Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв.№ 101303 VI-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від ДП "Одеський морський торговельний порт".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-008583-a
Id Tender 5bd7a9ccf172442ca6637231966ab1a0
План UA-P-2025-07-15-013022-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.07.2025 16:13
Остання зміна 14.08.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 982 680.28 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
89 826.8 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 16:04 до 30.07.2025 09:30
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 16:04
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 16:04
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 09:30
до 05.08.2025 18:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 18:56
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 18:56
до 14.08.2025 09:51
Період уточнень
з 16.07.2025 16:04 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 16:04 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 09:30 до 05.08.2025 18:56
Період кваліфікації
з 30.07.2025 09:30 до 05.08.2025 18:56
Основні параметри
Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв.№ 101303 VI-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Обсяг послуг: 2 послуги Місце надання послуг: 65082, Митна площа, 1, ДП «Одеський порт» Строк надання послуг: 2025, 180 календарних днів з дати підписання Договору Сторонами. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 982 680.28 грн.
Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв.№ 101303 VI-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв.№ 101303 VI-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
8 982 680.28 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
89826,8
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №4
Опис предмета закупівлі
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №4
Код ДК 021:2015
45262310-7 - Залізобетонні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65082, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №9,№12 та настили сухих відсіків №1,3,5
Опис предмета закупівлі
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №9,№12 та настили сухих відсіків №1,3,5
Код ДК 021:2015
45262310-7 - Залізобетонні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65082, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник здійснює Попередню оплату (аванс) у розмірі 30% протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання Договору, після отримання від Виконавця рахунку.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Проміжні сплати здійснюються протягом 10 (десять) календарних днів після підписання сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) та отримання від Виконавця рахунків. Остаточний сплати здійснюються протягом 10 (десять) календарних днів після проведення випробування суднопідйомної споруди інв. № 101303 та надання Виконавцем акту приймання послуг Регістром судноплавства України. За результатами випробувань Сторони підписують акт надання послуг (виконаних робіт), після чого Замовник здійснює оплату на підставі рахунку наданого Виконавцем.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП"
Пропозиція:
8 735 603.29 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Iрина Мамонтова
Електронна пошта
Телефон
+380487293675
Замовник
ЄДРПОУ
01125666
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв.№ 101303 VI-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Період вимог/скарг з 05.08.2025 18:56 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 09:30 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 18:56
Довідка НАЗК
05.08.2025 18:56
Повідомлення про рішення
30.07.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав: - довідку з відомостями про учасника Вих. № 28/07/6 від 28.07.2025 року у якій в п. 2 «Юридична та поштова адреса», яка містить наступну інформацію «68702, Одеська обл., Болградський район, м. Болград, пр. Соборний, буд. 107/А» та надано завірена копія рішення одноособового учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП" (надалі «Товариство»), код ЄДРПОУ 44768893 за №22/05/2025 від 22.05.2025 року у якому зазначено наступне місцезнаходження: «68702, Одеська область, Болградський район, місто Болград, вулиця поштова, будинок №59, літера А», тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреси, банківські реквізити в усіх обслуговуючих Учасника банках, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail,, відомості про керівника, особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю. У разі зазначення в такої довідці Учасником більш одного банківського рахунку в обслуговуючих Учасника банках, додатково в Довідці зазначити за яким саме банківським рахунком (рахунками) будуть здійснюватися розрахунки за договором про закупівлю та відповідно який банківський рахунок (рахунки) буде зазначено у реквізитах договору про закупівлю. Щодо кожного банківського рахунку, зазначеного Учасником у такої Довідці, додатково надається окрема Довідка з кожного з обслуговуючих банків, де відкрито такий рахунок у Учасника, про відкриття поточного рахунку (рахунків), видана не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій (у разі зазначення в переліку банків / банківських установ, де відкрито рахунок у Учасника, «Державної казначейської служби України», надання Учасником такої довідці від державної казначейської служби України не вимагається).» Пропоную привести інформацію про юридичну та потову адресу у довідці з відомостями про учасника Вих. № 28/07/6 від 28.07.2025 року у п. 2 «Юридична та поштова адреса» та у рішенні одноособового учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП" (надалі «Товариство»), код ЄДРПОУ 44768893 за №22/05/2025 від 22.05.2025 року у відповідність або надати підтверджуючі документі про зміну адреси. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав: файл «7копія статуту 22.05.2025.pdf,» який неможливо відкрити, через що Замовник не має можливості його перевірити. На виконання вимог пункту 2 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з відміткою реєстратора. У разі реєстрації або внесення змін до Статуту після 01.01.2016 року, Учасник повинен додатково зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи. Пропоную перезавантажити файл «7копія статуту 22.05.2025.pdf» для копію діючого Статуту (у останній редакції) з можливості його перегляду та перевірки Замовником. 3. У складі тендерної документації учасник надав: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 28/07/4 від 28.07.2025 р, в якій освітньо-кваліфікаційний рівень працівників Гіржу Д.В. та Челак І.К. не підтверджено документально; - трудову книжку гр. Свистунової Ж.О. без перекладу українською мовою. На виконання вимог пункту 2 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (посада, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація), досвід роботи, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, у тому числі електрогазозварник (або зварник), арматурник, бетоняр виконроба (виконавця робіт), інженера з охорони праці – не менше 1 особи з наданням копій підтверджуючих освіту та/або кваліфікацію документів на кожного працівника, вказаного в довідці. При цьому, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються підтверджуючі документи про перевірку знань у інженера з охорони праці з питань охорони праці (ОП), пожежної безпеки, електробезпеки (НПАОП 0.00-4.12-05), під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) (копії відповідних посвідчень та протоколів). Зазначені документи мають бути дійсними на момент подання Учасником тендерної пропозиції, та термін їх дії має спливати не раніше завершення терміну виконання робіт, встановленого умовами Договору про закупівлю (але у будь-якому разі такий термін спливає не раніше 01.12.2025 року). Учасник може надати лист щодо продовження терміну дії таких відповідних документів.» На виконання вимог п. 7 Розділу 1 (Загальні положення) тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «….. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.» Пропоную: - надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. № 28/07/4 від 28.07.2025 р, з інформацією про освітньо-кваліфікаційний рівень працівників Гіржу Д.В. та Челак І.К. та підтвердити документально; - надати переклад до трудової книжки гр. Свистунової Ж.О. українською мовою. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Цінову пропозицію, в якій сума всіх позицій не співпадає з загальною сумою пропозиції. На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації.» Пропоную долучити виправлену Цінову пропозицію, а саме: привести у відповідність суму всіх позицій до загальної суми пропозиції в цілому.
Створено
04.08.2025 17:13
Надати до
05.08.2025 17:13
Договір
UA-2025-07-16-008583-a-c1
Підписаний і діє
Номер
СР-802
8 735 603.29 грн.
7 279 669.41 грн.
З ПДВ
Підписано
13.08.2025
Строк дії договору з
13.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №4
Номенклатура
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №4
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №9,№12 та настили сухих відсіків №1,3,5
Номенклатура
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №9,№12 та настили сухих відсіків №1,3,5
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125666

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768893

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.08.2025 09:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 982 680.28 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293675
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 982 680.28 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293675
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності