Показати схожі тендери

Закупівля 44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-009278-a
Id Tender 7b89eb665bbf473e9fe9e2853c2b9064
План UA-P-2025-07-16-011492-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.07.2025 16:41
Остання зміна 20.08.2025 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 903 232.97 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 032.33 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 16:41 до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 16:41
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 16:41
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00
до 01.08.2025 14:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 14:38
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.08.2025 14:38
до 20.08.2025 14:16
Період уточнень
з 16.07.2025 16:41 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 16:41 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00 до 01.08.2025 14:38
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00 до 01.08.2025 14:38
Основні параметри
44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Начальник відділу ЦЗ та МР Сергій Білов тел. 380930886737 e-mail: [email protected] 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Первинне мобільне укриття 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкції та їх частини, за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 штука 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Півнична 4/1 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 60 календарних днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом протягом 30 робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі змонтованого Товару 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 903 232,97грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.07.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Розгорнути
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 903 232.97 грн.
Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
Назва предмета закупівлі
Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
Примітки
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Півнична 4/1, територія підрозділів ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 1 штука
Очікувана вартість
1 903 232.97 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19032,33
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом протягом 30 робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі змонтованого Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МИРАДИМА"
Пропозиція:
1 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 10:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайліна Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
0487388177
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
Період вимог/скарг з 01.08.2025 14:38 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-16-009278-a, учасника відкритих торгів з особливостями – ТОВ "МИРАДИМА" (далі – переможець). 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з особливостями на суму 1 600 000,00 грн. без ПДВ. 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
01.08.2025 14:38
Довідка НАЗК
01.08.2025 14:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 14:07
Електроний протокол про продовження строку
26.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-07-16-009278-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної ТОВ "МИРАДИМА": керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 14:07
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МИРАДИМА" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), повинен підтвердити наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов’язань за договором про закупівлю товару, а саме: монтажники, зварювальники, електрики. Тобто Замовником вимагається наявність у Учасника більше одного працівника за кожною професією. В порушення цих вимог тендерної документації Учасником надано довідку № 3 від 25.07.2025 р., в якій, серед іншого, зазначена наявність у нього одного працівника за посадою електро-газозварник замість зварювальника та наявність двох працівників за посадою електромонтер замість електрика. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Створено
31.07.2025 14:11
Надати до
01.08.2025 14:11
Договір
UA-2025-07-16-009278-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/151-Т
1 920 000 грн.
1 600 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
25.08.3113
Номенклатура
1 (штуки)
Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
Номенклатура
Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125672

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МИРАДИМА"
Повна назва
ТОВ "МИРАДИМА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42632622

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.08.2025 14:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 903 232.97 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 903 232.97 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності