Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-007825-a
Id Tender bcbac64f7c2c493eb87b182a82a15ee8
План UA-P-2025-07-11-005906-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.07.2025 15:29
Остання зміна 28.07.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 424 769 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 123.85 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 15:29 до 24.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 15:29
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 15:29
до 21.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.07.2025 12:00
-
Період уточнень
з 16.07.2025 15:29 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 15:29 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 12:00
Основні параметри
Електрична енергія
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 424 769 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Примітки
код ДК 021:2015 – 09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
4 424 769 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22123,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
750 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вул. Берегова, буд. 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплату за електроенергію здійснюється до 10 (десятого) числа розрахункового місяця – попереднім платежем не більше 30% вартості договірної величини споживання електричної енергії згідно з запланованим обсягом споживання електричної енергії на даний місяць, або вартості величини очікуваного споживання при значному відхиленні споживання електроенергії у розрахунковому періоді, на підставі рахунку на попередню оплату Постачальника, з наступним перерахунком (остаточним розрахунком), що проводиться за фактично спожиту електричну енергію. Розрахунковим вважається період з 1 (першого) числа розрахункового періоду до такого ж числа наступного місяця. Розрахунковий період прирівнюється до календарного місяця.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Строк оплати рахунку за спожиту електричну енергію: не пізніше ніж до 20 (двадцятого) числа місяця, що слідує за розрахунковим.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Пропозиція:
4 384 672.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мошун Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487381719
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 12:00 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 28.07.20025 року Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-16-007825-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА» (ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТГРУП»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) від учасника процедури закупівлі, вимагалось наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ цієї тендерної документації). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особи, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований». 8.2. згідно пункту 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД від учасника процедури закупівлі вимагалось надати: «Підписаний договір (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) з оператором мережі розподілу АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії споживачам, або інший документ, що містить інформацію із зазначенням дати та номеру договору та підтвердженням достовірності інформації». 8.3. згідно пункту 4.9. частини 4 Додатку 3 до ТД від учасника процедури закупівлі вимагалось надати: «Довідку у довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». 9. Перелік виявлених невідповідностей. 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД: Під час перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТГРУП» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип електронного підпису учасника, який накладено учасником на тендерну пропозицію в цілому, - удосконалений, замість кваліфікований, що порушує вимоги, викладені в частині 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД. Крім того, згідно з зазначеною учасником інформацією під основним текстом в окремих документах тендерної пропозиції (документи перелічені нижче) про наявність на документах ЕЦП, на такі окремі документи повинен був накладений електронний цифровий підпис (у вигляді КЕП) уповноваженої особи учасника, але такий підпис відсутній, тобто ЕЦП не накладено. Документи без накладеного ЕЦП: - «ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вих. № 711/09-02 від 18 липня 2025 року; - «ДОВІДКА щодо видачі НКРЕКП ліцензії» вих. № 754/10-06 від 18 липня 2025 року; - «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» вих. № 713/09-05 від 18 липня 2025 року; - «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вих. № 744/10-01 від 18 липня 2025 року; - «Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проєкті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації» вих. № 711/09-08 від 18 липня 2025 року; - «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо громадянства» вих. № 711/09-05 від 18 липня 2025 року. 9.2. щодо пункту 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано підписаний договір (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) з оператором мережі розподілу АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії споживачам, або іншого документу, що містить інформацію із зазначенням дати та номеру договору та підтвердженням достовірності інформації. 9.3. щодо пункту 4.9. частини 4 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано Довідку у довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: - накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) замість удосконаленого електронного підпису (УЕБ) на тендерну пропозицію в цілому; - накласти КЕП та на окремі документи у складі тендерної пропозиції, перелічені у пункті 9.1. цього Повідомлення, та/або здійснити інші дії/заходи щодо підписання тендерної пропозицій в цілому та окремих документів у складі тендерної пропозицій згідно вимог замовника, тим самим усунути виявлені невідповідності. 10.2 на вимогу пункту 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується надати підписаний договір (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) з оператором мережі розподілу АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії споживачам, або інший документ, що містить інформацію із зазначенням дати та номеру договору та підтвердженням достовірності інформації. 10.3 на вимогу пункту 4.9. частини 4 ТД Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується надати Довідку у довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності. Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності.
Створено
28.07.2025 16:12
Надати до
29.07.2025 16:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 424 769 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 424 769 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності