Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування. від ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-000017-a
Id Tender fde7859bee2140a3823e362e594fca12
План UA-P-2025-07-16-011040-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 00:28
Остання зміна 04.09.2025 11:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 871 925 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 359.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 00:27 до 01.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 00:27
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 00:27
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:20
до 18.08.2025 22:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 21:37
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.08.2025 22:21
до 04.09.2025 11:42
Період уточнень
з 17.07.2025 00:27 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 00:27 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:20 до 18.08.2025 22:21
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:20 до 18.08.2025 22:21
Основні параметри
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 871 925 грн.
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування.
Очікувана вартість
4 871 925 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24359,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 14:51
Закінчення аукціону
04.08.2025 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування.
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться по факту виконання Робіт шляхом поетапної оплати Замовником, при умові надходження коштів з джерел фінансування на дані Роботи, на умовах відтермінування платежу на термін до 100 (ста) календарних днів. Поточні та остаточний розрахунки за виконані Роботи Замовник здійснює лише за умови надходження коштів з джерел фінансування на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3 , підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ФІРМА "ЕНЕРГЕТИКА, ДОСКОНАЛІСТЬ, ПРАВО"
Пропозиція:
4 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД КИЇВ"
Пропозиція:
4 628 177.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
3 865 847.38 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 14:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 00:28
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Клименко
Електронна пошта
Телефон
+380459652003
Замовник
ЄДРПОУ
13729211
Повна назва
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
07300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Вишгород
Адреса
проспект Івана Мазепи, будинок 7А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування.
Період вимог/скарг з 11.08.2025 21:37 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:20 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Детально про причини відхилення у прикріпленому файлі
Документи кваліфікації
11.08.2025 21:37
Повідомлення про рішення
04.08.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 00:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 00:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог пп.1.1 та пп.1.2 додатку 1 до тендерної документації, а саме у довідці про матеріально – технічну базу не вказано перфоратор електромагнітний, який необхідний для виконання робіт; програмний комплекс АВК-5 (з опечаткою) вказано як орендований та не надано документи на підтвердження оренди. 2) Учасником не дотримано вимог пп.2.1 - пп.2.5 додатку 1 до тендерної документації. У Довідці не вказано не менше 3-х працівників робітничих професій, відповідно незрозуміло які накази брати до розгляду. Не надано посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженерів у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією, та які підписали надані в складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки. До посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» не надано протокол. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.1.1 та пп.1.2 додатку 1 до тендерної документації – пп.1.1. Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування. Пп.1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Для власної техніки - учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік основних засобів. - Для орендованої техніки – у разі залучення техніки та обладнання на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування тощо (у яких повинно бути визначено їх перелік): копії чинних договорів оренди, або копії чинних договорів про надання послуг тощо. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. 2) пп.2.1 - пп.2.5 додатку 1 до тендерної документації – пп.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (колонка 1 - № з/п; колонка 2 - Посада (робоча професія) ; колонка 3 – ПІБ; колонка 4 - Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності); колонка 5 -Загальний стаж роботи (років); колонка 6 - Досвід роботи на аналогічній посаді (років). У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: не менше 3-х працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці та головний інженер. Пп.2.2. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод. Пп.2.3. Копія диплому про вищу освіту в галузі будівництва, кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації (надається в разі, якщо термін видачі кваліфікаційного сертифікату становить 5 (п’ять) і більше років від дати видачі), посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера, для головного інженера Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) для виконавця робіт Учасника. Пп.2.4. У складі інженерно-технічних працівників має бути не менше 1-ї особи з: ? посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009); ? чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; ? чинним посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; ? чинним посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; ? копії посвідчень, які підтверджують знання, копії протоколів атестаційної комісії, копії посвідчень з допуску до роботи в електроустановках (група з електробезпеки IV до 1000 В). пп.2.5. Учасник має надати скановані кольорові копії з оригіналів посвідчень навчання та витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці. У разі перевірки знань працівників учасника комісією з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), учасник надає у складі пропозиції відповідні документи щодо навчання (посвідчення та протоколи (витяги з протоколів)) на всіх осіб, що входять до складу такої комісії підприємства (на виконання пункту 3.10. цього типового положення). Надані посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Довідку про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування згідно вимог пп.1.1 та документи визначені у пп.1.2 додатку 1 до тендерної документації. 2) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 з урахуванням вимог пп.2.1 додатку 1 до тендерної документації. Документи на працівників з урахуванням вимог пп.2.2 додатку 1 до тендерної документації. Посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженерів у частині кошторисної документації, а саме на Лащ Богдана Миколайовича та Ціпкайло Олену Володимирівну, які підписали кошторисну документацію, надану в складі тендерної пропозиції. Протокол або витяг з протоколу до посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт».
Створено
07.08.2025 20:16
Надати до
08.08.2025 20:16
Період вимог/скарг з 18.08.2025 22:21 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 21:37 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 22:22
Довідка НАЗК
18.08.2025 22:21
Повідомлення про рішення
11.08.2025 21:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 00:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 00:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог пп.1.1-1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме у довідці про матеріально – технічну базу не вказано достатньо техніки, яка необхідна для виконання робіт. 2) Учасником не дотримано вимог пп.2.1-пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації. 3) Учасником не дотримано вимог п.3 додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано в повній мірі аналогічні договори. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.1.1-1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування. 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Для власної техніки - учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік основних засобів. - Для орендованої техніки – у разі залучення техніки та обладнання на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування тощо (у яких повинно бути визначено їх перелік): копії чинних договорів оренди, або копії чинних договорів про надання послуг тощо. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. 2) пп.2.1 - пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: не менше 3-х працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці та головний інженер. 2.2. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод. 2.3. Копія диплому про вищу освіту в галузі будівництва, кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації (надається в разі, якщо термін видачі кваліфікаційного сертифікату становить 5 (п’ять) і більше років від дати видачі), посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера, для головного інженера Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) для виконавця робіт Учасника. 3) п.3 додатку 1 до тендерної документації: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання аналогічного договору за кодом ДК - електромонтажні роботи або роботи схожі за природою виконання робіт/послуг послуг/робіт або робіт/послуг з ремонту вуличного освітлення або електропостачання, який повністю виконаний на суму не менше 10% від очікуваної вартості предмету закупівлі (допускається надання декількох договорів). 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); 3.1.3. довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) довідку та документи згідно вимог пп.1.1-1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 та з урахуванням примітки, що у Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: не менше 3-х працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці та головний інженер. пп.2.1 - пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації. До довідки надати документи, які підтверджують наявність в Учасника працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод). Документи інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1 додатку 1 до тендерної документації 3) інформацію та документи на виконання вимог п.3 додатку 1 до тендерної.
Створено
14.08.2025 21:45
Надати до
15.08.2025 21:45
Договір
UA-2025-07-17-000017-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1ЕМ
4 628 177.82 грн.
3 856 814.85 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування.
Номенклатура
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А. Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13729211

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД КИЇВ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД КИЇВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42296757

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 11:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 871 925 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 09:00
Замовник:
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459652003
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 871 925 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 09:00
Замовник:
ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459652003
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності