпис Людмила МОЧУЛЬСЬКА
05.08.2025 09:35
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мочульська Людмила Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380325773757
Факс
+380325773757
Замовник
ЄДРПОУ
31963156
Повна назва
КП "Сокальжитлокомунсервіс"
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Героїв УПА 11
Кваліфікація
Лот № 1 Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 10:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 16:29
Електроний протокол про продовження строку
25.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
25.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 12:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 12:18
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.  Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21 серпня 2025 року. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
28.07.2025 16:28
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
518 520 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
КП "Сокальжитлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380325773757
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
518 520 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
КП "Сокальжитлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380325773757
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності