Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з доступу в режимі онлайн до програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» від Відділ освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-001057-a
Id Tender 117c2f422a864412b228a0afd9550383
План UA-P-2025-07-15-007938-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.07.2025 09:52
Остання зміна 12.09.2025 15:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 497.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 09:46 до 24.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 09:46
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 09:46
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 14:14
до 04.09.2025 13:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.07.2025 15:57
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2025 13:27
до 12.09.2025 15:27
Період уточнень
з 16.07.2025 09:46 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 09:46 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 14:14 до 04.09.2025 13:27
Період кваліфікації
з 25.07.2025 14:14 до 04.09.2025 13:27
Основні параметри
Послуги з доступу в режимі онлайн до програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
499 500 грн.
Послуги з доступу в режимі онлайн до програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти»
Назва предмета закупівлі
Послуги з доступу в режимі онлайн до програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти»
Очікувана вартість
499 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2497,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 13:51
Закінчення аукціону
25.07.2025 14:14
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 (послуга)
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 7 клас
Опис предмета закупівлі
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 7 клас
Код ДК 021:2015
48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця, 4
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №2 5 (послуга)
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 8 клас
Опис предмета закупівлі
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 8 клас
Код ДК 021:2015
48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця, 4
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані Послуги протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гребенюк Алла Миколаївна
Пропозиція:
499 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АР БУК ЮА"
Пропозиція:
484 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тарас Пацула
Електронна пошта
Телефон
+380630466271
Сайт:
http://zvk.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44059967
Повна назва
Відділ освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Поштовий індекс
80300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Жовква
Адреса
вул. Євгена Коновальця, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з доступу в режимі онлайн до програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти»
Період вимог/скарг з 25.07.2025 15:57 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 14:14 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 15:57
Довідка НАЗК
25.07.2025 15:57
Повідомлення про рішення
25.07.2025 15:57
-
25.07.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.08.2025 12:01 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 10:05 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Переможець не надав підписаний договір про закупівлю протягом 15 календарних днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір, що є порушенням пункту 46 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р.
Документи кваліфікації
12.08.2025 12:01
Повідомлення про рішення
12.08.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.08.2025 13:49 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 12:01 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 13:49
Довідка НАЗК
12.08.2025 13:49
Повідомлення про рішення
12.08.2025 12:01
Витяг з ЄДР
12.08.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 14:33 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 14:35
Витяг з ЄДР
29.08.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.09.2025 13:27 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 14:37 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 13:27
Довідка НАЗК
04.09.2025 13:27
Повідомлення про рішення
29.08.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-07-16-001057-a-b3
Підписаний і діє
Номер
3/В
484 000 грн.
484 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.09.2025
Строк дії договору з
12.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (послуга)
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 7 клас
Номенклатура
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 7 клас
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 8 клас
Номенклатура
Програмне забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти». Фізика 8 клас
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Повна назва
Відділ освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44059967

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АР БУК ЮА"
Повна назва
ТОВ "АР БУК ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44973818

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 15:27
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-05-000015
Дата створення проекту
05.08.2025 15:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.08.2025 16:06
Дата публікації висновку про результати
18.08.2025 12:52
Дата завершення усунення порушень
02.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2025 №197 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.08.2025 №197. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-16-001057-a, 16.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.08.2025 00:00
Документи рішення
05.08.2025 16:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-15-007938-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.07.2025 №02, від 12.08.2025 №03 та №04; тендерну пропозицію ТОВ «АР БУК ЮА»; тендерну пропозицію ФОП Гребенюк Алли Миколаївни (далі – ФОП Гребенюк А.М.); наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «АР БУК ЮА» та ФОП Гребенюк А.М. як переможцями тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, за нормами частини першої статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації в річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-07-15-007938-a) досліджувана закупівля проводиться в рамках Ukraine Facility (забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», що відповідає кроку 7.12 Плану України). Також моніторингом встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 25.07.2025 №02 на підставі норм статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей №1178 Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АР БУК ЮА» вказаного учасника визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «АР БУК ЮА». Водночас, 12.08.2025 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи від 12.08.2025 №03 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АР БУК ЮА» на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 у зв’язку із тим, що переможець у визначений для укладення договору строк не надав підписаного договору. Відповідно до норм пункту 49 Особливостей № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Моніторингом встановлено, що за умовами у пункті 3 розділу 6 тендерної документації Замовника учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 4 до цієї тендерної документації та всіма його істотними умовами, договір про закупівлю укладається відповідно до умов цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. Також, відповідно до умов пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовника остаточна редакція договору про закупівлю складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 4 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний Замовником. Отже, тендерною документацією визначено, що остаточна редакція договору про закупівлю складається саме Замовником та надсилається переможцю. Крім того, у пункті 3 розділу 6 тендерної документації Замовника визначено, що переможець повинен підписати 2 примірники договору у строки, визначені пунктом 2 розділу 6 тендерної документації та у день підписання передати Замовнику один примірник договору, а також що не підписання переможцем договору про закупівлю та/або не передання одного примірника цього договору у строк не пізніше ніж через 15 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю буде розцінено як відмова переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені пунктом 5 «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» розділу 6 тендерної документації (відхилення тендерної пропозиції такого учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель). На запит Західного офісу Держаудитслужби (12.08.2025) щодо надання до моніторингу документального підтвердження надсилання Замовником переможцю ТОВ «АР БУК ЮА» примірників договору та не надання підписаного договору ТОВ «АР БУК ЮА» Замовником у наданій відповіді (13.08.2025) зазначено, що повідомлення про намір укласти договір з переможцем було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель 25.07.202, що відповідно до частини шостої статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей №1178 є належним способом інформування переможця, а також що деталі щодо підписання договору з переможцем узгоджувалися в телефонному режимі, однак проєкт договору так і не надійшов. Крім того, у наданому поясненні Замовник зазначив, що тендерною документацією не передбачалося обов’язкове надсилання примірників договору переможцю, тому направлення договору поштовим чи іншим способом не здійснювалося, підписаний зі сторони переможця договір у встановлений строк до Замовника не надійшов, у зв’язку з чим 12.08.2025 пропозиція переможця була відхилена. Проте, згідно з положеннями у частині першій статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а Замовником у пункті 3 розділу 6 тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі самостійно встановлено умову, за якою остаточна редакція договору про закупівлю складається саме Замовником (з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації), та саме Замовником надсилається переможцю у спосіб, обраний Замовником. Таким чином, оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір не є належним способом надсилання переможцю остаточної редакції договору про закупівлю для підписання (а є лише способом повідомлення учасника, що його визнано переможцем та замовник має намір укласти договір), а обов’язок щодо надсилання переможцю примірника договору за умовами тендерної документації покладено саме на Замовника. Замовником під час моніторингу документально не підтверджено надсилання переможцю тендеру ТОВ «АР БУК ЮА» остаточної редакції договору про закупівлю, а також не підтверджено, що деталі щодо підписання договору з переможцем узгоджувалися Замовником в телефонному режимі. З врахуванням вищенаведеного, на порушення норм підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АР БУК ЮА». Слід зазначити, що цінова пропозиція учасника ТОВ «АР БУК ЮА» є економічно вигіднішою (484 000,00 грн), ніж пропозиція ФОП Гребенюк А.М. (499 500,00 грн). Відповідно до норм пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АР БУК ЮА», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 внаслідок безпідставного її відхилення. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме вчинити дії, передбачені нормами підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.08.2025 00:00
Дата публікації
18.08.2025 12:52
Документи висновку
18.08.2025 12:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про неможливість усунення порушень У межах строку, визначеного пунктом 50 Особливостей №1178, повідомляємо, що усунення виявлених у висновку Західного офісу Держаудитслужби порушень на даному етапі є неможливим. Причина: відповідно до частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», подання скарги до органу оскарження (Антимонопольного комітету України) зупиняє проведення процедури закупівлі та унеможливлює вчинення замовником будь-яких дій і прийняття рішень до моменту прийняття рішення АМКУ. Таким чином, замовник не має законних підстав для здійснення дій, спрямованих на усунення зазначених у висновку порушень, до моменту завершення розгляду скарги органом оскарження. Після прийняття рішення АМКУ замовником будуть вжиті заходи відповідно до його змісту та вимог чинного законодавства.
Дата публікації
20.08.2025 11:20
Документи інформації про усунення порушення
20.08.2025 11:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-07-16-001057-a, яка проводиться Відділом освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.08.2025 15:38
Орган перевірки
12.08.2025 00:00
Документи повідомлення
06.08.2025 15:38
-
Відповідь
Пояснення на запит
По першому питанні: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, враховуючи динаміку цін на непродовольчі товари, доставку, належну якість товару та бюджетне призначення. Розмір бюджетного призначення: 499 500,00 грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення на закупівлю Послуги з доступу в режимі онлайн до програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» методом порівняння ринкових цін на аналогічні за технічними характеристиками товари та відповідає розміру бюджетного призначення. Технічні характеристики сформовані з огляду на наявний технічний прогрес та наявні пропозиції на ринку. Замовник мав на меті закупити сучасне ПЗ, яке зараз є популярне та використовується у багатьох навчальних процесах. До пояснення щодо питання першого додається цінова пропозиція. По другому питанні: https://osv.org.ua/rada/44059967/news/1754648018/
Рішеня
08.08.2025 13:26
Замовник
Документи повідомлення
08.08.2025 13:32
-
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-07-16-001057-a, яка проводиться Відділом освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи від 12.08.2025 №03 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АР БУК ЮА» у зв’язку із тим, що переможець у визначений для укладення договору строк, не надав підписаного договору. Водночас, відповідно до пункту 49 Особливостей № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Крім того, у пункті 3 розділу 6 тендерної документації Замовника вказано, що остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 4 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником, а переможець повинен підписати 2 примірники договору у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору про закупівлю» цього розділу та у день підписання передати замовнику один примірник договору. Також, не підписання переможцем договору про закупівлю та/або не передання одного примірника цього договору у строк не пізніше ніж через 15 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю буде розцінено як відмова переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені пунктом 5 цієї документації «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» цього розділу. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати до моніторингу документальне підтвердження надсилання Замовником переможцю ТОВ «АР БУК ЮА» примірників договору та не надання підписаного договору ТОВ «АР БУК ЮА» . 2. Пояснити причини не застосування норм вимог пункту 49 Особливостей №1178, щодо можливості продовження строку для укладення договору до 60 днів. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 17:26
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 17:26
-
Відповідь
Відповідь на звернення
По першому питанні: ВІДПОВІДЬ: ВІД 25.07.2025 року переможцем визначено ТОВ «АР БУК ЮА». Повідомлення про намір укласти договір з переможцем було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro 25.07.2025 року, що відповідно до ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Зазначені в п.49 Особливостей №1178 є належним способом інформування переможця. 49. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Деталі щодо підписання договору з Переможцем узгоджувалися в телефонному режимі, однак проект договору так і не надійшов. Тендерною документацією не передбачалося обов’язкове надсилання примірників договору переможцю, тому направлення договору поштовим чи іншим способом не здійснювалося. Підписаний зі сторони переможця договір у встановлений строк до замовника не надійшов, у зв’язку з чим 12.08.2025 року пропозиція переможця була відхилена. По другому питанні: ВІДПОВІДЬ: Щодо питання про не продовження строку укладання договору до 60 днів повідомляємо, що продовження цього строку, передбачене ч.6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Зазначені в п.49 Особливостей №1178 є правом замовника та застосовується лише у разі наявності об’єктивної необхідності укласти договір у більш пізній термін. У даній процедурі кінцевий термін надання послуги з доступу в режимі онлайн до програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» відповідно до тендерної документації становив 30.08.2025 року. Навіть за умови продовження строку укладання договору до 60 днів, виконати послуги в межах встановленого строку було б неможливо, тому підстав для продовження не було. Продовження – це право, а не обов’язок замовника
Рішеня
13.08.2025 16:41
Замовник
Документи повідомлення
13.08.2025 16:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380630466271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380630466271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності