Звернення:
За тендером : Формений одяг для управління (інспекції) контролю за благоустроєм та управління (інспекції) з паркування
Тема:
Щодо аналогічного договору
Зміст:
Добрий день шановний Замовнику!
Ознайомившись з тендерною документацією та умовамивстановленими Замовником маємо два запитання.
1.Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної
документації, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій -наявністьдокументально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пп.1.1.2. вимагаєтьсянадати копію аналогічного договору та копії документу (документів), що
підтверджує (підтверджують) його виконання постачання про поставку аналогічноготовару – Формений одяг, на суму не меньше 500 000,00 грн.) за будь-який період
з 01.01.2022 р. по 01.12.2024 р.
Про те данавимога є дискримінаційною та звужує коло Учасників, оскільки новостворені
юридичні особи не зможуть взяти участь, навіть маючи потрібні аналогічнідоговори. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі
— Закон), Замовники не мають права встановлювати жоднихдискримінаційних вимог до учасників.
Просимо змінити дану вимогу та розширити межі ,
вказавши 2022-2025 роки.
2. Для того щоб усі Учасники були нарівних правах та для забезпечення рівноправної конкуренції, при оцінці
тендерних пропозицій чи може Замовник внести зміни та зазначити, що з метоюзабезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій учасник, незалежно від його форми
оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну системузакупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ.
Для того Учасники могли конкурувати між собою на рівних правах.
Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
17.07.2025 16:08
Доброго дня, Учаснику! Ваше звернення опрацьовано.
1. Замовником буде враховано Ваше звернення стосовно розширення діапазону за роками виконаних аналогічних договорів за предметом закупівлі, з урахуванням 2025 року. У тендерну документацію буде внесено відповідне корегування, після чого нову редакцію тендерної документації буде оприлюднено, згідно чинного законодавства України. Замовником дотримано вимоги статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», тому дана вимога не несе жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
2. У відповідності до чинного законодавства Замовник може оголосити закупівлю на предмет закупівлі з очікуваною вартістю з ПДВ або без ПДВ, враховуючи особливості предмета закупівлі та проведений аналіз щодо очікуваної вартості предмета закупівлі. Роз’яснення Мінекономрозвитку України за даним питанням (Лист від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06) - відсутні обмеження з приводу участі в конкурентних закупівлях платників чи не платників ПДВ.
Стосовно пропозиції Учасника, щодо можливості внести зміни у вже оголошений тендер. Відповідно до умов роботи на електронному майданчику E-tender Замовник має технічну можливість вносити зміни у річний план стосовно закупівлі виключно до моменту оголошення закупівлі та її публікації. Після оголошення закупівлі за будь-якою процедурою Замовник вже не може корегувати жоден з заявлених параметрів закупівлі, у тому числі і очікувану вартість – з урахуванням ПДВ чи без ПДВ. При виконанні розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником було враховано участь Учасників з різною формою оподаткування та дотримано вимоги статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», тому не несе жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Дата оприлюднення відповіді:
18.07.2025 15:04