Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки, а також ремонту і заправки картриджів) від Апарат Ради національної безпеки і оборони України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-001170-a
Id Tender d2b4a3fa13dc4fb7bb32165312e46d6b
План UA-P-2025-07-14-013490-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 09:51
Остання зміна 31.07.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
288 905 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 889.05 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 09:49 до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 09:49
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 09:49
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 16:15
до 30.07.2025 09:50
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 09:50
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 09:50
-
Період уточнень
з 17.07.2025 09:49 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 09:49 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 16:15 до 30.07.2025 09:50
Період кваліфікації
з 25.07.2025 16:15 до 30.07.2025 09:50
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки, а також ремонту і заправки картриджів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
288 905 грн.
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки, а також ремонту і заправки картриджів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки, а також ремонту і заправки картриджів)
Очікувана вартість
288 905 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2889,05
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:22
Закінчення аукціону
25.07.2025 16:15
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Болбочана, 8
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Ремонт і заправка картриджів
Опис предмета закупівлі
Ремонт і заправка картриджів
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Болбочана, 8
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі рахунку (рахунків), надісланого Виконавцем на адресу Замовника, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту (Актів) приймання-передачі Послуг (далі – Акт), шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаному у цьому Договорі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
17.07.2025 09:49
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС
Пропозиція:
144 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
228 527.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП " Колос Валерій Володимирович"
Пропозиція:
117 180 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИШТВА ОЛЕКСІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ
Пропозиція:
239 676 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Малишок Андрій Геннадійович"
Пропозиція:
236 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
Пропозиція:
164 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
Пропозиція:
143 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 09:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Кушнарьова
Електронна пошта
Телефон
+380442550820
Сайт:
http://www.rnbo.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21656169
Повна назва
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Петра Болбочана, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки, а також ремонту і заправки картриджів)
Період вимог/скарг з 30.07.2025 09:50 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:15 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 09:50
Довідка НАЗК
30.07.2025 09:50
Повідомлення про рішення
25.07.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 09:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 09:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
25.07.2025 16:15
Надати до
29.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником в підпункті 5 пункту 2 «Інші документи, що подаються Учасником» Розділу Х «Інша інформація» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації встановлено вимогу надати: «Гарантійний лист щодо: - підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору та погодження його на підписання договору, що викладений в Додатку 3 до цієї тендерної документації (проєкт); - підтвердження про можливість вчасної поставки товарів на умовах, що викладені в цій тендерній документації; - погодження з усіма умовами цієї тендерної документації; - підтвердження того, що в ціну пропозиції Учасника включені всі його обґрунтовані витрати, що пов’язані з постачанням товарів за Договором, а також всі податки, збори, мито тощо; - підтвердження того, що на Учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» та інших нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відповідно до яких заборонено здійснення закупівель товарів у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції); - підтвердження того, що під час поставки товарів, що є предметом закупівлі, Учасник зобов’язується дотримуватися вимог законодавства України із захисту довкілля та вживати заходів для захисту довкілля від забруднення; - підтвердження того, що до Учасника не застосовано такої оперативно-господарської санкції, як відмова від встановлення господарських відносин зі стороною, яка порушила зобов’язання при виконанні попереднього договору (стаття 236 ГПУ).». Учасник у термін, встановлений для подачі тендерних пропозиції (до 00:00 25.07.2025), в складі тендерної пропозиції не завантажив зазначений Гарантійний лист. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель Гарантійний лист.».
Створено
29.07.2025 09:13
Надати до
30.07.2025 09:13
Договір
UA-2025-07-17-001170-a-b1
Очікує підписання
117 180 грн.
117 180 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Ремонт і заправка картриджів
Номенклатура
Ремонт і заправка картриджів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Повна назва
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21656169

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП " Колос Валерій Володимирович"
Повна назва
ФОП " Колос Валерій Володимирович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3381315534

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
288 905 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Контактний телефон:
+380442550820
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
288 905 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Контактний телефон:
+380442550820
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності