Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція від Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-001957-a
Id Tender eeb0ce522b8342d5975b2855e4cce588
План UA-P-2025-07-17-000924-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.07.2025 10:51
Остання зміна 14.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 196 391 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
180 981.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 10:51 до 01.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 10:51
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 10:51
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 10:00
до 08.08.2025 14:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 14:38
до 14.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.08.2025 14:38
-
Період уточнень
з 17.07.2025 10:51 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 10:51 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 10:00 до 08.08.2025 14:38
Період кваліфікації
з 01.08.2025 10:00 до 08.08.2025 14:38
Основні параметри
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
36 196 391 грн.
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Назва предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
180981,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 9
Дата постачання по
30.11.2026 10:29
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік, при умові наявності відкритих асигнувань. Розрахунки за виконані відповідно до умов Договору Роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3). Оплата за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СпецПромБуд Львів"
Пропозиція:
32 497 299.39 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 10:51
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Христина Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380630412243
Замовник
ЄДРПОУ
32126676
Назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Повна назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Зелена, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Період вимог/скарг з 08.08.2025 14:38 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 10:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації, а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції заповнює та надає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунок ціни тендерної пропозиції з підтверджувальними розрахунками за формою згідно з Настановою (відповідно до виду договірної ціни) подається учасниками у складі їх тендерних пропозицій відповідно до пункту 6.4 Тендерної документації з розрахунками у форматі PDF та .xls(x), а саме: договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни; пояснювальну записку; локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції – документ, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції); розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат відповідно до Настанови; інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови; інформаційну модель об’єкта будівництва (або інформаційний блок даних для обміну між кошторисними програмами, виконаний у актуальній, на дату підписання договору, версії, програмного комплексу "АВК", "Будівельні технології Кошторис" або аналогічного іншого)». Згідно із додатком № 1.1 до додатка № 1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (технічна специфікація)»: обсяг виконання робіт - Таблиця 1.1 «Відомість обсягів робіт» та «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку»; для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі цього Технічного завдання надає такі документи, зазначені в таблиці 1.1 цього додатка, а саме: Відомість обсягів робіт, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Відповідно до абз. 8 додатку № 1.1 до додатку № 1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (технічна специфікація)», вимоги до формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника зазначені в пункті 3.8 тендерної документації. Згідно із підп. 3.8 Тендерної документації, учасник повинен включити до розрахунку договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Сума цих коштів у договірній ціні повинна бути розрахована відповідно до вимог Настанови. Згідно із висновком щодо відповідності поданої Учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції (розрахунку договірної ціни) умовам технічної специфікації від 08.08.2025 (вх. № 346 від 08.08.2025) (далі – Висновок): відповідно до пояснювальної записки та договірної ціни, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СпецПромБуд Львів», враховано «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» в розмірі 375 496,0 грн. Відповідно до пояснювальної записки у складі тендерної пропозиції учасника враховано «Прогнозний рівень інфляції в будівництві першого року будівництва, коефіцієнт» в розмірі 1,01 та враховано «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» в розмірі 375 496,0 грн., що не відповідає вимогам пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва, а саме «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі». Так у відповідності до Постанови КМУ від 28.06.2024 №780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025 - 2027 роки» на 2025 рік передбачено «Індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року), відсотків» в розмірі 111,1. Відповідно до висновку про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним умовам тендерної документації Управління фінансового контролю Департаменту «Адміністрація міського голови» № 4-2103-9409 від 08.08.2025, попередньою перевіркою встановлено, що кошторисна документація в складі тендерної пропозиції ТОВ «СпецПромБуд Львів» не відповідає Додатку 2 відомості обсягів робіт до тендерної документації, завантаженій на веб-порталі www.prozorro.gov.ua до предмету закупівлі UA-2025-07-17-001957-a, а саме встановлено різницю в кількості кВт-год «Електроенергія». Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Окремо від викладеного вище, слід зазначити про те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СпецПромБуд Львів» містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією. Усунення таких невідповідностей могло б бути здійснене Учасником у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей. Втім, з огляду на те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам технічної специфікації, застосування відповідної процедури усунення невідповідностей є неможливим відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - для підтвердження відповідності критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2; 2) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; 3) довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 3. Учасник у складі твоєї тендерної пропозиції не надав відповідних довідок про наявність працівників встановленої форми. Окрім того, серед наказів на призначення працівників, наданих Учасником процедури закупівлі, відсутні накази на призначення (або накази про покладання виконання обов’язків) на інженера в частині кошторисної документації або кошторисника та інженера з охорони праці, вимога про надання яких наявна у тендерній документації. - для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію (досвід виконання аналогічного договору) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 2) копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник надав копії договорів, проте не надав усі додатки до договору, які в договорі передбачені невід’ємною частиною договору, а саме: договір підряду з ТОВ «Молочні ріки» - відсутній додаток Договірна ціна (передбачений невід’ємною частиною договору відповідно до п. 1.2). По другому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови Тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
08.08.2025 14:38
Повідомлення про рішення
08.08.2025 14:37
Пропозиція, що перемогла
01.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 10:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 10:24
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності