Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування) від Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-011668-a
Id Tender 8118b79ea3284dd8911ab9ed0e4306ef
План UA-P-2025-07-15-014486-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 23:24
Остання зміна 04.09.2025 18:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 332 782 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
116 663.91 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 23:24 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 23:24
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 23:24
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
до 31.07.2025 17:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 17:53
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2025 17:53
до 04.09.2025 18:38
Період уточнень
з 15.07.2025 23:24 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 23:24 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 31.07.2025 17:53
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 31.07.2025 17:53
Основні параметри
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Замарстинівський парк розташований впритул до лікувальних корпусів Національного реабілітаційного центру «НЕЗЛАМНІ». Оскільки кількість тих, хто потребує реабілітації внаслідок воєнних дій постійно збільшується, місто прийняло рішення використати потенціал парку для оздоровлення, підтримки фізичного та психологічного відновлення військових – облаштувати потрібну для цього інфраструктуру. Мова, зокрема, про інклюзивні майданчики, теренкури, стежки та доріжки для маломобільних, а також про їхнє ознакування та освітлення. Теренкур (кардіологічна доріжка) — чудова методика при реабілітації після пошкодження опорно-рухового апарату, сприятливо впливає на роботу серцево-судинної і дихальної системи, сприяє відновленню тонусу м'язів і судин. Цей спосіб реабілітації дуже поширений в Європі, проте недостатньо в Україні. В більшості міст їх просто немає. У Львові теренкур є у парку Знесіння, парку 700 річчя Львова та парку Івана Павла II, та почали облаштовувати більш сучасний – власне у Замарстинівському парку. Тут уже прокладено 4 маршрути з різною складністю загальною протяжністю 6,7 км. Але дістатися до них маломобільним людям практично нереально. Тож потрібно пристосувати стежки для цієї категорії населення - щоби була змога проїхати візком і безперешкодно пройти на протезі.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 332 782 грн.
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Очікувана вартість
23 332 782 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
116663,91
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Пропозиція:
23 217 903.76 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 14:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чень Андрій Романович
Електронна пошта
Телефон
380972107731
Замовник
ЄДРПОУ
05472519
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Поштовий індекс
79020
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Період вимог/скарг з 31.07.2025 17:53 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 00:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 17:53
Довідка НАЗК
31.07.2025 17:53
Повідомлення про рішення
30.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-15-011668-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/09/25
23 217 903.76 грн.
19 348 253.13 грн.
З ПДВ
Підписано
03.09.2025
Строк дії договору з
03.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Номенклатура
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
19 348 253.13
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05472519

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40452418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 18:21
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
04.09.2025 18:18
Підписаний договір
04.09.2025 18:18
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000039
Дата створення проекту
12.08.2025 11:22
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 12:06
Дата публікації висновку про результати
01.09.2025 18:02
Дата завершення усунення порушень
05.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 023-98-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-07-15-011668-a 15.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 12:06
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17 липня 2025 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30 липня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» (далі – ТОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 31 липня 2025 року б/н, від 11 серпня 2025 року б/н, повідомлення від 31 липня 2025 року про намір укласти договір про закупівлю, пояснення та документи Замовника, надані 14 серпня та 25 серпня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.08.2025 00:00
Дата публікації
01.09.2025 18:02
Документи висновку
01.09.2025 18:02
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-011668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.08.2025 16:39
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 16:40
-
Відповідь
Відповідь на запит інформації
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 тощо. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектно-кошторисну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проектно-кошторисної документації є проведення експертизи, результатом якої є експертний звіт, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по даному об’єкту було розроблено проектно-кошторисну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво від 15 травня 2025 року № 1529/25, реєстраційний номер EX01:5797-3322-2785-1556. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються та технічні вимоги.
Рішеня
14.08.2025 16:22
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-011668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо укладання договору з переможцем торгів. У разі не укладення договору, надати пояснення та відповідних документів щодо обґрунтованої необхідності подовження строку для укладення договору понад 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.08.2025 10:54
Орган перевірки
28.08.2025 00:00
Документи повідомлення
22.08.2025 10:54
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що договір про закупівлю не укладений через те, що Учасником-Переможцем договір з усіма додатками був переданий Замовнику 11 серпня 2025 року. Уповноважена особа Замовника немає будівельної освіти та відповідної кваліфікації для перевірки кошторисної документації, що додається до договору, а також не є відповідальною за контроль за проведенням капітальних ремонтів. У зв’язку з цим виникла необхідність надати час для перевірки кошторисної документації (договірної ціни з додатками) доданої безпосередньо до договору відповідним працівникам Замовника. Такими працівниками зі сторони Замовника є головний інженер Тупісь Ігор Степанович та заступник директора Шульський Андрій Миколайович. Однак Тупісь Ігор Степанович та Шульський Андрій Миколайович на момент отримання договору з додатками від Учасника-Переможця перебували у відпустках, а саме Шульський А.М. з 04 серпня 2025 року по 13 серпня 2025 року, Тупісь І.С. з 11 серпня 2025 року по 25 серпня 2025 року. (накази про надання відпусток додаються) Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів, про що було складно відповідний протокол. Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю не було оприлюднено в електронній системі закупівель у зв’язку з відсутністю спеціалізованого функціоналу для публікації в електронній системі протокольних рішень такого типу. Відтак Замовником було прийнято рішення опублікувати даний протокол в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю.
Рішеня
25.08.2025 16:33
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 332 782 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380972107731
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 332 782 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380972107731
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності