Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні твердих порід дерев колоті від 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-010043-a
Id Tender 462fd538e45b41b5a37fbf20f1a054ba
План UA-P-2025-07-16-011998-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.07.2025 18:12
Остання зміна 01.08.2025 17:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
715 316.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 576.58 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 18:12 до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 18:12
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 18:12
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.07.2025 12:40
-
Залишилось 4 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 11:13
до 07.08.2025 00:00
Період уточнень
з 16.07.2025 18:12 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 18:12 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 12:40
Основні параметри
Дрова паливні твердих порід дерев колоті
гідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) (03413000-8 Паливна деревина)  відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
715 316.67 грн.
Дрова паливні твердих порід дерев колоті
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні твердих порід дерев колоті
Примітки
Згідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) (03413000-8 Паливна деревина)  відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами)
Очікувана вартість
715 316.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3576,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 11:59
Закінчення аукціону
25.07.2025 12:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердих порід дерев колоті
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
257
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 18:15
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
565 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сидоренко Іван Олександрович
Пропозиція:
565 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГУЗЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
539 186 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЖЕЙТІАЙ"
Пропозиція:
711 941 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМЧЕНКО АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
539 185 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 11:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 16:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рожественний Владислав Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380617879468
Замовник
ЄДРПОУ
37830936
Повна назва
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
70002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Вільнянськ
Адреса
Запорізька обл, Запорізький р-н, місто Вільнянськ, вулиця Шевченка, будинок 7Б
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні твердих порід дерев колоті
Період вимог/скарг з 29.07.2025 11:13 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 12:40 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.07.2025 11:13
Повідомлення про рішення
29.07.2025 11:12
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 18:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 18:11
Період вимог/скарг з 31.07.2025 14:30 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 11:13 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Документи кваліфікації
31.07.2025 14:30
Повідомлення про рішення
31.07.2025 14:28
Пропозиція, що перемогла
29.07.2025 11:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 18:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 18:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП "ГУЗЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" встановлено наступне: Згідно п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, Учасник надає пп. 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі (03410000-7), та/або Деревина. 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї тендерної пропозиції учасник – фізична особа-підприємець Гузенко Марія Володимирівна – надав скан-копію договору №9 від 02 квітня 2024 року, укладеного між ТОВ "Укрмегатек" та ФОП Гузенко М.В. У вказаному договорі зазначено, що він набирає чинності з моменту його підписання та має термін дії до 31 березня 2024 року включно, тобто договір є недійсним, так як строк дії договору закінчився до його укладення. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1 пп.1.1.1 додатку 1 до тендерної документації; За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 03410000-7 та / або дрова паливні твердих порід та/або дрова паливні. - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей  Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.07.2025 13:24
Надати до
31.07.2025 13:24
Період вимог/скарг з 01.08.2025 17:00 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 14:30 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Документи кваліфікації
01.08.2025 17:00
Повідомлення про рішення
01.08.2025 16:59
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 18:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 18:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зазначеним у оголошенні Закупівлі в електронній формі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 — 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) ( UA-2025-07-16-010043-a ). Щодо порядку денного: 13.05.2025 р. на електронному майданчику dzo.com.ua оголошено відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за предметом закупівлі Деревина (код ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) ( UA-2025-07-16-010043-a ). Подання пропозицій відбулося у період до 25.07.2025 р. 31.07.2025 р. на електронному майданчику dzo.com.ua розпочалась кваліфікація третього учасника – ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" Зокрема цінова пропозиція становила 565 000,00 грн. (п'ятсот шістдесят п'ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено наступне: Згідно пп. 1.1.1. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, Учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі (03410000-7), та/або Деревина. За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 03410000-7 та / або дрова паливні твердих порід та/або дрова паливні. У складі своєї тендерної пропозиції учасник – ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" – надав скан довідки № 60 від 22.07.2025 року про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначено термін договору 30.12.2025 року але в договорі № Д-11 від 05.01.2025 року зазначений термін дії договору 31.12.2024 року. Таким чином, надана довідка не може бути розцінений як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що суперечить встановленій вимозі Замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного (або аналогічних) договору(-ів) за предметом закупівлі; Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей  Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
31.07.2025 16:49
Надати до
01.08.2025 16:49
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 17:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
715 316.67 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380617879468
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
715 316.67 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380617879468
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності