Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги Іванківське надлісництво обєм заготівлі 42161м3 , в тому числі: Лот №1 (Лісозаготівельні послуги); Лот №2 (Лісозаготівельні послуги); Лот №3 (Лісозаготівельні послуги); Лот №4 (Лісозаготівельні послуги); Лот №5 (Лісозаготівельні послуги); Лот №6 (Лісозаготівельні послуги); Лот №7 (Лісозаготівельні послуги); Лот №8 (Лісозаготівельні послуги); Лот №9 (Лісозаготівельні послуги); Лот №10 (Лісозаготівельні послуги) від ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-005793-a
Id Tender 25c07b2e1c5f4f15b78a7c57ce3b7107
План UA-P-2025-07-16-006617-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.07.2025 13:57
Остання зміна 30.07.2025 21:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 015 565.45 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 683.1 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
18 972 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 13:59 до 24.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 13:59
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 13:59
до 21.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.07.2025 16:09
-
Залишилось 3 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 11:36
до 04.08.2025 00:00
Період уточнень
з 16.07.2025 13:59 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 13:59 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 16:09
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Іванківське надлісництво обєм заготівлі 42161м3 , в тому числі: Лот №1 (Лісозаготівельні послуги); Лот №2 (Лісозаготівельні послуги); Лот №3 (Лісозаготівельні послуги); Лот №4 (Лісозаготівельні послуги); Лот №5 (Лісозаготівельні послуги); Лот №6 (Лісозаготівельні послуги); Лот №7 (Лісозаготівельні послуги); Лот №8 (Лісозаготівельні послуги); Лот №9 (Лісозаготівельні послуги); Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 927 948.35 грн.
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 927 948.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19279,48
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
3 922
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 843 424.75 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
1 907 343.1 грн.
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 907 343.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19073,43
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 14:32
Закінчення аукціону
25.07.2025 15:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
4 275
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРАНС ВУД - МС"
Пропозиція:
1 618 687.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСКРОНА"
Пропозиція:
1 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 699 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
1 699 899.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 14:32
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
2 707 041.3 грн.
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 707 041.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27070,41
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:30
Закінчення аукціону
25.07.2025 16:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
5 886
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРАНС ВУД - МС"
Пропозиція:
2 520 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСКРОНА"
Пропозиція:
2 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
2 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
2 149 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:30
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
1 145 478.4 грн.
Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 145 478.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11454,78
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
2 295
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 078 622.6 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
2 520 520.4 грн.
Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 520 520.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25205,2
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:01
Закінчення аукціону
25.07.2025 15:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
5 049
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРАНС ВУД - МС"
Пропозиція:
2 139 125 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСКРОНА"
Пропозиція:
2 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
2 249 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:01
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
1 230 514.3 грн.
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 230 514.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12305,14
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
2 411
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 157 248 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
968 310.3 грн.
Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
968 310.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9683,1
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:46
Закінчення аукціону
25.07.2025 16:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
2 131
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРАНС ВУД - МС"
Пропозиція:
821 795.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
937 629.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:46
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
2 933 173.1 грн.
Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 933 173.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29331,73
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 13:30
Закінчення аукціону
25.07.2025 14:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
6 578
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРАНС ВУД - МС"
Пропозиція:
2 489 131 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
2 700 957.43 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
2 340 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
2 672 282.88 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 13:30
Лот № 9 Статус - активний лот закупівлі
1 632 863.9 грн.
Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 632 863.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16328,64
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 15:08
Закінчення аукціону
25.07.2025 15:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
5 826
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 632 863.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
1 298 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСКРОНА"
Пропозиція:
1 299 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 15:08
Лот № 10 Статус - активний лот закупівлі
1 042 372.3 грн.
Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
1 042 372.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10423,72
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 14:57
Закінчення аукціону
25.07.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
3 788
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Лісовий фонд Іванківського надлісництва філії «Столичний лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 042 372.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
984 926.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСКРОНА"
Пропозиція:
900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 14:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 13:57
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурлак Анна Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380978413274
Замовник
ЄДРПОУ
45530596
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Святошинська, буд. 30
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 12:55 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ПП «Форест Сервіс Плюс»
Документи кваліфікації
29.07.2025 12:56
Довідка НАЗК
29.07.2025 12:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 16:09
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 16:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1 Пункт 5.3. Додатку № 13 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання.
Створено
29.07.2025 13:55
Надати до
30.07.2025 13:55
Лот № 3 Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 11:36 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ТОВ «ФОРЕСТ ПРОДАКШН»
Документи кваліфікації
29.07.2025 11:36
Довідка НАЗК
29.07.2025 11:36
Повідомлення про рішення
25.07.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 12:38 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ПП «Форест Сервіс Плюс»
Документи кваліфікації
29.07.2025 12:38
Довідка НАЗК
29.07.2025 12:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Лот № 5 Лот №5 (Лісозаготівельні послуги)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1 Пункт 5.3. Додатку № 13 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання.
Створено
29.07.2025 14:29
Надати до
30.07.2025 14:29
Лот № 6 Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 11:51 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ПП «Форест Сервіс Плюс»
Документи кваліфікації
29.07.2025 11:51
Довідка НАЗК
29.07.2025 11:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Лот № 7 Лот №7 (Лісозаготівельні послуги)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника надано інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі залученим субпідрядником, а саме ФОП Грищенко Віталій Миколайович, в якій зазначений лісоруб 6.р Нестеренко Віталій Олексійович, згідно з Повідомленням про прийняття на роботу, а фактично є працівником ФОП Грищенко Валентини Гордіївни Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1 Пункт 5.3. Додатку № 13 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 2. Пункт 3.1, 3.3 Додатку №13 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. 2.Надати оновлену інформаційну довідку від субпідрядника ФОП Грищенка В.М. з усіма підтверджуючими доекментами визначені у Рохділі 3 Длдатку 17 до тендерної документації.
Створено
29.07.2025 17:05
Надати до
30.07.2025 17:05
Лот № 8 Лот №8 (Лісозаготівельні послуги)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копії посвідчень на лісорубів (вальників), а саме Стогнія М.Д. та Воротія В.С. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1.Пункт 3 підпункт 3.2.2 Додатку 13«Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати копії посвідчень на лісорубів (вальників) 6р., а саме Стогнія М.Д. та Воротія В.С,
Створено
29.07.2025 11:45
Надати до
30.07.2025 11:45
Лот № 9 Лот №9 (Лісозаготівельні послуги)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник в складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідної для надання послуг по Лоту №9, натомість учасник надав інформацію про техніку, яка вже була подана по Лоту №3 даної закупівлі. Однак, Умовами тендерної документації визначено, що У разі подання одним Учасником тендерної пропозиції за декількома лотами, наявність мінімальної кількості обладнання підтверджується за кожним лотом окремо, шляхом завантаження до кожного лоту окремої довідки та документів. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ПОДАННЯ ОДНОГО Й ТОГО Ж ОБЛАДНАННЯ НА ДЕКІЛЬКА ЛОТІВ. Дана вимога встановлена з метою підтвердження технічної можливості Учасника надавати послуги за різними Лотами одночасно. У випадку надання аналогічних документів за різними лотами, до уваги будуть прийняті документи тільки по одному Лоту, по інших Лотах буде вважатися, що учасник не надав підтверджуючих документів. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також всі інші підтверджуючі документи по Лоту №9, натомість учасник надав інформацію про працівників, яка вже була подана по Лоту №3 даної закупівлі. Однак, Умовами тендерної документації визначено, що у разі подання одним Учасником тендерної пропозиції за декількома лотами, наявність мінімальної кількості працівників підтверджується за кожним лотом окремо, шляхом завантаження до кожного лоту окремої довідки та документів. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ПОДАННЯ ОДНИХ І ТИХ САМИХ ПРАЦІВНИКІВ НА ДЕКІЛЬКА ЛОТІВ. Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості Учасника надавати послуги за різними Лотами одночасно. У випадку надання аналогічних документів за різними лотами, до уваги будуть прийняті документи тільки по одному Лоту, по інших Лотах буде вважатися, що учасник не надав підтверджуючих документів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1. Додатку №13 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 2. Пункт 2. Додатку №13 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати інформаційну довідку та всі підтверджуючі документи про обладнання та матеріально-технічну базу, відмінні від Лоту №3 закупівлі. 2. Надати інформаційну довідку та всі підтверджуючі документи про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відмінні від Лоту №3 закупівлі.
Створено
29.07.2025 13:02
Надати до
30.07.2025 13:02
Лот № 10 Лот №10 (Лісозаготівельні послуги)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 16:09 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.У складі тендерної пропозиції Учасника надано інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі залученим субпідрядником, а саме ФОП Грищенко Віталієм Миколайовичем, в якій зазначений лісоруб 6.р Нестеренко Віталій Олексійович, згідно з Повідомленням про прийняття на роботу фактично є працівником ФОП Грищенко Валентини Гордіївни Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1.пункт 3.1, 3.3 Додатку №13 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати оновлену інформаційну довідку від субпідрядника ФОП Грищенка В.М. з наданням документів визначених у розділі 3 Додатку 17.
Створено
29.07.2025 16:46
Надати до
30.07.2025 16:46
Угоди
UA-2025-07-16-005793-a-c1
Очікує підписання
2 149 999.99 грн.
2 149 999.99 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
5 886 (метри кубічні)
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
5 886
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32878601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-07-16-005793-a-a2
Очікує підписання
1 157 248 грн.
1 157 248 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2 411 (метри кубічні)
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №6 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
2 411
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42798355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-07-16-005793-a-b3
Очікує підписання
1 078 622.6 грн.
1 078 622.6 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2 295 (метри кубічні)
Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №4 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
2 295
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42798355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-07-16-005793-a-a4
Очікує підписання
1 843 424.75 грн.
1 843 424.75 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
3 922 (метри кубічні)
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Номенклатура
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Кількість
3 922
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42798355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 015 565.45 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380978413274
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 015 565.45 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380978413274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності