Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) від Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-008580-a
Id Tender 5fea27ae14ce4a179c7c1888b5647394
План UA-P-2025-07-16-010372-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.07.2025 16:04
Остання зміна 02.09.2025 11:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 731 703.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
93 658.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 16:05 до 31.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 16:05
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 16:05
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 08:00
до 18.08.2025 14:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 14:12
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.08.2025 14:12
до 02.09.2025 11:24
Період уточнень
з 16.07.2025 16:05 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 16:05 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 08:00 до 18.08.2025 14:12
Період кваліфікації
з 31.07.2025 08:00 до 18.08.2025 14:12
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 731 703.6 грн.
Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
18 731 703.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
93658,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
93 658.51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61060, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2
Дата постачання по
31.12.2026 23:59
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів шляхом оплати Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК"
Пропозиція:
17 603 536.16 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 16:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Овчарова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Maryna Ovcharova
Електронна пошта
Телефон
380577252083
Замовник
ЄДРПОУ
34861610
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м.Харків
Адреса
Майдан Конституції, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Період вимог/скарг з 18.08.2025 14:12 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 08:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА «ГСК» процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), ідентифікатор UA-2025-07-16-008580-a, у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА «ГСК» до 20 (двадцяти) робочих днів.
Документи кваліфікації
18.08.2025 14:12
Довідка НАЗК
18.08.2025 14:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.08.2025 14:17
Електроний протокол про продовження строку
31.07.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА «ГСК» процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), ідентифікатор UA-2025-07-16-008580-a, у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА «ГСК» до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
07.08.2025 14:16
Дата кінця розгляду
29.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ФІРМА «ГСК» (далі – ППФ «ГСК»/Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: Щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій (яких) повинна бути зазначена інформація щодо переліку діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування**: власна чи орендована тощо. **Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт, учасник зазначає в довідці, щодо наявності у учасника діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого субпідрядника, які учасник планує залучати до виконання робіт, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). 1.1. На підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки / обладнання / механізмів, що зазначені учасником у Довідці відповідно до вимог пункту 1 цього розділу, учасник надає документи, що підтверджують таке право: - на підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки: оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договора) купівлі-продажу; - на підтвердження права власності обладнання / механізмів: довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або договір (договора) поставки обладнання, чи інший документ. 1.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на всі транспортні засоби / машини / спеціальну техніку /, вказані в Довідці відповідно до вимог пункту 1 цього розділу, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або лізингу та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби / машини / спецтехніку / обладнання / механізми, вказані учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 розділу І цього додатку, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа(листів)-підтвердження орендодавця та/або лізингодавця, та/або надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки / обладнання / механізмів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець / лізингодавець / надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди / лізингу / надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці відповідно до вимог пункту 1 розділу І цього додатку, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку / обладнання / механізми, необхідні для виконання робіт протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа (листів)-підтвердження власника транспортних засобів / машин / спецтехніки / обладнання / механізмів, що вказані в Довідці відповідно до вимог пункту 1 розділу І цього додатку, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки / обладнання / механізмів для виконання робіт за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Учасником ППФ «ГСК» в складі своєї тендерної пропозиції надано: - «Довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази» від 30 липня 2025 року № 57 (надалі – Довідка 1), яку завантажено у файлах «Обладнання та МТБ.pdf» та «Обладнання та МТБ.pdf.p7s»; - Договір про надання послуг від 01 червня 2025 року № 01-06/25 (надалі – Договір № 01-06/25), який завантажено у файлах «Договір № 01-06-25 про надання послуг ФОП МАНГАСАРЯН С.С..pdf» та «Договір № 01-06-25 про надання послуг ФОП МАНГАСАРЯН С.С..pdf.p7s»; - Договір надання послуг від 08 липня 2025 року № 58 (надалі – Договір № 58), який завантажено у файлах «Договір № 58 надання послуг КП ШЛЯХРЕМБУД.pdf» та «Договір № 58 надання послуг КП ШЛЯХРЕМБУД.pdf.p7s»; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ППФ «ГСК» (далі – Свідоцтва про реєстрацію); - Бухгалтерська довідка 25 від 23.07.2025 станом на 01.07.2025 р. (надалі – Бухгалтерська довідка), яку завантажено у файлах «Бухгалтерська довідка по основним засобам 104, 105, 112.pdf» та «Бухгалтерська довідка по основним засобам 104, 105, 112.pdf.p7s». Під час аналізу інформації вбачається наступна невідповідність: 1) в рядках 1, 5, 7, 8, 10 Довідки 1 та Свідоцтвах про реєстрацію щодо моделей транспортних засобів; 2) в рядках 7, 8, 9, 10, 13 Довідки 1 та Свідоцтвах про реєстрацію щодо назви транспортних засобів, машин, спеціальної техніки; 3) в рядку 19 Довідки 1 та Бухгалтерської довідки щодо марки та моделі обладнання; 4) в Договорі № 01-06/25 щодо номеру договору в додатку № 1 до договору № 01-06/25. Крім того, вимогами підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). У складі тендерної пропозиції ППФ «ГСК» надано свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 126646, реєстраційний номер 20736АХ, засвідчене власником Фізичною-особою підприємцем Мангасарян С.С.; свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серія СХІ 895168, реєстраційний номер АХ6220НК; серія АХС088654, реєстраційний номер АХ3860ВІ, свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 150062, реєстраційний номер 21339АХ, засвідчені власником КП «ШЛЯХРЕМБУД», що є копіями документів та не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ППФ «ГСК», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – виправити невідповідності в рядках 1, 5, 7, 8, 10 Довідки 1 щодо моделей транспортних засобів; – виправити невідповідності в рядках 7, 8, 9, 10, 13 Довідки 1 щодо назви транспортних засобів, машин, спеціальної техніки; – виправити невідповідності в рядку 19 Довідки 1 щодо марки та моделі обладнання; – виправити невідповідності в Договорі № 01-06/25 щодо номеру договору в додатку № 1 до договору № 01-06/25; – надати свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 126646, реєстраційний номер 20736АХ; свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серія СХІ 895168, реєстраційний номер АХ6220НК; серія АХС088654, реєстраційний номер АХ3860ВІ; свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 150062, реєстраційний номер 21339АХ з урахуванням абзацу третього підпункту 1.1.2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. Довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору, сума (ціна) договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації буде вважатись виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з: - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення вулиць та/або доріг та/або внутрішньоквартальних доріг та тротуарів та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття вулиць і доріг міст і інших населених пунктів; ТА/АБО - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення доріг та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття автомобільних доріг на приватних територіях та/або на відомчих (технологічних) автомобільних дорогах. Зазначений в довідці, відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І цього додатку, аналогічний (ні) договір (ри) повинен (ні) бути виконаний (виконані) у повному обсязі. 2.2. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає наступні документи: - сканований(ні) оригінал(ли) або копію(ї) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів) та додатковими угодами; - скановані оригінали або копії підписаних контрагентом (замовником), підтверджуючих виконання договору(рів) документів, зокрема, але невиключно: довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором; - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору. Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково. 2.2.1. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору(рів), де замовником виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, учасник надає підтвердження за підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації) виконання договору(рів) не вимагається. Учасником ППФ «ГСК» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Довідку підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 30 липня 2025 року № 42 (надалі – Довідка 2), яку завантажено у файлах «Аналогічні договори.pdf» та «Аналогічні договори.pdf.p7s.» Під час аналізу інформації, вбачається невідповідність щодо суми договору про закупівлю від 10 червня 2021 року № 500, укладеного між ППФ «ГСК» та Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Договір), яку зазначено в Довідці 2. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ППФ «ГСК», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: виправити в Довідці 2 інформацію щодо суми Договору. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА РОЗДІЛУ VII ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів: Відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації). Учасником ППФ «ГСК» у складі тендерної пропозиції надано Гарантію № 2025/3/3596/Т (далі – Гарантія), яка завантажена у файлі «3596_ФІРМА_ГСК_Гарантія_24_07_2025.zip. Під час аналізу вбачається невідповідність між формою, викладеною у додатку 4 до тендерної документації, та Гарантією, наданою ППФ «ГСК». ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ППФ «ГСК», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: виправити невідповідність між формою, викладеною у додатку 4 до тендерної документації, та Гарантією, наданою ППФ «ГСК».
Створено
15.08.2025 09:47
Надати до
16.08.2025 09:47
Договір
UA-2025-07-16-008580-a-b1
Підписаний і діє
Номер
183
17 603 536.16 грн.
14 669 613.47 грн.
З ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Номенклатура
Капітальний ремонт вул. Каденюка, 3, 3/1, 3/2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34861610

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19470470

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 11:24
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 731 703.6 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 731 703.6 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності