Показати схожі тендери

Закупівля Папір для друку А4 від Головне управління ДПС у Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-009108-a
Id Tender 1a39b21229b34d70846906b527f5f5f5
План UA-P-2025-07-16-008487-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.07.2025 16:43
Остання зміна 25.11.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 005 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 025 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 16:42 до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 16:42
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 16:42
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 12:06
до 13.11.2025 15:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 12:25
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 15:46
до 25.11.2025 16:08
Період уточнень
з 16.07.2025 16:42 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 16:42 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 12:06 до 13.11.2025 15:46
Період кваліфікації
з 24.07.2025 12:06 до 13.11.2025 15:46
Основні параметри
Папір для друку А4
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 005 000 грн.
Папір для друку А4
Назва предмета закупівлі
Папір для друку А4
Очікувана вартість
1 005 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5025,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.07.2025 11:25
Закінчення аукціону
24.07.2025 12:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір для друку А4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
5 600
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А
Дата постачання по
10.12.2025 16:36
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
817 488 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
761 376 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
Пропозиція:
761 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Пропозиція:
865 536 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСТЕОН"
Пропозиція:
868 224 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.07.2025 11:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
МИРОНЧУК Єгор Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380968002320
Замовник
ЄДРПОУ
44118658
Назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service in Dnipropetrovsk region
Повна назва
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service in Dnipropetrovsk region
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
Сімферопольська, 17А
Кваліфікація
Лот № 1 Папір для друку А4
Період вимог/скарг з 12.08.2025 12:25 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 12:06 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 12:25
Довідка НАЗК
12.08.2025 12:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 15:18
Електроний протокол про продовження строку
24.07.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: • довідки з обслуговуючого банка про відкриття рахунку(ів) та відсутність простроченої (наявність) заборгованості за кредитами отримані раніше дати публікації даної закупівлі; • сертифікат якості на папір завірений виробником/офіційним представником виробника повинен мати номер та дату видачі сертифіката на момент запиту. Порушення у сертифікаті відповідності, що виражається у відсутності дати, є серйозним недоліком. Це призводить до сумнівів щодо дійсності сертифікту та його відповідності стандартам. Відсутність дати ускладнює визначення терміну дії сертифіката, а також може свідчити про можливі проблеми з процедурою сертифікації; • у довідці про необхідні фактичні технічні характеристики товару Вами вказано виробника XEROX Limited та країна походження Словаччина, Фінляндія, Польща, просимо Вас надати лист від виробника, який повинен мати номер та дату видачі на момент запиту, що саме він виготовляє цей папір і в якій країні. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • п.10 Додаток 1 до тендерної документації; • п.2 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • надати довідка/довідки з обслуговуючого банка/банків, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків інформацію про яких надано у відомостях про Учасника, а саме: - про відкриття рахунку(ів); - відсутність простроченої (наявність) заборгованості за кредитами. • сертифікат якості; • довідку про необхідні фактичні технічні характеристики товару.
Створено
25.07.2025 16:22
Надати до
26.07.2025 16:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищевикладене у зв’язку з уточненням інформації, є необхідність продовження строку розгляду пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
28.07.2025 15:17
Дата кінця розгляду
22.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.09.2025 15:21 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 15:07 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Лист від 16.09.2025 № 12 про відмову підписання договору
Документи кваліфікації
17.09.2025 15:21
Повідомлення про рішення
17.09.2025 15:20
-
17.09.2025 15:20
Пропозиція, що перемогла
17.09.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
Період вимог/скарг з 23.09.2025 09:29 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 15:21 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 09:29
Довідка НАЗК
23.09.2025 09:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.09.2025 15:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 15.10.2025 11:11 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 10:37 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2025 № 15305-р/пк-пз
Документи кваліфікації
15.10.2025 11:10
Повідомлення про рішення
15.10.2025 11:09
Пропозиція, що перемогла
15.10.2025 10:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
Період вимог/скарг з 15.10.2025 11:55 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 11:11 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 11:55
Довідка НАЗК
15.10.2025 11:55
Повідомлення про рішення
15.10.2025 11:54
Пропозиція, що перемогла
15.10.2025 11:11
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.11.2025 13:10 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 12:59 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.11.2025 № 16655-р/пк-пз
Документи кваліфікації
12.11.2025 13:10
Повідомлення про рішення
12.11.2025 13:09
Пропозиція, що перемогла
12.11.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:31
Період вимог/скарг з 13.11.2025 15:46 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 13:10 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 15:46
Довідка НАЗК
13.11.2025 15:46
Повідомлення про рішення
13.11.2025 15:44
Пропозиція, що перемогла
12.11.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-07-16-009108-a-c4
Підписаний і діє
Номер
145/2025
865 536 грн.
721 280 грн.
З ПДВ
Підписано
25.11.2025
Строк дії договору з
25.11.2025
по
10.12.2025
Номенклатура
5 600 (паковання)
Папір для друку А4
Номенклатура
Папір для друку А4
Кількість
5 600
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
Повна назва
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44118658

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38295925

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.11.2025 16:08
Повідомлення про договір
25.11.2025 15:44
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 005 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380968002320
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 005 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380968002320
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності