Показати схожі тендери

Закупівля Вікна металопластикові, код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-009720-a
Id Tender cd63588580964cbb911cfdd275c2210a
План UA-P-2025-07-16-011906-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.07.2025 17:20
Остання зміна 29.07.2025 15:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 17:18 до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 17:18
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 17:18
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00
до 28.07.2025 11:41
Залишилось 1 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 11:41
до 03.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.07.2025 11:41
-
Період уточнень
з 16.07.2025 17:18 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 17:18 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00 до 28.07.2025 11:41
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00 до 28.07.2025 11:41
Основні параметри
Вікна металопластикові, код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
100 000 грн.
Вікна металопластикові, код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Вікна металопластикові, код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 (штуки)
Вікно металопластикове 2030 х 1720
Опис предмета закупівлі
Вікно металопластикове 2030 х 1720
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Вікно металопластикове 2025 х 1720
Опис предмета закупівлі
Вікно металопластикове 2025 х 1720
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Вікно металопластикове 2015 х 1720
Опис предмета закупівлі
Вікно металопластикове 2015 х 1720
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДМИТРОВ РУСЛАН АНДРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
99 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Даніловець
Електронна пошта
Телефон
+380984494573
Замовник
ЄДРПОУ
01999796
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Сарненський район, м. Сарни
Адреса
вул. Ярослава Мудрого, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Вікна металопластикові, код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 28.07.2025 11:41 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 00:00 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 11:42
Довідка НАЗК
28.07.2025 11:41
Повідомлення про рішення
24.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно пп. 3.2. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося на підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічної специфікації повинна бути обов’язково підтверджена належним чином завіреними оригіналами або копіями, одним із таких документів: - декларація про відповідність, складена відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 для металопластикових конструкцій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише документ (файл «Технічна характеристика Товару») в якому зазначено наступне: «На підтвердження якісних характеристик товару у складі тендерної пропозиції надаю: - сертифікат відповідності на вікна з ПВХ профілів на відповідність вимогам пунктам 4.2, 4.5, 4.7, 4.9, 4.11, 4.12, 4.13, 4.14, 4.16, 4.17, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері», та п. 5.2.1 таблиця 1 ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; - сертифікат відповідності на профілі полівінілхлоридні для вікон на відповідність пунктам 4.3, 5.2.3 – 5.2.5, 5.3.1 (таблиця 3, рядки 5-7), 5.3.7, 5.5 ДСТУ Б В. 2.7-130:2007; - сертифікат відповідності на склопакети на відповідність п. 4.2.2.12 ДСТУ EN 1279-5:2019, п. 5.3, п. 6.3.2 (таблиця 2), п. 6.3.3 (таблиця 3) ДСТУ EN 1279-1:2022, таблиця А.3. секція 3, п. 1.6 (точка роси) ДСТУ EN 1279-6:2022, п. 5.2.1 табл. 1. ДБН В.2.6-31:2021; - сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних блоків на відповідність ДСТУ Б В.2.6-13:2006 «Будівельні матеріали. Вироби замкові та скоб’яні. Загальні технічні умови», ДСТУ Б В.2.6-32:2007 «Завіси для віконних та дверних блоків. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Конструкції будинків і споруд. Пристрої поворотні. Відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків. Технічні умови»; - протокол випробувань на блоки віконні з ПВХ профілю з запропонованим склопакетом на підтвердження мінімально допустимого значення опору теплопередачі не менше 0,9 м2*К/Вт; - декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 для металопластикових конструкцій).» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 для металопластикових конструкцій).
Створено
25.07.2025 20:37
Надати до
26.07.2025 20:37
Договір
UA-2025-07-16-009720-a-c1
Очікує підписання
99 500 грн.
99 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Вікно металопластикове 2030 х 1720
Номенклатура
Вікно металопластикове 2030 х 1720
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Вікно металопластикове 2025 х 1720
Номенклатура
Вікно металопластикове 2025 х 1720
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Вікно металопластикове 2015 х 1720
Номенклатура
Вікно металопластикове 2015 х 1720
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999796

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ДМИТРОВ РУСЛАН АНДРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ДМИТРОВ РУСЛАН АНДРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3310002971

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380984494573
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380984494573
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності