Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір" від Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-009635-a
Id Tender cc54f75faf3f47cfae408fd99e69bd7d
План UA-P-2024-12-27-019082-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.07.2025 17:12
Остання зміна 01.08.2025 12:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
690 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 450 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 17:11 до 24.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 17:11
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 17:11
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:06
до 01.08.2025 12:08
Залишилось 4 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 17:02
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 12:08
-
Період уточнень
з 16.07.2025 17:11 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 17:11 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:06 до 01.08.2025 12:08
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:06 до 01.08.2025 12:08
Основні параметри
Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір"
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяг, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
690 000 грн.
Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір"
Назва предмета закупівлі
Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір"
Очікувана вартість
690 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 12:43
Закінчення аукціону
25.07.2025 13:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір"
Код ДК 021:2015
98360000-4 - Послуги у сфері морських перевезень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Чорноморськ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, на підставі виставленого Виконавцем оригіналу рахунка
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
Пропозиція:
660 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНІЯ"
Пропозиція:
545 832 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 12:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліщук Ірина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380487744243
Замовник
ЄДРПОУ
38017026
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір"
Період вимог/скарг з 29.07.2025 17:02 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 13:06 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно п. 43 Особливостей Замовником було розміщено в електроній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 28.07.2024 о 16:18. Станом на 29.07.2024 о 16:18 усунення невідповідностей відсутнє. Враховуючи вищевикладене наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНІЯ» з причин, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
29.07.2025 17:01
Повідомлення про рішення
25.07.2025 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНІЯ» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі пропозиції Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів №21/07-2 від 21.07.2025, в п. 2 якої зазначено предмет договору та строк дії договору не у відповідності до договору №03/01-25 від 03.01.2025. У п.п. 2.2. п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (Акти наданих послуг тощо). Надати виправлену довідку про виконання аналогічних договорів. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано діючого на момент надання пропозиції документа, виданого відповідними уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства, а саме Свідоцтво про Визнання та/або Свідоцтво про Відповідність підприємства» виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна Асоціація Класифікаційних Товариств), а саме документа, якій підтверджує, що підприємство може виконувати очищення корпусу, ремонт підводної частини суден та інших плавспоруд на плаву із застосуванням підводного зварювання і різання металів, ремонт гвинторульового комплексу та донно-бортової арматури). У п. 15 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник під час надання пропозицій повинен надати копії діючих на момент надання пропозиції документів виданих відповідними уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства, а саме Свідоцтво/а про Визнання та/або Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» видане Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна Асоціація Класифікаційних Товариств): - 22014000 (Побудова, переобладнання, модернізація та ремонт об'єктів технічного нагляду: Очищення корпусу, ремонт підводної частини суден та інших плавспоруд на плаву із застосуванням підводного зварювання і різання металів, ремонт гвинторульового комплексу та донно-бортової арматури);. Учаснику необхідно надати діючий на момент надання пропозиції документа, виданий відповідними уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства, а саме Свідоцтво про Визнання та/або Свідоцтво про Відповідність підприємства» виданий Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна Асоціація Класифікаційних Товариств), а саме документ, якій підтверджує, що підприємство може виконувати очищення корпусу, ремонт підводної частини суден та інших плавспоруд на плаву із застосуванням підводного зварювання і різання металів, ремонт гвинторульового комплексу та донно-бортової арматури). Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленої довідки про виконання аналогічних договорів, діючого на момент надання пропозиції документу, виданого відповідними уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства, а саме Свідоцтво про Визнання та/або Свідоцтво про Відповідність підприємства» виданий Регістром судноплавства України або іншим класифікайійним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна Асоціація Класифікаційних Товариств), а саме документу, якій підтверджує, що підприємство може виконувати очищення корпусу, ремонт підводної частини суден та інших плавспоруд на плаву із застосуванням підводного зварювання і різання металів, ремонт гвинторульового комплексу та донно-бортової арматури). Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.07.2025 16:18
Надати до
29.07.2025 16:18
Період вимог/скарг з 01.08.2025 12:08 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 17:02 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 12:08
Довідка НАЗК
01.08.2025 12:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.07.2025 17:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі пропозиції Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів № 114-6 від 23.07.2025, в якій невірно зазначено код ЄДРПОУ Замовника аналогічних договорів. У п.п. 2.2. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (Акти наданих послуг тощо). Надати виправлену довідку про виконання аналогічних договорів. 2. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. У разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. У разі відсутності обставин визначених цим пунктом, учасник надає відповідну довідку. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надані Дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки (декларація або дозвіл), видані уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на: - Водолазні роботи; - Зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом. У п. 16 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник під час надання пропозицій повинен надати копії діючих на момент надання пропозиції документів виданих відповідними уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства, а саме Дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки (декларація або дозвіл), видані уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на: - Водолазні роботи; - Зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом. Учаснику необхідно надати копії діючих документів відповідно до п. 16 додатку 2 Тендерної документації Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленої довідки про виконання аналогічних договорів, інформацію, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації, документи відповідно до п. 16 додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.07.2025 11:25
Надати до
31.07.2025 11:25
Договір
UA-2025-07-16-009635-a-a1
Очікує підписання
660 000 грн.
660 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір"
Номенклатура
Послуги з водолазного обстеження та очищення підводної частини р/с "Сапфір"
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38017026

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37104243

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності