Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10 від Державне підприємство "Львіввугілля".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-010496-a
Id Tender d8568950c5064978922513ab35bea3dd
План UA-P-2025-07-15-012752-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.07.2025 17:00
Остання зміна 17.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 833 333 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 166.66 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 16:59 до 24.07.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 16:59
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 16:59
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 11:00
до 11.08.2025 17:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 17:53
до 17.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.08.2025 17:53
-
Період уточнень
з 15.07.2025 16:59 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 16:59 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 11:00 до 11.08.2025 17:53
Період кваліфікації
з 24.07.2025 11:00 до 11.08.2025 17:53
Основні параметри
Послуга з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
15 833 333 грн.
Послуга з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10
Назва предмета закупівлі
Послуга з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10
Примітки
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Очікувана вартість
15 833 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
79166,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
Капітальний ремонт редуктора основного 2РКУ 10.03.00.000
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт редуктора основного 2РКУ 10.03.00.000
Код ДК 021:2015
50531000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Капітальний ремонт редуктора основного 2РКУ 10.03.00.000-01
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт редуктора основного 2РКУ 10.03.00.000-01
Код ДК 021:2015
50531000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Капітальний ремонт поворотного редуктора 2РКУ 10.14.00.000
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт поворотного редуктора 2РКУ 10.14.00.000
Код ДК 021:2015
50531000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Капітальний ремонт поворотного редуктора 2РКУ 10.14.00.000-01
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт поворотного редуктора 2РКУ 10.14.00.000-01
Код ДК 021:2015
50531000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Капітальний ремонт гідровставки 2РКУ 10.42.00.000
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт гідровставки 2РКУ 10.42.00.000
Код ДК 021:2015
50531000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуга з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10. Умови розрахунків: оплата за надані послуги проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту надання послуг та отримання актів виконаних робіт. Оплату за надані послуги може здійснювати як Покупець, так і відокремлений підрозділ якому надані послуги. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ"
Пропозиція:
13 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій МОДЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380672150077
Замовник
ЄДРПОУ
32323256
Назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Б.Хмельницького,26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10
Період вимог/скарг з 11.08.2025 17:53 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 11:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
24.07.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі Послуга з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10 за кодом ДК 021:2015, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про матеріально-технічну базу, проте відсутні документи які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1. Учасник закупівлі надає документи, які підтверджують наявність стендового обладнання, зокрема: - Стенду для проведення випробувань та перевірки працездатності відремонтованого обладнання, із наданням чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який виданий установою, що акредитована на видачу таких документів який підтверджує його перевірку та відповідність. - Обладнання для термічної обробки деталей. Для підтвердження наявності вищевказаного обладнання, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання, учасник який є представником надавача послуг (або його офіційного представника на території України) у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання надавачем послуги. 2. Довідку довільної форми із переліком основних видів технологічного обладнання, із наданням у складі тендерної пропозиції документів які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які підтверджують право власності або оренди на основні види обладнання надавачем послуги. Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника надано баланс та звіт про фінансові результати за 2024 рік, проте обсяг річного доходу (виручки) учасника менше ніж очікувана вартість закупівлі. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»: З метою підтвердження фінансової спроможності виробника/представника виробника щодо виготовлення/оплати товару який є предметом закупівлі учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Юридичні особи надають баланс та звіт про фінансові результати за 2024 рік. Учасник підтверджує, що фінансова звітність була прийнята органами Держстату України і надає квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Фізичні особи підприємці мають надати податкові декларації, у яких зазначають обсяг свого оподатковуваного доходу. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), Учасник має надати фінансову звітність за період роботи). Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про згоду з умовами ТЗ, проте у тексті довідки відсутні гарантії виконання умов зазначених у технічному завдання. Вимога тендерної документації: п. 10.4 Додаток 1 тендерної документації: 10.4. Учасник закупівлі повинен надати згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі; Технічне завдання надається окремим файлом. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - довідку довільної форми про згоду з умовами які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання або у вигляді підписаного технічного завдання. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, проте учасник закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності у встановлений термін.
Документи кваліфікації
11.08.2025 17:52
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
31.07.2025 17:44
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
24.07.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
24.07.2025р. в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозицій із закупівлі Послуги з капітального ремонту очисного комбайна РКУ-10 за кодом ДК 021:2015, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки) За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 17:44
Дата кінця розгляду
22.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про матеріально-технічну базу, проте відсутні документи які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1. Учасник закупівлі надає документи, які підтверджують наявність стендового обладнання, зокрема: - Стенду для проведення випробувань та перевірки працездатності відремонтованого обладнання, із наданням чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який виданий установою, що акредитована на видачу таких документів який підтверджує його перевірку та відповідність. - Обладнання для термічної обробки деталей. Для підтвердження наявності вищевказаного обладнання, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання, учасник який є представником надавача послуг (або його офіційного представника на території України) у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту та документи які підтверджують право власності або оренди обладнання надавачем послуги. 2. Довідку довільної форми із переліком основних видів технологічного обладнання, із наданням у складі тендерної пропозиції документів які підтверджують право власності або оренди на обладнання надавачем послуги. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які підтверджують право власності або оренди на основні види обладнання надавачем послуги. Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника надано баланс та звіт про фінансові результати за 2024 рік, проте обсяг річного доходу (виручки) учасника менше ніж очікувана вартість закупівлі. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»: З метою підтвердження фінансової спроможності виробника/представника виробника щодо виготовлення/оплати товару який є предметом закупівлі учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Юридичні особи надають баланс та звіт про фінансові результати за 2024 рік. Учасник підтверджує, що фінансова звітність була прийнята органами Держстату України і надає квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Фізичні особи підприємці мають надати податкові декларації, у яких зазначають обсяг свого оподатковуваного доходу. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), Учасник має надати фінансову звітність за період роботи). Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про згоду з умовами ТЗ, проте у тексті довідки відсутні гарантії виконання умов зазначених у технічному завдання. Вимога тендерної документації: п. 10.4 Додаток 1 тендерної документації: 10.4. Учасник закупівлі повинен надати згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі; Технічне завдання надається окремим файлом. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - довідку довільної форми про згоду з умовами які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання або у вигляді підписаного технічного завдання.
Створено
07.08.2025 14:32
Надати до
08.08.2025 14:32
Торги не відбулися
Очікувана вартість
15 833 333 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
15 833 333 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності