Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер в зборі) від ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-011377-a
Id Tender ca18c4aae65a4380abc879bd2ac82311
План UA-P-2025-07-15-006544-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 19:33
Остання зміна 06.08.2025 18:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
364 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 822.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 19:32 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 19:32
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 19:32
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 16:12
до 30.07.2025 13:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 13:04
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 13:04
до 06.08.2025 18:57
Період уточнень
з 15.07.2025 19:32 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 19:32 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 16:12 до 30.07.2025 13:04
Період кваліфікації
з 23.07.2025 16:12 до 30.07.2025 13:04
Основні параметри
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер в зборі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
364 500 грн.
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер в зборі)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер в зборі)
Очікувана вартість
364 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1822,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.07.2025 15:49
Закінчення аукціону
23.07.2025 16:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер в зборі
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58018, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Еріха Кольбенгаєра, буд. 8
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
344 444.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
352 686 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.07.2025 15:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максим Володимирович Поповиченко
Електронна пошта
Телефон
+380370542318
Замовник
ЄДРПОУ
43343797
Повна назва
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Поштовий індекс
58018
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Еріха Кольбенгаєра, буд. 8
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер в зборі)
Період вимог/скарг з 30.07.2025 13:04 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 16:12 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 13:05
Довідка НАЗК
30.07.2025 13:04
Повідомлення про рішення
23.07.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 19:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 19:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ", у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер в зборі). Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "КОМПАКОМ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "КОМПАКОМ", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника вимогам згідно Додатків тендерної документації, а саме: - учасником надано довідку про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору, в якій відсутня інформація про вартість договору, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон) та посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений аналогічний договір із обов’язковим зазначенням ідентифікатора закупівлі, що суперечить вимогам додатку № 1 до ТД; - учасником не надано гарантійний лист про те, що строк гарантії на товар та комплектуючі частини до нього повинен складати не менше 12 місяців від дати отримання товару, але в будь-якому випадку не менше від строку гарантії виробника, що суперечить вимогам Додатку № 2 до ТД - учасником не надано гарантійний лист про те, що при виявленні Замовником дефектів товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен їх усунути за власний рахунок, що суперечить вимогам Додатку № 2 до ТД - учасником не надано підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним та якісним вимогам Замовника у вигляді фото реального товару, що пропонується до постачання, що суперечить вимогам Додатку № 2 до ТД З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ", пропонуємо протягом 24-х годин привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації, а саме надати: 1. Довідку про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, яка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон), посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений аналогічний договір із обов’язковим зазначенням ідентифікатора закупівлі. Інформація про укладання аналогічного договору повинна знаходитися у вільному доступі в електронній системі закупівель на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. 1.2. Копія виконаного договору, зазначеного у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. 1.3. Лист відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Гарантійний лист про те, що строк гарантії на товар та комплектуючі частини до нього повинен складати не менше 12 місяців від дати отримання товару, але в будь-якому випадку не менше від строку гарантії виробника. 3. Гарантійний лист про те, що при виявленні Замовником дефектів товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен їх усунути за власний рахунок. 4. Фото реального товару, що пропонується до постачання.
Створено
28.07.2025 19:49
Надати до
29.07.2025 19:49
Договір
UA-2025-07-15-011377-a-c1
Підписаний і діє
Номер
205
344 444.44 грн.
287 037.03 грн.
З ПДВ
Підписано
06.08.2025
Строк дії договору з
06.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Персональний комп'ютер в зборі
Номенклатура
Персональний комп'ютер в зборі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Повна назва
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43343797

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "КОМПАКОМ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45596933

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA723052990000026006050603119
ПІБ підписанта
Артем Михеев
Посада підписанта
менеджер
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
0671099388
Електронна пошта
Документи договору
06.08.2025 18:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
364 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380370542318
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
364 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380370542318
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності