Показати схожі тендери

Закупівля Послуги колекторських агентств: Послуги агентства щодо стягнення заборгованості за послуги з: - централізованого водопостачання та водовідведення + абонентська плата, - постачання теплової енергії + абонентська плата; - управління побутовими відходами + абонентська плата; - управління багатоквартирним будинком від Тернівське житлово-комунальне підприємство.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-011071-a
Id Tender 2ae09c2a48e04e968c9409c89b5e03ee
План UA-P-2025-07-15-013408-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.07.2025 17:58
Остання зміна 05.08.2025 11:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 17:54 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 17:54
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 17:54
до 28.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.07.2025 16:14
-
Період уточнень
з 15.07.2025 17:54 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 17:54 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 16:14
Основні параметри
Послуги колекторських агентств: Послуги агентства щодо стягнення заборгованості за послуги з: - централізованого водопостачання та водовідведення + абонентська плата, - постачання теплової енергії + абонентська плата; - управління побутовими відходами + абонентська плата; - управління багатоквартирним будинком
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 000 000 грн.
Послуги агентства щодо стягнення заборгованості за послуги з: - централізованого водопостачання та водовідведення + абонентська плата, - постачання теплової енергії + абонентська плата; - управління побутовими відходами + абонентська плата; - управління багатоквартирним будинком
Назва предмета закупівлі
Послуги агентства щодо стягнення заборгованості за послуги з: - централізованого водопостачання та водовідведення + абонентська плата, - постачання теплової енергії + абонентська плата; - управління побутовими відходами + абонентська плата; - управління багатоквартирним будинком
Примітки
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 15:21
Закінчення аукціону
31.07.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги агентства щодо стягнення заборгованості за послуги з: - централізованого водопостачання та водовідведення + абонентська плата, - постачання теплової енергії + абонентська плата; - управління побутовими відходами + абонентська плата; - управління багатоквартирним будинком
Код ДК 021:2015
79940000-5 - Послуги колекторських агентств
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється відповідно до п. 3.2.-3.4.: 3.2. Оплата послуг Виконавця за Договором здійснюється за безготівковим розрахунком, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в розмірі _______% (_________) від фактично сплаченої суми коштів Боржником на будь який рахунок Замовника. 3.3. Загальна сума, що має бути сплачена Замовником за надані Виконавцем відповідно до Договору Послуги визначається Сторонами в Актах приймання-передачі наданих послуг, на підставі яких Виконавець складає та надає Замовнику рахунки-фактури. 3.4. Надані Виконавцем Послуги оплачуються Замовником протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів в розмірі, зазначеному в рахунку-фактурі, на банківський рахунок Виконавця, зазначений в реквізитах Сторін у цьому Договорі, або внесення готівкових коштів через касу Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР"
Пропозиція:
900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КОЛЕКТОРСЬКА АГЕНЦІЯ"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛІТОВКО ВІЛЕНА БОРИСІВНА"
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ"
Пропозиція:
1 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРБОРГ"
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ"
Пропозиція:
395 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП «ЮФ «D&P»
Пропозиція:
4 270 905.41 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 15:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 16:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євгенія Бабіч
Електронна пошта
Телефон
+380663954529
Сайт:
http://tgkp.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
31657751
Повна назва
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Поштовий індекс
51500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Павлоградський район, м. Тернівка
Адреса
вул. Героїв України, 29
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги агентства щодо стягнення заборгованості за послуги з: - централізованого водопостачання та водовідведення + абонентська плата, - постачання теплової енергії + абонентська плата; - управління побутовими відходами + абонентська плата; - управління багатоквартирним будинком
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 16:14 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
31.07.2025 16:14
Надати до
02.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації (зі змінами) зазначено: «УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Тобто Тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). В результаті перевірки КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify і на майданчику https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/60733304, виявлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений, що не є КЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому.
Створено
04.08.2025 17:53
Надати до
05.08.2025 17:53
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380663954529
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380663954529
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності