Показати схожі тендери

Закупівля Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій від Одеський фаховий коледж транспортних технологій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-011110-a
Id Tender fb361bc14b914db785f95938c52a8b4c
План UA-P-2025-07-15-013454-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 18:01
Остання зміна 05.08.2025 14:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
77 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 18:00 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 18:00
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 18:00
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00
до 28.07.2025 10:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 10:56
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.07.2025 10:56
до 05.08.2025 14:23
Період уточнень
з 15.07.2025 18:00 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 18:00 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 28.07.2025 10:56
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 28.07.2025 10:56
Основні параметри
Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 750 000 грн.
Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій
Назва предмета закупівлі
Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій
Очікувана вартість
7 750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
77500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій
Код ДК 021:2015
34152000-7 - Навчальні симулятори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65005, Україна, Одеська область, м. Одеса, площа Олексіївська, 17
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІНІЛЕНД.УА"
Пропозиція:
7 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 18:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.07.2025 18:00
-
15.07.2025 18:00
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
В'ячеслав Каземирович
Електронна пошта
Телефон
+380674860121
Сайт:
http://www.oktt.od.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01116420
Повна назва
Одеський фаховий коледж транспортних технологій
Поштовий індекс
65005
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
пл. Олексіївська, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій
Період вимог/скарг з 28.07.2025 10:56 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 10:56
Довідка НАЗК
28.07.2025 10:56
Повідомлення про рішення
23.07.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Замовником оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару «Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій». На виконання вимог наведених у п.1 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі пропозиції наявна інформація про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але аналогічні договори та документи до них, які надані учасником у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: код ДК 021:2015: 34152000-7 — Навчальні симулятори Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт.1 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) 1.1 Інформаційна довідка (за нижченаведеною формою), яка підтверджує наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) Аналогічним буде вважатися договір щодо постачання за ДК 021:2015 (CPV)за предметом закупівлі Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Надати Інформаційну довідку (за формою), яка підтверджує наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) Аналогічним буде вважатися договір щодо постачання за ДК 021:2015 (CPV)за предметом закупівлі 34152000-7 — Навчальні симулятори 1.2.Учасник повинен завантажити скан-копії аналогічного договору, вказаного у довідці разом з документами, що підтверджують його повне виконання. 1.3. Позитивний лист-відгук, щодо належного виконання учасником аналогічного договору від замовника.
Створено
25.07.2025 08:57
Надати до
26.07.2025 08:57
Договір
UA-2025-07-15-011110-a-b1
Підписаний і діє
Номер
27/25
7 750 000 грн.
7 750 000 грн.
З ПДВ
Підписано
05.08.2025
Строк дії договору з
05.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій
Номенклатура
Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеський фаховий коледж транспортних технологій
Повна назва
Одеський фаховий коледж транспортних технологій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01116420

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МІНІЛЕНД.УА"
Повна назва
ТОВ "МІНІЛЕНД.УА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43304847

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.08.2025 14:23
-
05.08.2025 14:22
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000070
Дата створення проекту
04.08.2025 15:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 16:09
Дата публікації висновку про результати
15.08.2025 11:03
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.08.2025 Одеса № 156 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.08.2025. В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 № 156 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 1 UA-2025-07-15-011110-a 15.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 16:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського фахового коледжу транспортних технологій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.07.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «МІНІЛЕНД.УА» (далі – ТОВ «МІНІЛЕНД.УА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.07.2025 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.07.2025, договір про закупівлю від 05.08.2025 № 27/25, пояснення та документи Замовника, надані 07.08.2025 та 14.08.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зазначено у Додатку 5 до цієї ТД. Відповідно до пункту 14 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікат (-ти) про походження товару (в тому числі на кожну частину/партію Товару) або декларацію (-ії) про походження товару або інший документ, що підтверджує походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, за якої має бути здійснена оплата Замовником. Проте учасником процедури закупівлі ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат (-ти) про походження товару (в тому числі на кожну частину/партію Товару) або декларацію (-ії) про походження товару або інший документ, що підтверджує походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, за якої має бути здійснена оплата Замовником, чим не дотримано вимоги пункту 14 Додатка 5 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.08.2025 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» умовам тендерної документації, Замовник 14.08.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «На звернення Мінекономіки Державна митна служба України надала розгорнутий лист-відповідь щодо підтвердження країни походження товару про те, що на момент проведення закупівель будуть відсутні документи про походження товарів, оскільки згідно з міжнародними договорами про вільну торгівлю та установленою міжнародною торговельною практикою документи про походження товарів складаються/видаються експортерами на кожну партію товарів на момент забезпечення фактичного їх експортування. З урахуванням того, що «діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів» знаходиться на стадії виготовлення, відповідно до технічного завдання замовника (Додаток 2 до тендерної документації), всі необхідні документи щодо підтвердження походження та відповідності товару будуть надані у повному обсязі під час постачання товару, відповідно до умов, передбачених у договорі до даної закупівлі. Відповідно до частини 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки Замовником самостійно визначено в пункті 14 Додатка 5 до ТД вимогу щодо надання вищевказаного документа. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.07.2025 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.07.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності вимог тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.08.2025 00:00
Дата публікації
15.08.2025 11:03
Документи висновку
15.08.2025 11:03
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Одеським фаховим коледжем транспортних технологій уважно розглянуто зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які викладені у висновку в межах проведення Управлінням ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ моніторингу процедури закупівлі за предметом з «Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-011110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, а саме шляхом проведення роз’яснювальної роботи та економічних навчань. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу та зроблено усне попередження про неухильне дотримання вимог п.43 Особливостей при розгляді тендерних проопзицій. У наступних закупівлях вжито заходів щодо недопущення порушень у подальшому. Також уповноважена особа, відповідальна за проведення процедури закупівлі «Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій» направлена на курси підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
18.08.2025 12:44
Документи інформації про усунення порушення
18.08.2025 12:44
-
18.08.2025 13:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
05.08.2025 11:42
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 11:42
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може пояснити відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» вимогам пункту 14 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі не надано сертифікат (-ти) про походження товару (в тому числі на кожну частину/партію Товару) або декларацію (-ії) про походження товару або інший документ, що підтверджує походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, за якої має бути здійснена оплата Замовником? 2. Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю від 05.08.2025 № 27/25. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
05.08.2025 15:06
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 15:06
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Пояснення По запитанню 1 Посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://drive.google.com/drive/folders/1PySn7whCX_cJTubhSQtTLS1Zmckwq30D Також надаємо файл з обґрунтуванням. По запитанню 2 Код класифікації видатків зазначено у річному плані до даної закупівлі ТПКВКМБ: 1101 – Підготовка кадрів закладами фахової передвищої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Рішеня
07.08.2025 11:04
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на звернення
Пояснення По запитанню 1 На виконання вимог, зазначених у п. 14 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі не надано сертифікат (-ти) про походження товару (в тому числі на кожну частину/партію Товару) або декларацію (-ії) про походження товару або інший документ, що підтверджує походження товару щодо кожної номенклатурної позиції Учасник у складі пропозиції надав декларацію про відповідність. По запитанню 2 Договір знаходиться на реєстрації у ДКС.
Рішеня
07.08.2025 11:05
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може пояснити відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «МІНІЛЕНД.УА» (далі – ТОВ «МІНІЛЕНД.УА») вимогам пункту 14 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі не надано сертифікат (-ти) про походження товару (в тому числі на кожну частину/партію Товару) або декларацію (-ії) про походження товару або інший документ, що підтверджує походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, за якої має бути здійснена оплата Замовником? Слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність (обліковий номер декларації від 11.02.2025 № UA.131.D.3903-25) на «Іграшки для дітей віком від 3х років». Проте зазначений документ не містить інформації про походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, що є предметом закупівлі, а саме: Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.08.2025 16:53
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 16:54
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-07-15-011110-a назва номенклатурної позиції предмета закупівлі «Діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій» виготовляється відповідно до технічного завдання наведеного у складі тендерної документації. Декларація відповідності видається на виключну відповідальність товаровиробника, представником якого є ТОВ «МІНІЛЕНД.УА». ТОВ «МІНІЛЕНД.УА» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність (обліковий номер декларації від 11.02.2025 № UA.131.D.3903-25) на «Іграшки для дітей віком від 3х років». На звернення Мінекономіки Державна митна служба України надала розгорнутий лист-відповідь щодо підтвердження країни походження товару про те, що на момент проведення закупівель будуть відсутні документи про походження товарів, оскільки згідно з міжнародними договорами про вільну торгівлю та установленою міжнародною торговельною практикою документи про походження товарів складаються/видаються експортерами на кожну партію товарів на момент забезпечення фактичного їх експортування. Також відповідно до листа Торгово-промислової палати України до Міністерства економіки України та на лист Мінекономіки від 11.06.2025 N? 3323-04/42223-03 Торгово-промислової палати України інформує у тому числі, що: Сертифікат походження У-1 видається на підставі документів, наданих замовником/виробником товару відповідно по положень Митного Кодексу України (Статті 36-40, Глава 6, Розділ II). Сертифікат Т-1 видається на підставі сертифіката походження країни походження товару відповідно до положень чинних міжнародних документів (Спеціальний Додаток К Кіотської Конвенції, Посібник з видачі сертифікатів походження Міжнародної торгової палати). З урахуванням того, що «діючий тренажерний комплекс з організації руху поїздів» знаходиться на стадії виготовлення, відповідно до технічного завдання замовника (Додаток 2 до тендерної документації), всі необхідні документи щодо підтвердження походження та відповідності товару будуть надані у повному обсязі під час постачання товару, відповідно до умов, передбачених у договорі до даної закупівлі. Відповідно до частини 11 ст.26 ЗУ « Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Додатки : Лист Державної митної служби України «Про підтвердження країн походження товару» Лист Торгово-промислової палати
Рішеня
14.08.2025 11:54
Замовник
Документи повідомлення
-
14.08.2025 12:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
Одеський фаховий коледж транспортних технологій
Контактний телефон:
+380674860121
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
Одеський фаховий коледж транспортних технологій
Контактний телефон:
+380674860121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності