Показати схожі тендери

Закупівля ВОРОТА ТА ПАРКАН з монтажем та встановленням від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-007745-a
Id Tender eeee1922f26b49b78656b0fa1ff5349e
План UA-P-2025-07-16-008915-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.07.2025 15:26
Остання зміна 01.08.2025 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
308 900.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 544.5 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 15:25 до 24.07.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 15:25
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 15:25
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 16:00
до 01.08.2025 14:34
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 14:34
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 14:34
-
Період уточнень
з 16.07.2025 15:25 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 15:25 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 16:00 до 01.08.2025 14:34
Період кваліфікації
з 24.07.2025 16:00 до 01.08.2025 14:34
Основні параметри
ВОРОТА ТА ПАРКАН з монтажем та встановленням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
308 900.8 грн.
ВОРОТА ТА ПАРКАН з монтажем та встановленням
Назва предмета закупівлі
ВОРОТА ТА ПАРКАН з монтажем та встановленням
Очікувана вартість
308 900.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1544,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Ворота розпашні
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Паркан з металевих стійок та ригелів
Опис предмета закупівлі
Паркан з металевих стійок та ригелів
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСОТНИК"
Пропозиція:
308 900.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максим Черпатюк
Електронна пошта
Телефон
380000000000
Сайт:
http://www.ntec.mk.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30083966
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 ВОРОТА ТА ПАРКАН з монтажем та встановленням
Період вимог/скарг з 01.08.2025 14:34 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 16:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей та статті 29 Закону. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
01.08.2025 14:34
Довідка НАЗК
01.08.2025 14:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 08:59
Електроний протокол про продовження строку
24.07.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 08.08.2025 р
Дата продовження строку розгляду
28.07.2025 08:59
Дата кінця розгляду
22.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. «Тендерна документація», розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Додаток 1 (до тендерної документації), розділ 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» п.п 5.9. містить вимогу до Учасника: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано удосконалений електронний підпис (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти у строк, визначений Особливостями кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документи тендерної пропозиції. 2. «Тендерна документація», розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Додаток 1 (до тендерної документації), розділ 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п.п. 1.2.1. містить вимогу до Учасника: надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з помилковим зазначенням ПІБ працівника у позиції 6 таблиці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнену нову форму довідки згідно таблиці, з правильним зазначенням ПІБ працівника. 3. «Тендерна документація», розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Додаток 1 (до тендерної документації), розділ 4 «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником» п 4.1. містить вимогу до Учасника: надати скановані копії сертифікатів та/або технічних паспортів, та/або інших документів, які засвідчують якість та технічні характеристики товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат відповідності № UA.10393.00016-23 в якого термін дії з 05січня 2023 до 04 січня 2025р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист пояснення що до сертифікату відповідності металевих виробів № UA.10393.00016-23.
Створено
31.07.2025 12:49
Надати до
01.08.2025 12:49
Договір
UA-2025-07-16-007745-a-a1
Очікує підписання
308 900.4 грн.
308 900.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота розпашні
Номенклатура
Ворота розпашні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Паркан з металевих стійок та ригелів
Номенклатура
Паркан з металевих стійок та ригелів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30083966

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСОТНИК"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСОТНИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43199825

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
308 900.8 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
380000000000
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
308 900.8 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
380000000000
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності