Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)» від Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-004540-a
Id Tender 934aa87b545046e48be43c8de65ecc60
План UA-P-2025-07-17-005395-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 12:13
Остання зміна 11.08.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 135 641.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
101 356.41 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 12:11 до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 12:11
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 12:11
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 00:00
до 05.08.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 15:34
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 15:34
до 11.08.2025 15:48
Період уточнень
з 17.07.2025 12:11 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 12:11 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 00:00 до 05.08.2025 15:34
Період кваліфікації
з 01.08.2025 00:00 до 05.08.2025 15:34
Основні параметри
«Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)»
Закупівля здійснюється відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та відповідно до вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 135 641.2 грн.
«Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)»
Примітки
Закупівля здійснюється відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та відповідно до вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
Очікувана вартість
10 135 641.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
101356,41
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, м.Сарни, Європейська,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого планом фінансування на виконання робіт. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 робочих днів з дати отримання рахунку відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюватимуться з урахуванням статті 49 Бюджетного кодексу України, протягом 5 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Пропозиція:
10 134 880.19 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 12:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Раїса Гуменюк
Електронна пошта
Телефон
+380954865514
Замовник
ЄДРПОУ
22558671
Повна назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м.Сарни
Адреса
вул. Белгородська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)»
Період вимог/скарг з 05.08.2025 15:34 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 00:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 15:35
Довідка НАЗК
05.08.2025 15:34
Повідомлення про рішення
05.08.2025 15:33
-
01.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 12:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 12:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Додаток 1.5 до додатку №1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ На підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасник торгів має надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля згідно форми у додатку 1.5-А цієї документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист згідно з Додатком 1.5.А. до Тендерної документації, у рядку при виконанні робіт по об’єкту: вказаний об’єкт: Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №2 Сарненської міської ради по вул. Миколи Амосова,23 у м. Сарни Рівненської області (коригування). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Гарантійний лист згідно з Додатком 1.5.А. до Тендерної документації, у рядку при виконанні робіт по об’єкту: вказати об’єкт: Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська,1 у м. Сарни Рівненської області (коригування). Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 4. Інформація про субпідрядників/співвиконавців надати інформаційну довідку про субпідрядника /співвиконавця. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Лист, що Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» як Учасник предмета закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №2 Сарненської міської ради по вул.Миколи Амосова, 23 у м.Сарни Рівненської області (коригування)» ДК 021:2015: 45450000- 6 Інші завершальні будівельні роботи» планує залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Інформаційну довідку, що Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» як Учасник предмета закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)» ДК 021:2015: 45450000- 6 Інші завершальні будівельні роботи» планує залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інша інформація, яка вимагається замовником відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону. Заповнену та підписану уповноваженою особою учасника тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1.5-Б до Тендерної документації, завірену печаткою*. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно з Додатком 1.5.Б. до Тендерної документації, у рядку 1. Розглянувши тендерну документацію на виконання зазначеного замовлення, ми згодні виконати роботи за ціною: 10 131 880,619 грн. десять мільйонів сто тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят гривень дев'ятнадцять копійок (з ПДВ*), 8 445 733,49 грн. вісім мільйонів чотириста сорок п'ять тисяч сімсот тридцять три гривні сорок дев'ять копійок (без ПДВ). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно з Додатком 1.5.Б. до Тендерної документації, у рядку 1. Розглянувши тендерну документацію на виконання зазначеного замовлення, ми згодні виконати роботи за ціною: 10 134 880,19 грн. десять мільйонів сто тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят гривень дев'ятнадцять копійок (з ПДВ*), 8 445 733,49 грн. вісім мільйонів чотириста сорок п'ять тисяч сімсот тридцять три гривні сорок дев'ять копійок (без ПДВ).
Створено
04.08.2025 15:29
Надати до
05.08.2025 15:29
Договір
UA-2025-07-17-004540-a-c1
Підписаний і діє
Номер
8/25
10 134 880.19 грн.
8 445 733.49 грн.
З ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)»
Номенклатура
«Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
8 445 733.49
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Повна назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22558671

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Повна назва
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32625535

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.08.2025 15:48
-
11.08.2025 15:29
-
11.08.2025 15:29
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000118
Дата створення проекту
08.10.2025 14:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 14:56
Дата публікації висновку про результати
21.10.2025 11:03
Дата завершення усунення порушень
05.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 №66-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.10.2025 №66-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-07-17-004540-a 17.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 14:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повідомлення про внесення змін до договору (додаткова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сарненського ліцю №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.07.2025 №01 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД", вимога про усунення невідповідностей до 05.08.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2025 № 03, повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2025, договір підряду від 11.08.2025 №8/25 (далі – Договір), додаткова угода від 14.10.2025 №1 до Договору, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 14.10.2025 та 15.10.2025 року. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" встановлено, що Замовником у п.1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та вимоги до неї» до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника «Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, що зазначені в Додатку 1.5 тендерної документації», встановлено вимогу надати, а саме: 1.2. Документацію у складі: -договірна ціна є тверда (Додаток 1 до проєкту Договору); - розрахунок загальновиробничих витрат; - відомість ресурсів; - зведений кошторисний розрахунок (Додаток 4 до проєкту Договору); - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - інформацію про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 5 до проєкту Договору); - орієновний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 1.5 Тендерної документації) (Додаток 2 до проєкту Договору); - Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві. Надання Учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни (складеної відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва»), підсумкової відомості ресурсів, зведеного кошторисного розрахунку, пояснювальної записки, локальних кошторисів (складених відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), розрахунку загальновиробничих витрат. Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Правила визначення вартості об’єкта будівництва при складанні договірної ціни встановлені у розділі V Настанови. Відповідно до пункту 5.1. розділу V Настанови ціна пропозиції учасник процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 5.31. розділу V Настанови визначено, що у договірній ціні можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;) тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни — не враховується. Учасником ТОВ "ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" у складі договірної ціни (твердої) враховано кошти на покриття ризиків в загальній сумі 200 348,00 грн, що становить 2,4% та перевищує розмір, визначений пунктом 5.31. розділу V Настанови (1,5%). Таким чином, учасником ТОВ "ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, складеної з порушенням вимог пункту 5.31. розділу V Настанови, чим порушено вимоги п.1.2 Додатку 1 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі "ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а обрав його переможцем. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику, щодо врахування ним при розгляді тендерної пропозиції "ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД", надання Учасником договірної ціни, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі 2,4 %, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови. Замовником 15.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь: «...2.Договірна ціна цього Договору складається з: 2.1.Вартості Робіт, що виконуються за Договором та яка становить 8 445 733 грн 49 коп. (вісім мільйонів чотириста сорок п'ять тисяч сімсот тридцять три гривні сорок дев'ять копійок), та податок на додану вартість 1 689 146 грн. 70 коп. (один мільйон шістсот вісімдесят дев'ять тисяч сто сорок шість гривень сімдесят копійок) та визначається згідно з Додатком № 1 до Договору. 3.Ціна Робіт протягом строку дії Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін в порядку та у випадках передбачених законодавством України. При цьому, 14.10.2025 року між Сарненським ліцеєм №5 та ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» укладена додаткова угода №1 до Договору підряду №8/25 від 11.08.2025, якою зменшено його суму на 240417,60 грн. з ПДВ до 9894462,59 грн з ПДВ. З додатку №1 до Договору підряду №8/25 від 11.08.2025 «Договірна ціна», встановлено, що прямі витрати на будівельні роботи становлять 8143051,40 грн. При цьому, кошти на покриття ризиків 0 грн. , що свідчить про дотримання вимог Настанови щодо граничного відсотку коштів на покриття ризиків. Разом з тим інформуємо, що касові видатки за об’єктом:Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування) станом на 15.10.2025 року становлять 1518171,30 грн. з ПДВ. При підписанні актів виконаних будівельних робіт ризики для підрядника не оплачувалися про що свідчать акти виконаних робіт, що додаються.» Під час моніторингу Замовником 14.10.2025 року укладена додаткова угода №1 до Договору підряду №8/25 від 11.08.2025, якою зменшено його суму на 240417,60 грн. з ПДВ до 9894462,59 грн з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника "ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору (укладання додаткової угоди), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення при розгляді тендерної пропозиції (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.10.2025 00:00
Дата публікації
21.10.2025 11:03
Документи висновку
21.10.2025 11:03
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ПОЯСНЕННЯ На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-17-004540-a Уповноваженої особи Раїси ГУМЕНЮК Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 8 за якою зазначено, що повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених Законом України Про публічні закупівлі. За результатами проведеної закупівлі між Сарненським ліцеєм №5 Сарненської міської ради та ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» укладено договір підряду №8/25 від 11.08.2025, відповідно до п.1. розділу І якого Підрядник зобов’язується відповідно до проектної документації та умов цього Договору виконати роботи з (далі – Роботи), а Замовник – прийняти та оплатити Роботи в порядку та на умовах, передбачених цим Договором за таким об?єктом робіт:.Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування) ( далі – Об?єкт), розташований за адресою: вулиця Європейська,1 місто Сарни, Рівненська область. Та відповідно до пункту 1 розділу ІІ 1.Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є тверда та складає 10 134 880 грн. 19 коп. (десять мільйонів сто тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят гривень дев'ятнадцять копійок). 2.Договірна ціна цього Договору складається з: 2.1.Вартості Робіт, що виконуються за Договором та яка становить 8 445 733 грн 49 коп. (вісім мільйонів чотириста сорок п'ять тисяч сімсот тридцять три гривні сорок дев'ять копійок), та податок на додану вартість 1 689 146 грн. 70 коп. (один мільйон шістсот вісімдесят дев'ять тисяч сто сорок шість гривень сімдесят копійок) та визначається згідно з Додатком № 1 до Договору. 3.Ціна Робіт протягом строку дії Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін в порядку та у випадках передбачених законодавством України. При цьому, 14.10.2025 року між Сарненським ліцеєм №5 та ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» укладена додаткова угода №1 до Договору підряду №8/25 від 11.08.2025, якою зменшено його суму на 240417,60 грн. з ПДВ до 9894462,59 грн з ПДВ. З додатку №1 до Договору підряду №8/25 від 11.08.2025 «Договірна ціна», встановлено, що прямі витрати на будівельні роботи становлять 8143051,40 грн. При цьому, кошти на покриття ризиків 0 грн. Порушення усунуто під час моніторингу. Уповноважена особа Раїса ГУМЕНЮК
Дата публікації
27.10.2025 11:07
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-17-004540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.10.2025 15:57
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 15:57
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська,1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-17-004540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином учасником ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції договірної ціни, визначеної твердою, складеної відповідно до Настанови, оскільки вказаним учасником надано договірну ціну, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.10.2025 10:08
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 10:09
-
Відповідь
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
У кошторисі Сарненського ліцею №5 Сарненської міської ради були передбачені видатки на об’єкт: «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї № 5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м. Сарни Рівненської області (коригування)» у сумі – 11 158 567 грн, з них по КПКВК 0611241- 2 913 667 грн., КПКВК 0611242 -8 244 900 грн. Субвенція передбачалася відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.07.2025 №687-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році». Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації та керуючись наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва - проектної документації за робочим проектом Реєстраційний номер документу: PD01:1717-4249-7721-7089 Редакція № 5, а також даними Експертного звіту (позитивного) №Т1182-ІЛ від 29 травня 2025 та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Очікувана вартість робіт розрахована шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва склала 11637023 грн. за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ і склала таким чином 10135641,20 грн. Крім того, були зняті видатки на виконані роботи станом на 20.05.2025 року. До основних технічних характеристик закупівлі відносяться наступні показники: площа забудови – 2015,7 м2, загальна площа приміщення – 2985,5 м2, загальна площа приміщень, що підлягають капітальному ремонту – 271,35 м2. Детальний опис технічних характеристик закупівлі відображено в Додатку 1.5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі до тендерної документації ( додаток до технічного завдання). Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника нижчого рівня бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://drive.google.com/file/d/1WCYw4M8TKfzfphRaZHSfsO6JO8FXk7uv/view
Рішеня
14.10.2025 14:30
Замовник
Відповідь
ким чином учасником ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції договірної ціни, визначеної твердою, складеної відповідно до Настанови, оскільки вказаним учасником надано договірну ціну, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови?
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі Настанова) затверджено кошторисні норми України, в тому числі "Настанова з визначення вартості будівництва", яка визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування. Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Відповідно до п.1.2 розділу І Настанови адміністративні витрати загальногосподарські витрати, пов`язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт; договірна ціна кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Відповідно до п.5.1 розділу V ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів. Відповідно до 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів При цьому: а) за твердої договірної ціни в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни не враховується. Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 8 за якою зазначено, що повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених Законом України Про публічні закупівлі. За результатами проведеної закупівлі між Сарненським ліцеєм №5 Сарненської міської ради та ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» укладено договір підряду №8/25 від 11.08.2025, відповідно до п.1. розділу І якого Підрядник зобов’язується відповідно до проектної документації та умов цього Договору виконати роботи з (далі – Роботи), а Замовник – прийняти та оплатити Роботи в порядку та на умовах, передбачених цим Договором за таким об?єктом робіт:.Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування) ( далі – Об?єкт), розташований за адресою: вулиця Європейська,1 місто Сарни, Рівненська область. Та відповідно до пункту 1 розділу ІІ 1.Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є тверда та складає 10 134 880 грн. 19 коп. (десять мільйонів сто тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят гривень дев'ятнадцять копійок). 2.Договірна ціна цього Договору складається з: 2.1.Вартості Робіт, що виконуються за Договором та яка становить 8 445 733 грн 49 коп. (вісім мільйонів чотириста сорок п'ять тисяч сімсот тридцять три гривні сорок дев'ять копійок), та податок на додану вартість 1 689 146 грн. 70 коп. (один мільйон шістсот вісімдесят дев'ять тисяч сто сорок шість гривень сімдесят копійок) та визначається згідно з Додатком № 1 до Договору. 3.Ціна Робіт протягом строку дії Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін в порядку та у випадках передбачених законодавством України. При цьому, 14.10.2025 року між Сарненським ліцеєм №5 та ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» укладена додаткова угода №1 до Договору підряду №8/25 від 11.08.2025, якою зменшено його суму на 240417,60 грн. з ПДВ до 9894462,59 грн з ПДВ. З додатку №1 до Договору підряду №8/25 від 11.08.2025 «Договірна ціна», встановлено, що прямі витрати на будівельні роботи становлять 8143051,40 грн. При цьому, кошти на покриття ризиків 0 грн. , що свідчить про дотримання вимог Настанови щодо граничного відсотку коштів на покриття ризиків. Разом з тим інформуємо, що касові видатки за об’єктом:Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул.Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування) станом на 15.10.2025 року становлять 1518171,30 грн. з ПДВ. При підписанні актів виконаних будівельних робіт ризики для підрядника не оплачувалися про що свідчать акти виконаних робіт, що додаються.
Рішеня
15.10.2025 15:35
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 135 641.2 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380954865514
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 135 641.2 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380954865514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності