Показати схожі тендери

Закупівля Кабелі, проводи та супутня продукція від КЕВ м. Житомир.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-002823-a
Id Tender e6bb2d7403034fcfb90365996ed74cee
План UA-P-2025-07-16-002660-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.07.2025 11:10
Остання зміна 12.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 289 693 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 448.47 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 11:09 до 24.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 11:09
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 11:09
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:51
до 06.08.2025 12:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 15:28
до 12.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.08.2025 12:30
-
Період уточнень
з 16.07.2025 11:09 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 11:09 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:51 до 06.08.2025 12:30
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:51 до 06.08.2025 12:30
Основні параметри
Кабелі, проводи та супутня продукція
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 35 000.00 (тридцять п’ять тисяч гривень) грн. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20, IBAN: р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 289 693 грн.
Кабелі, проводи та супутня продукція
Назва предмета закупівлі
Кабелі, проводи та супутня продукція
Очікувана вартість
1 289 693 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6448,47
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
35 000
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 13:28
Закінчення аукціону
25.07.2025 13:51
Позиція : №1 1 800 (метри)
Провід СІП - 4 4х16 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП - 4 4х16 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
1 800
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 000 (метри)
Провід СІП- 4 4х25 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП- 4 4х25 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №3 1 700 (метри)
Провід СІП- 4 4х50 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП- 4 4х50 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
1 700
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №4 1 000 (метри)
Провід СІП- 4 4х35 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП- 4 4х35 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №5 1 100 (метри)
Кабель ВВГ – П нгд 3х2,5 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель ВВГ – П нгд 3х2,5 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
1 100
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №6 700 (метри)
Кабель ВВГ – П нгд 3х1,5 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель ВВГ – П нгд 3х1,5 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
700
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №7 1 000 (метри)
Кабель ВВГ-П нгд 2*2,5 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель ВВГ-П нгд 2*2,5 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №8 500 (метри)
Кабель ВВГ нгд 4*6 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель ВВГ нгд 4*6 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
500
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №9 500 (метри)
Кабель ВВГ нгд 4*4 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель ВВГ нгд 4*4 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
500
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №10 500 (метри)
Кабель ВВГ-П нгд 3*4 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель ВВГ-П нгд 3*4 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
500
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №11 400 (метри)
Кабель АВВГ 4*50 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель АВВГ 4*50 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
400
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №12 200 (метри)
Кабель АВБбШв 4*16 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кабель АВБбШв 4*16 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44321000-6 - Кабелі
Кількість
200
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №13 50 (штуки)
Затискач проколюючий або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Затискач проколюючий або еквівалент
Код ДК 021:2015
44322000-3 - Кабельне приладдя
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №14 50 (штуки)
Затискач анкерний 4*(25-50) ЗА 3.2 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Затискач анкерний 4*(25-50) ЗА 3.2 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44322000-3 - Кабельне приладдя
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №15 45 (штуки)
Затискач анкерний 4*(50-120) ЗА 3.3 РР або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Затискач анкерний 4*(50-120) ЗА 3.3 РР або еквівалент
Код ДК 021:2015
44322000-3 - Кабельне приладдя
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №16 15 (штуки)
Гак під бандажну стрічку КБЛУ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Гак під бандажну стрічку КБЛУ або еквівалент
Код ДК 021:2015
44322000-3 - Кабельне приладдя
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №17 50 (штуки)
Скріплення для бандажної стрічки сталеве СК або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Скріплення для бандажної стрічки сталеве СК або еквівалент
Код ДК 021:2015
44322000-3 - Кабельне приладдя
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 120 (ста двадцяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 35 000.00 (тридцять п’ять тисяч гривень) грн. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару протягом 2 робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, але в будь якому випадку до 20.08.2025 року. За погодженням Сторонами допускається дострокова поставка Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
873 528 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЛЕВЧУК НАТАЛІЯ СТАНІСЛАВІВНА
Пропозиція:
1 255 662.15 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 13:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 11:10
Оголошення про проведення закупівлі
16.07.2025 11:09
Тендерна документація
16.07.2025 11:09
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.07.2025 11:09
Проект договору
16.07.2025 11:09
Тендерна документація
16.07.2025 11:09
Тендерна документація
16.07.2025 11:09
Тендерна документація
Тендерна документація
16.07.2025 11:09
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ангеліна Артемчук
Електронна пошта
Телефон
+38671059593
Замовник
ЄДРПОУ
08492505
Повна назва
КЕВ м. Житомир
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Кабелі, проводи та супутня продукція
Період вимог/скарг з 04.08.2025 15:28 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 13:51 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
04.08.2025 15:28
Повідомлення про рішення
29.07.2025 13:51
Електроний протокол про продовження строку
25.07.2025 13:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.07.2025 13:51
Надати до
29.07.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 16.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-16-002823-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225); • Фізична особа-підприємець Левчук Наталія Станіславівна (2849616661). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225). Відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількості документів технічного характеру та великим обсягом документів тендерної пропозиції у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника викликана у зв’язку із необхідністю більш детального вивчення документів тендерної пропозиції учасника на відповідність умова тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) до 20 робочих днів. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) до 20 робочих днів 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
29.07.2025 13:50
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 16.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-16-002823-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225); • Фізична особа-підприємець Левчук Наталія Станіславівна (2849616661). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 3.2.8. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.11. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог, Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію Заяви-Договору про приєднання №Г/2025/2700-01 (файли «Zayava Dogovir G.2025.2700 01.pdf», «Zayava Dogovir G.2025.2700 01.pdf.p7s.p7s» архіву «Банківська гарантія Г.2025.2700-01.7z»). Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису вказаних файлів (на офіційному сайті Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), Замовником встановлено, що файли Заяви-Договору про приєднання №Г/2025/2700-01 підписано за допомогою електронного кваліфікованого підпису Старовойтова Дмитра Федоровича та електронної печатки ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ". Проте вказана Заява-Договору про приєднання №Г/2025/2700-01 (файли «Zayava Dogovir G.2025.2700 01.pdf», «Zayava Dogovir G.2025.2700 01.pdf.p7s.p7s» архіву «Банківська гарантія Г.2025.2700-01.7z») не містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 3.2.8. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.11. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. ІІ. Відповідно до пункту 3.2.7. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та реквізитів гарантії згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.10. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 27 Розділу ІІІ «Порядок надання гарантій гарантом» Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що затверджено Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року № 114), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 передбачено що банківська гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (за наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (за потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта; 16) інші умови (за потреби). На виконання вказаних вимог Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію платіжного доручення № 457 від 22 липня 2025 року (файл «Platizhne doruchennya G.2025.2700 01.pdf» архіву «Банківська гарантія Г.2025.2700-01.7z») та копію Довідки про наявність повного грошового забезпечення (файл «Dovidka pro nayavnist' groshovogo pokrittya G.2025.2700 01.pdf» архіву «Банківська гарантія Г.2025.2700-01.7z»). Разом з тим, Довідка про наявність повного грошового забезпечення (файл «Dovidka pro nayavnist' groshovogo pokrittya G.2025.2700 01.pdf» архіву «Банківська гарантія Г.2025.2700-01.7z») не містить всіх реквізитів, що передбачені пунктом 27 Розділу ІІІ «Порядок надання гарантій гарантом» Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.2.7. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.10. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати копію Заяви-Договору про приєднання №Г/2025/2700-01 про надання банківської гарантії з підписом уповноваженої особи та відбитком печатки банка-гаранта. • надати оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що наданий у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та реквізитів гарантії, що передбачені пунктом 27 Розділу ІІІ «Порядок надання гарантій гарантом» Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Створено
01.08.2025 17:10
Надати до
02.08.2025 17:10
Період вимог/скарг з 06.08.2025 12:30 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:28 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
06.08.2025 12:30
Повідомлення про рішення
04.08.2025 15:28
Витяг з ЄДР
04.08.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 16.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-16-002823-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225); • Фізична особа-підприємець Левчук Наталія Станіславівна (2849616661). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)». Рішенням № 5 від 04.08.2025 року Замовником відхилена тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (39704225) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція Фізичної особи-підприємця Левчук Наталія Станіславівна (2849616661). Замовником було проведено розгляд пропозиції Фізичної особи-підприємця Левчук Наталія Станіславівна (2849616661) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44320000-9 – «Кабелі та супутня продукція» (Кабелі, проводи та супутня продукція)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Левчук Наталія Станіславівна (2849616661) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до пункту 3.1.11. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.8. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Левчук Наталія Станіславівна (2849616661) відсутній гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що в свою чергу не відповідає положенням пункту 3.1.11. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.8. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. ІІ. Згідно пунктів 3.2.1. – 3.2.6 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 35 000.00 (тридцять п’ять тисяч гривень) грн. Строк дії забезпечення: не менше строку встановленого п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20, IBAN: р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.9. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог, Учасником в складі тендерної пропозиції надано сканкопію Банківської гарантії №G0725/2613 (сторінки 1-2 файлу «Банківська гарантія.pdf»).Згідно вказаної банківської гарантії кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку оформлено у програмному комплексі центру сертифікації ключів АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК". Дійсність та цілісність кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки можна перевірити на вебсайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" за посиланням https://ca.diia.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/online-services. Разом з тим у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні кваліфікований електронний підпис та кваліфікована електронна печатка до Банківської гарантії №G0725/2613, що в свою чергу не відповідає умовам пункті 3.2.1.-3.2.6. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.9. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації ІІІ. Відповідно до пункту 3.2.8. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.11. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог, Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію Заяви № G0725/2613 про надання банківської гарантії від 17 липня 2025 року (сторінки 3-7 файлу «Банківська гарантія.pdf»). Проте вказана Заяви № G0725/2613 про надання банківської гарантії від 17 липня 2025 року (сторінки 3-7 файлу «Банківська гарантія.pdf») не містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 3.2.8. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.11. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. ІV. Відповідно до пункту 3.2.7. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та реквізитів гарантії згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.10. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 27 Розділу ІІІ «Порядок надання гарантій гарантом» Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що затверджено Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року № 114), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 передбачено що банківська гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (за наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (за потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта; 16) інші умови (за потреби). На виконання вказаних вимог Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію платіжного інструкції № 487 від 22 липня 2025 року (сторінка 15 файлу «Банківська гарантія.pdf») та копію Довідки № 250723SU14002900 від 23.07.2025 року про наявність грошових коштів під покриття гарантії (сторінка 16 файлу «Банківська гарантія.pdf»). Разом з тим, Довідка № 250723SU14002900 від 23.07.2025 року про наявність грошових коштів під покриття гарантії (сторінка 16 файлу «Банківська гарантія.pdf») не містить всіх реквізитів, що передбачені пунктом 27 Розділу ІІІ «Порядок надання гарантій гарантом» Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.2.7. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.10. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Фізичній особі-підприємцю Левчук Наталія Станіславівна (2849616661) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Фізичну особу-підприємця Левчук Наталія Станіславівна (2849616661) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран; • надати підписану зі сторони банку електронну банківську гарантію, що оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20, IBAN: р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії; • надати копію Заяви-Договору про приєднання №Г/2025/2700-01 про надання банківської гарантії з підписом уповноваженої особи та відбитком печатки банка-гаранта; • надати оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що наданий у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та реквізитів гарантії, що передбачені пунктом 27 Розділу ІІІ «Порядок надання гарантій гарантом» Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Створено
04.08.2025 15:28
Надати до
05.08.2025 15:28
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 289 693 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 18:00
Замовник:
КЕВ м. Житомир
Контактний телефон:
+38671059593
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 289 693 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 18:00
Замовник:
КЕВ м. Житомир
Контактний телефон:
+38671059593
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності