Закупівля Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100 за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір про закупівлю та постачання товару за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:35
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
65107
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100 за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля)
Тендер:
UA-2025-07-16-007943-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-07-16-007943-a.b1
Дата:
20.07.2025 19:40
Стан:
Порушення усунуто
Комунальним підприємством «Центральна закупівельна організація Одеської обласної ради» (далі – Замовник) було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі за предметом «Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100 за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля)» за ідентифікатором закупівлі UA-2025-07-16-007943-a (далі – Закупівля). Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржником, як потенційним учасником Закупівлі, було виявлено дискримінаційні та неправомірні вимоги, які полягають в наступному.
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником-ЦЗО), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей, перелік документів та/або інформації, що подається учасником процедури закупівлі викладено у Додатку 5.
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до вугілля кам’яного, встановленим замовником згідно технічного завдання, а саме, зокрема,:
Оригінал або копія дійсного договору (-ів) учасника з виробником (-ми) пропонованого вугілля кам’яного або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованого вугілля кам’яного учаснику торгів, щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника (надається якщо учасник не є виробником);
Оригінал або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам’яне та дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданий на ім’я виробника пропонованої продукції.
Аналогічна вимога щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій міститься також у Додатку 5 тендерної документації.
Отже, з огляду на вищезазначене можна зробити висновок, що учасник, для підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам до предмету закупівлі, повинен надати вищезазначені документи.
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу, що предметом даної закупівлі є саме тверде паливо – вугілля кам?яне; код ДК 021:2015 предмета закупівлі - 09110000-3 Тверде паливо. Отже, вимога п. 29 Особливостей поширюється на дану закупівлю.
Інформуємо, що на території України правила використання, виробництва, споживання вугілля регулюються ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», який є національним стандартом для даного виду товару.
Відповідно до п.1 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», «цей стандарт поширюється на вугілля кам’яне, антрацит та продукти їх перероблення, що використовують для побутових потреб».
Повідомляємо, що документи, які вимагаються Замовником, не передбачені національним стандартом, а саме ДСТУ 7146:2010.
ДСТУ 7146:2010 не містить будь-яких інших методів перевірки якості вугілля, окрім надання Змовнику при постачанні посвідчення якості на партію вугілля та сертифікату гентичних, технологічних та якісних характеристик. Зважаючи на це, вимога проєкту договору щодо надання протоколу випробувань на товар не передбачена національним стандартом, а отже є неправомірною.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні та такі, що не відповідають Особливостям вимоги, описані у тексті скарги, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, а також привести умови тендерної документації у відповідність до Особливостей;
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Доброго дня.
Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100 за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-16-007943-a.
Рішення № 11733-р/пк-пз від 29.07.2025 року Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 432 000
грн.
Період подання пропозицій
до
09.08.2025 14:35
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"