Показати схожі тендери

Закупівля Ліцензії для тестування інформаційних систем підприємства від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-010203-a
Id Tender a445c98671e44a04b8d574eae5da955a
План UA-P-2025-07-15-012249-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.07.2025 16:42
Остання зміна 04.08.2025 22:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
136 920 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 369.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 16:38 до 23.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 16:38
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 16:38
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 15:08
до 31.07.2025 09:43
Залишилось 3 год. 41 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 11:23
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 09:43
-
Період уточнень
з 15.07.2025 16:38 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 16:38 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 15:08 до 31.07.2025 09:43
Період кваліфікації
з 24.07.2025 15:08 до 31.07.2025 09:43
Основні параметри
Ліцензії для тестування інформаційних систем підприємства
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
136 920 грн.
Ліцензії для тестування інформаційних систем підприємства
Назва предмета закупівлі
Ліцензії для тестування інформаційних систем підприємства
Очікувана вартість
136 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1369,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.07.2025 14:45
Закінчення аукціону
24.07.2025 15:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
TestRail Professional Plan (12 місяців) або еквівалент
Код ДК 021:2015
48980000-1 - Мови та засоби програмування
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар поставляється в строк не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів з дня отримання Постачальником заявки від Замовника на необхідну кількість ПП, але у будь-якому разі не пізніше закінчення терміну дії Договору. Постачання ПП здійснюється через всесвітню мережу Інтернет. Поставка ПП здійснюється через отримання Замовником доступу до ПП з використанням наданих Постачальником ключів доступу.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Софтліст"
Пропозиція:
127 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТРІАНГУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
131 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.07.2025 14:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 16:42
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
15.07.2025 16:38
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кільбурт
Електронна пошта
Телефон
+380934784927
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Ліцензії для тестування інформаційних систем підприємства
Період вимог/скарг з 30.07.2025 11:23 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 15:08 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.07.2025 11:23
Повідомлення про рішення
24.07.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Софтліст» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: відсутній документ передбачений пунктом 9 таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації - сканований оригінал або копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості зі сплати податків, зборів, обов'язкових платежів, що контролюються органами доходів та зборів (отриманий за допомогою сервісу "Електронний кабінет платника" https://cabinet.tax.gov.ua/login). Документ має бути чинний станом на дату подання через електронну систему закупівель. У разі наявності заборгованості в учасника – необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. абз.15 Анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів від 16.07.2024 не відповідає змісту абз.15 Додатку № 6 до Оголошення, оскільки у абз.15 вказаної Анкети відсутня назва компанії та/або організації, яка ознайомлена із Антикорупційною програмою ДП «ДОТ» та зобов’язується її дотримуватися під час участі у закупівлі та виконанні договору.
Створено
29.07.2025 10:36
Надати до
30.07.2025 10:36
Період вимог/скарг з 31.07.2025 09:43 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 11:23 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 09:43
Довідка НАЗК
31.07.2025 09:43
Повідомлення про рішення
30.07.2025 11:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-15-010203-a-c1
Очікує підписання
131 400 грн.
131 400 грн.
З ПДВ
Номенклатура
7 (штуки)
TestRail Professional Plan (12 місяців) або еквівалент
Номенклатура
TestRail Professional Plan (12 місяців) або еквівалент
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44830311

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТРІАНГУ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ТРІАНГУ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39911498

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
136 920 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 09:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934784927
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
136 920 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 09:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934784927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності