Показати схожі тендери

Закупівля УОКЧР25Т-077; 39140000-5 Меблі для дому (Меблі вуличні) від АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-006662-a
Id Tender 6b67a983a72146948818d81bcb826da1
План UA-P-2025-07-16-007638-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.07.2025 14:36
Остання зміна 30.07.2025 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
329 940 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 598.8 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 14:35 до 24.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 14:35
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 14:35
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 10:00
до 30.07.2025 14:52
Залишилось 2 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 14:52
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 14:52
-
Період уточнень
з 16.07.2025 14:35 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 14:35 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 10:00 до 30.07.2025 14:52
Період кваліфікації
з 24.07.2025 10:00 до 30.07.2025 14:52
Основні параметри
УОКЧР25Т-077; 39140000-5 Меблі для дому (Меблі вуличні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
329 940 грн.
УОКЧР25Т-077; 39140000-5 Меблі для дому (Меблі вуличні)
Назва предмета закупівлі
УОКЧР25Т-077; 39140000-5 Меблі для дому (Меблі вуличні)
Очікувана вартість
329 940 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6598,8
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 8 (штуки)
Стіл Clip 70 Tortora або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Стіл Clip 70 Tortora або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39142000-9 - Садові меблі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Стіл Net Table 100 Tortora або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Стіл Net Table 100 Tortora або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39142000-9 - Садові меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Стіл Doga Table Tabacco або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Стіл Doga Table Tabacco або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39142000-9 - Садові меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 30 (штуки)
Крісло Doga Armchair Tabacco або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Крісло Doga Armchair Tabacco або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39142000-9 - Садові меблі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 12 (штуки)
Крісло Net Lounge Tortora або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Крісло Net Lounge Tortora або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39142000-9 - Садові меблі
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 6 (штуки)
Крісло Doga Relax Tabacco або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Крісло Doga Relax Tabacco або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39142000-9 - Садові меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 12 (штуки)
Подушка Poggiatesta Net Lounge Grigio Sunbrella або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Подушка Poggiatesta Net Lounge Grigio Sunbrella або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39143113-1 - Домашній текстиль
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Авансовий платіж 100% передоплата з дати виставлення рахунку протягом 30 календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІКСТАЙП "
Пропозиція:
329 940 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Стипанець
Електронна пошта
Телефон
+380675808726
Сайт:
http://ugv.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37269260
Повна назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Обухівський р-н., смт. Козин
Адреса
вул. Солов'яненка 475
Кваліфікація
Лот № 1 УОКЧР25Т-077; 39140000-5 Меблі для дому (Меблі вуличні)
Період вимог/скарг з 30.07.2025 14:52 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 10:00 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.07.2025 14:52
Повідомлення про рішення
24.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме : 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник надав лист в довільній формі про виконання аналогічних договорів на постачання предмету закупівлі меблі (ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому), в якому не вказав адресу та контактні телефони замовників за договорами, що надані ним у листі, а також не вказано номери договорів. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1. розділу І Додатка № 1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку та/або лист* в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі меблі (ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому). *(пріоритетний варіант). Вимоги до інформації, що має бути надана учасником, зокрема: найменування замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, номер договору, або інші дані (за необхідності). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав скановану копію аналогічного договору із додатками, які є невід’ємною частиною договору, (якщо є такі додатки). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.2. розділу І Додатка № 1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скановану копію договору із додатками, які є невід’ємною частиною договору, (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав скановану копію відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами). 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.3. розділу І Додатка № 1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скановану копію відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами). 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначається про: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу І Додатка № 1 до тендерної документації «Інші вимоги до учасників закупівель». 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей учасник не надав довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7 розділу 2 Додатка № 1 до тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю). 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 8 розділу ІІ Додатка № 1 до тендерної документації. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» має надати довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Створено
29.07.2025 11:53
Надати до
30.07.2025 11:53
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
329 940 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 10:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Контактний телефон:
+380675808726
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
329 940 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 10:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Контактний телефон:
+380675808726
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності