Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування від ЯРИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-16-000916-a
Id Tender 564f8bd6957d4391b8101bfe2bf52317
План UA-P-2025-07-16-000961-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.07.2025 09:39
Остання зміна 14.08.2025 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 981 395 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
69 813.95 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 09:39 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 09:39
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 09:39
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00
до 06.08.2025 11:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2025 11:00
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2025 11:00
до 14.08.2025 13:57
Період уточнень
з 16.07.2025 09:39 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 09:39 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 06.08.2025 11:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 06.08.2025 11:00
Основні параметри
Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 981 395 грн.
Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування
Очікувана вартість
6 981 395 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
69813,95
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
24024, Україна, Вінницька область, с. Яришів, вул. Головна 19/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"
Пропозиція:
6 819 577.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 10:33
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
16.07.2025 09:39
-
16.07.2025 09:39
Проект договору
16.07.2025 09:39
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рябоконь Євгеній Костянтинович
Електронна пошта
Телефон
+380964672199
Замовник
ЄДРПОУ
04326879
Повна назва
ЯРИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
24024
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
с. Яришів
Адреса
вул. Головна 19/1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування
Період вимог/скарг з 06.08.2025 11:00 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 00:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.08.2025 11:00
Довідка НАЗК
06.08.2025 11:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-16-000916-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
6 728 281.2 грн.
5 606 901 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування
Номенклатура
Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЯРИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
ЯРИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04326879

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42598058

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
14.08.2025 13:57
Повідомлення про договір
Зміни до договору
27.08.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Виправлення технічної помилки
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
27.08.2025 08:45
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
27.08.2025 08:43
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000013
Дата створення проекту
11.08.2025 10:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 14:23
Дата публікації висновку про результати
21.08.2025 14:11
Дата завершення усунення порушень
05.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 №115-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.08.2025 №115-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-07-16-000916-a, 16.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 14:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яришівської сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи від 16.07.2025 № 53 та від 24.07.2025 № 56 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Подільська дорожня» (далі – ТОВ «Компанія Подільська дорожня»), протокольне рішення уповноваженої особи від 06.08.2025 № 59, договір підряду від 14.08.2025 № 1 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14.08.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в підпункті 3.5.4 пункту 3.5 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» встановив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни, локального кошторису на будівельні роботи, підсумкової відомості ресурсів згідно об’єкту щодо всього обсягу виконання, передбаченого Додатком 1 до тендерної документації, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Вид договірної ціни визначається учасником як тверда договірна ціна, та вказується у змісті договірної ціни, що надається у складі тендерної пропозиції. Основні правила визначення вартості об’єкта будівництва при складанні договірної ціни встановлені у розділі V. Настанови. Водночас, об’єктом будівництва, згідно з пунктом 1.2. розділу І. Настанови, є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому, капітальний ремонт об’єктів будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.06.2011 № 651/19389 віднесено до будівництва. Відповідно до пункту 5.1. розділу V. Настанови договірна ціна формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 5.31. розділу V. Настанови визначено, що у договірній ціні можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;) тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни — не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Учасником ТОВ «Компанія Подільська дорожня», яке обрано переможцем торгів, у складі договірної ціни враховано кошти на покриття ризиків в загальній сумі 130 424,00 грн, що становить 2,39% та перевищує розмір, визначений пунктом 5.31. Настанови (1,5%). Таким чином, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Подільська Дорожня» договірна ціна сформована без урахування вимог положень пункту 5.31 Настанови, чим порушено вимоги підпункту 3.5.4 пункту 3.5 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо дотримання учасником ТОВ «Компанія Подільська дорожня» вимог Настанови при розрахунку договірної ціни Замовник пояснив, що в процесі погодження умов договору (договірної ціни), враховуючи нормативну базу (статтю 41 Закону, статті 843 та 844 Цивільного кодексу України, пункт 18 Особливостей № 1178), приведено у нормативну відповідність відсоток коштів на покриття ризиків згідно до Настанови, в результаті чого сума Договору зменшилась, без зменшення обсягів закупівлі. З огляду на зазначене Замовник у наданому поясненні не спростував суті порушення учасником ТОВ «Компанія Подільська дорожня» вимог підпункту 3.5.4 пункту 3.5 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія Подільська дорожня», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір. Нормами абзацу 2 пункту 46 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Згідно з вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Подільська дорожня» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також оприлюднити договір з додатками у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.08.2025 00:00
Дата публікації
21.08.2025 14:11
Документи висновку
21.08.2025 14:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
21.08.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) оприлюднено висновок за результатами здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування, ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-16-000916-a (далі – Закупівля), а саме зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також оприлюднити договір з додатками у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виконано наступні заходи: 1. Враховано в обов’язковому порядку наведені у Висновку зауваження для попере-дження та недопущення подібних випадків. В подальшому невпинно дотримуватись вимог визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, пе-редбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвер-джених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178; 2. Проведено роз’яснювальну роботу з Уповноваженою особою Яришівської сільсь-кої ради, щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні за-купівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правово-го режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178. Також, Яришівською сільською радою прийняте рішення про розроблення плану заходів для підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом про-ходження навчання у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою Яришівської сільської ради для уникнення допущення подібних порушень у подальшій роботі. 3. Здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законо-давством порядку, а саме: - оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі, що додаються. Додатки: 1. Договір від 14.08.2025 року №1 та додаток №2, додаток №3 до нього у машиноз-читувальному форматі . 2. Додаток № 1 до Договору від 14.08.2025 року №1 у машинозчитувальному форматі . Уповноважена особа КЕП Альона ГАПЧУК
Дата публікації
27.08.2025 08:50
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
28.08.2025 15:53
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
28.08.2025 15:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-16-000916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином учасником ТОВ «Компанія Подільська дорожня», яке обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 3.5.4 пункту 3.5. розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за видом твердої, виконаного з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, оскільки вказаним учасником надано договірну ціну, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V вказаної Настанови? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 16:37
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 16:38
-
Відповідь
Відповідь на запит
12.08.2025р. Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт адмінбудівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19/1 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області. Коригування, 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-16-000916-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином учасником ТОВ «Компанія Подільська дорожня», яке обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 3.5.4 пункту 3.5. розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за видом твердої, виконаного з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, оскільки вказаним учасником надано договірну ціну, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V вказаної Настанови? Замовник, з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи, зазначаючи наступне. Щодо питання 1: Надаємо скановану проектно кошторисну документацію, копію рішення сесії від 13.06.2025 року №2103-55/2025 «Про затвердження скоригованої проектно-кошторисної документації та експертизи», експертний звіт та технічне завдання (Додаток 1 до Тендерної документації) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень. Щодо питання 2: Договірна ціна Учасника подана в складі тендерної пропозиції не містить відсоткового виразу коштів на покриття ризиків. Відповідно до ст. 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно ст. 843 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно ст. 844 ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Згідно п. 18 Особливостей: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.». Враховуюче нормативну базу, в процесі погодження умов договору (Договірної ціни), а також враховуючи інформацію Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо відсотку коштів на покриття, Замовником поставлено, а Переможцем прийнято вимогу щодо приведення у нормативну відповідність відсотку коштів на покриття ризиків згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, за результатами якого сума Договірної ціни приведена у нормативну відповідність (в частині відсотку коштів на покриття ризиків), як результат сума зменшилась, без зменшення обсягів закупівлі, що відображено в Договорі. Уповноважена особа КЕП Євгеній РЯБОКОНЬ
Рішеня
14.08.2025 13:32
Замовник
Документи повідомлення
14.08.2025 13:32
-
14.08.2025 13:32
-
14.08.2025 13:32
-
14.08.2025 13:32
-
14.08.2025 13:33
Повідомлення про рішення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 981 395 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
ЯРИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380964672199
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 981 395 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
ЯРИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380964672199
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності