Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру – ДК 021:2015 код 45 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. від Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-002042-a
Id Tender 944c8f6f52204fb5b228f9aec02013f7
План UA-P-2025-07-17-001544-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 10:29
Остання зміна 09.09.2025 10:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 10:28 до 01.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 10:28
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 10:28
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 08:00
до 21.08.2025 13:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 13:35
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 13:35
до 09.09.2025 10:19
Період уточнень
з 17.07.2025 10:28 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 10:28 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 08:00 до 21.08.2025 13:35
Період кваліфікації
з 01.08.2025 08:00 до 21.08.2025 13:35
Основні параметри
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру – ДК 021:2015 код 45 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 000 000 грн.
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру – ДК 021:2015 код 45 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру – ДК 021:2015 код 45 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
35 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою:м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Марсельська, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС"
Пропозиція:
6 517 598.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 10:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бучацька
Електронна пошта
Телефон
+380482340480
Замовник
ЄДРПОУ
40703235
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Поштовий індекс
65003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Отамана Головатого, буд. 99
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру – ДК 021:2015 код 45 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація.
Період вимог/скарг з 21.08.2025 13:35 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 08:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 13:35
Довідка НАЗК
21.08.2025 13:35
Повідомлення про рішення
06.08.2025 17:23
Електроний протокол про продовження строку
01.08.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, зокрема технічними спеціалістами, інженерами, та необхідністю отримання юридичної консультації юристами замовника стосовно окремих документів учасника та значного обсягу документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
06.08.2025 17:23
Дата кінця розгляду
30.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідку учасника з інформацією завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох виконаних договорів). В довідці має бути зазначено: номер та дата договору, предмет договору, назва контрагента, код ЄДРПОУ контрагента, контактний номер контрагента, стан виконання (повністю), та ідентифікатор закупівлі (у разі надання договору з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»); у разі якщо учасник виступав в якості субпідрядника, зазначається посилання на розміщення договору між генеральним підрядником та замовником.» 2. Відповідно до пункту 2, Забезпечення тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно було надати «…виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.» 3. Відповідно до підпункту 9 «Підписаний учасником проєкт договору про закупівлю згідно з ДОДАТКОМ 1.4 до тендерної документації. Наданий в складі тендерної пророзиції проєкт договору має бути лише підписаний Учасником - без заповнення пустих полів та додатків до Договору.» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «1 Довідка_Аналогічний догвор» в якій не повністю зазначено конкретну назву предмету закупівлі двох аналогічних договорів зазначених в довідці. 2. В складі тендерної пропозиції Учасника, міститься виписка з банку про повне грошове покриття, завірена підписом уповноваженої особи, проте в складі тендерної пропозиції відсутні підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта . 3. Учасником в складі тендерної пропозиції міститься Проєкт договору відповідно до Додатку № 1.4 до тендерної документації, проте в наданому Проєкті договору надані не всі додатки, які були передбачені вимогами тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити «Довідку учасника з інформацією завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох виконаних договорів). В довідці має бути зазначено: номер та дата договору, предмет договору, назва контрагента, код ЄДРПОУ контрагента, контактний номер контрагента, стан виконання (повністю), та ідентифікатор закупівлі (у разі надання договору з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»); у разі якщо учасник виступав в якості субпідрядника, зазначається посилання на розміщення договору між генеральним підрядником та замовником.» 2. На виконання вимог тендерної документації Учаснику необхідно завантажити оновлену виписку з банку про повне грошове покриття, завірену печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта або виписку з банку підписану/завірену уповноваженою особою, на яку документи на підтвердження права підпису, вже наявної в складі тендерної пропозиції. 3. Учаснику необхідно завантажити Проєкт договору з додатками згідно з ДОДАТКОМ 1.4 до тендерної документації. Наданий в складі тендерної пророзиції проєкт договору має бути лише підписаний Учасником - без заповнення пустих полів та додатків до Договору.»
Створено
19.08.2025 15:40
Надати до
20.08.2025 15:40
Договір
UA-2025-07-17-002042-a-c1
Підписаний і діє
Номер
310
6 517 598.4 грн.
5 431 332 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою:м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру
Номенклатура
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Одеського ліцею № 12 Одеської міської ради за адресою:м. Одеса, вул. Марсельська, 6 для розміщення інклюзивно-ресурсного центру
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40703235

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС"
Повна назва
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42815476

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності