Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-005584-a
Id Tender c93cd982ce6b418987779ac9a5c01fc8
План UA-P-2025-07-16-006104-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.07.2025 13:48
Остання зміна 18.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 645 800 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 229 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 13:41 до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 13:41
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 13:41
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:49
до 12.09.2025 11:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 15:39
до 18.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.09.2025 11:27
-
Період уточнень
з 16.07.2025 13:41 до 07.08.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 13:41 до 07.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:49 до 12.09.2025 11:27
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:49 до 12.09.2025 11:27
Основні параметри
ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 645 800 грн.
ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу)
Очікувана вартість
4 645 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23229,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 13:26
Закінчення аукціону
11.08.2025 13:49
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 17 500 (комплект)
Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу (дієтичне харчування дорослих)
Опис предмета закупівлі
Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу (дієтичне харчування дорослих)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
17 500
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 800 (комплект)
Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу (дієтичне харчування дорослих, при цукровому діабеті)
Опис предмета закупівлі
Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу (дієтичне харчування дорослих, при цукровому діабеті)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
2 800
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 520 (комплект)
Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу (покращене харчування пацієнтів за нормою №5 – лікувальна)
Опис предмета закупівлі
Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу (покращене харчування пацієнтів за нормою №5 – лікувальна)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
5 520
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
4 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
3 995 771 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Редченко
Електронна пошта
Телефон
+380965491146
Сайт:
http://kremenchuk-crl.pl.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01999342
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39627
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Кременчук
Адреса
пр.Полтавський, будинок 40
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації та забезпечення харчування пацієнтів стаціонарних відділень лікувально-профілактичного закладу)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 15:39 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 13:49 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено: Учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі тендерної пропозиції завантажив необхідні документи, що вимагалися Замовником згідно з пунктом п. 14.2. розділу 14 ДОДАТКУ 5 до тендерної документації (в новій редакції від 05.08.2025) «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації», а саме: підписані Учасником Примірне тижневе меню № 1 – дієтичне харчування дорослих на одного пацієнта на день. (файл pdf «Примірне тижневе меню № 1») Примірне тижневе меню № 2 – дієтичне харчування дорослих, при цукровому діабеті на одного пацієнта на день. (файл pdf «Примірне тижневе меню № 2») Примірне тижневе меню № 3 – покращене харчування пацієнтів за нормою №5 – лікувальна на одного пацієнта на день. (файл pdf «Примірне тижневе меню № 3») Пунктом 22.3.9. Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК 2 до тендерної документації) передбачалось: «Картки розкладки за формою, наведеною у Таблиці № 3 до Додатку № 2 до Тендерної документації (вимога Інструкції НАЦІОНАЛЬНОГО ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНОГО КЛІНІЧНОГО ЦЕНТРУ “ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ» щодо застосування норми №5 – лікувальна) з інформацію щодо найменування страв; найменування продуктів та маси їх в грамах на одну особу, необхідних для приготування окремої порції страви; загальної маси готової страви в грамах; маси м’ясних та рибних порцій в грамах; загальної маси продуктів на один день, яка повинна відповідати Нормі № 5 – лікувальна надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на всі страви тижневого меню з триразовим харчуванням.» При цьому Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі тендерної пропозиції завантажено не заповнений файл pdf «Таблиця №3 до Додатку 2 до тендерної документації Картки розкладки». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 22.3.9. Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК 2 до тендерної документації) передбачалось: «Картки розкладки за формою, наведеною у Таблиці № 3 до Додатку № 2 до Тендерної документації (вимога Інструкції НАЦІОНАЛЬНОГО ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНОГО КЛІНІЧНОГО ЦЕНТРУ “ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ» щодо застосування норми №5 – лікувальна) з інформацію щодо найменування страв; найменування продуктів та маси їх в грамах на одну особу, необхідних для приготування окремої порції страви; загальної маси готової страви в грамах; маси м’ясних та рибних порцій в грамах; загальної маси продуктів на один день, яка повинна відповідати Нормі № 5 – лікувальна надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на всі страви тижневого меню з триразовим харчуванням.» 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Картки розкладки за формою, наведеною у Таблиці № 3 до Додатку № 2 до Тендерної документації з інформацію щодо найменування страв; найменування продуктів та маси їх в грамах на одну особу, необхідних для приготування окремої порції страви; загальної маси готової страви в грамах; маси м’ясних та рибних порцій в грамах; загальної маси продуктів на один день, яка повинна відповідати Нормі № 5 – лікувальна.
Створено
12.08.2025 17:34
Надати до
13.08.2025 17:34
Період вимог/скарг з 05.09.2025 09:38 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 15:06 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.09.2025 11:27 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 09:38 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: 1. Не відповідність кваліфікаційному критерію — відсутність підтвердження фінансової спроможності в обсязі не менше очікуваної вартості закупівлі, 2. Відсутність належних документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям у частині наявності матеріально-технічної бази: а) складськими приміщеннями, б) електромеханічним, холодильним, морозильним, тепловим, технологічним обладнанням та малоцінним інвентарем (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо) згідно з вимогами тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 645 800 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380965491146
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 645 800 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380965491146
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності