Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття на території Гімназії №12, Самарівської міської ради, за адресою: м.Самар, вул. Січеславської бригади, 141 від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-000126-a
Id Tender 8627b26676ea46f68d049b56a0d418bb
План UA-P-2025-07-17-000145-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.07.2025 08:19
Остання зміна 31.07.2025 22:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 457 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 570 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 08:19 до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 08:19
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 08:19
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.07.2025 15:24
-
Залишилось 3 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 22:34
до 06.08.2025 00:00
Період уточнень
з 17.07.2025 08:19 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 08:19 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 15:24
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття на території Гімназії №12, Самарівської міської ради, за адресою: м.Самар, вул. Січеславської бригади, 141
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 457 000 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття на території Гімназії №12, Самарівської міської ради, за адресою: м.Самар, вул. Січеславської бригади, 141
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття на території Гімназії №12, Самарівської міської ради, за адресою: м.Самар, вул. Січеславської бригади, 141
Очікувана вартість
1 457 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14570,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:01
Закінчення аукціону
25.07.2025 15:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття на території Гімназії №12, Самарівської міської ради, за адресою: м.Самар, вул. Січеславської бригади, 141
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м.Самар, вул.Січеславської бригади, 141
Дата постачання по
25.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-ТГСВ"
Пропозиція:
1 456 769.29 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
Пропозиція:
1 456 800.92 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 08:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Юдіна
Електронна пошта
Телефон
+380503422351
Сайт:
http://novosvita.klasna.com/
Замовник
ЄДРПОУ
02142342
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Самар
Адреса
вул. Гетьманська, буд. 39
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття на території Гімназії №12, Самарівської міської ради, за адресою: м.Самар, вул. Січеславської бригади, 141
Період вимог/скарг з 31.07.2025 22:34 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 15:24 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 22:34
Повідомлення про рішення
25.07.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 08:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 08:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою Управління освіти Самарівської міської ради розглянуто Тендерну пропозиію учасника торгів ТОВ "ЕНЕРГІЯ-ТГСВ", за предметом закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття на території Гімназії №12, Самарівської міської ради, за адресою: м.Самар, вул. Січеславської бригади, 141 (UA-2025-07-17-000126-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Замовник у Тендерній документації вимагав наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). Учасниками зазначається та надається не менше ніж два аналогічні договори укладені не раніш 2024 р. повністю виконані на момент оголошення процедури. До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у) з додатками та додатковими угодами. Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. Зазначені листи відгуки повинні бути датовані не раніше дати відкриття цього тендеру. Аналогічним договором вважається договір за кодом ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» на надання послуг з поточного ремонту доріг (вулиць, проїздів, автошляхів) По кожному з зазначеного у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua. Учасник надав аналогічний договір №11/1-24 від 11.03.2024 р., за яким акт надання визначених послуг наданий не в повному обсязі та за відсутності дати надання послуг за цим актом. 2) Замовником встановлена вимога щодо наявністі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надано довідку щодо наявних працівників, також на підтвердження даної інформації надано накази на даних працівників. Є невідповідність у наданій інформації стосовно штатного працівника Шеломова М.А., яка потребую уточнень з боку Учасника. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Створено
29.07.2025 22:31
Надати до
30.07.2025 22:31
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 22:34 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 22:34
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 457 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503422351
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 457 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503422351
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності