Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з проведення повірки та калібрування ЗВТ та обладнання – Код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань; ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань; ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань; ЛОТ № 4- Послуги проведення проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Копилівська, 1/7, пр.-т Європейського союзу, 64, вул. Турівська, 26 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-010196-a
Id Tender 59d775155c324ac3b81df37ebdc6803c
План UA-P-2025-07-15-012238-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.07.2025 16:39
Остання зміна 11.09.2025 08:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
813 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 грн. (0,04 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 16:38 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 16:38
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 16:38
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:55
до 10.09.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 15:35
до 16.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.09.2025 15:10
-
Період уточнень
з 15.07.2025 16:38 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 16:38 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:55 до 10.09.2025 15:10
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:55 до 10.09.2025 15:10
Основні параметри
Послуги з проведення повірки та калібрування ЗВТ та обладнання – Код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань; ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань; ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань; ЛОТ № 4- Послуги проведення проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Копилівська, 1/7, пр.-т Європейського союзу, 64, вул. Турівська, 26 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
203 000 грн.
ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Назва предмета закупівлі
ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
203 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1015,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється шляхом повної оплати етапу послуги, відповідно до заявленого обсягу, протягом 14 календарних днів з дати підписання Сторонами акту(ів) здачі-приймання наданих послуг, або, у разі затримки фінансування, моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
15.07.2025 16:38
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ
Пропозиція:
196 358.4 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
388 000 грн.
ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Назва предмета закупівлі
ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
388 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1940,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.07.2025 12:17
Закінчення аукціону
23.07.2025 12:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04074, Україна, Київська область, м.Київ, вулиця Мостицька, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється шляхом повної оплати етапу послуги, відповідно до заявленого обсягу, протягом 14 календарних днів з дати підписання Сторонами акту(ів) здачі-приймання наданих послуг, або, у разі затримки фінансування, моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
15.07.2025 16:38
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Пропозиція:
386 011.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Тестметрстандарт"
Пропозиція:
271 404 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.07.2025 12:17
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
162 000 грн.
ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Назва предмета закупівлі
ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
162 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
810,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.07.2025 15:32
Закінчення аукціону
23.07.2025 15:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04074, Україна, Київська область, м.Київ, вулиця Мостицька, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється шляхом повної оплати етапу послуги, відповідно до заявленого обсягу, протягом 14 календарних днів з дати підписання Сторонами акту(ів) здачі-приймання наданих послуг, або, у разі затримки фінансування, моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
15.07.2025 16:38
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Пропозиція:
160 196.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Тестметрстандарт"
Пропозиція:
80 100 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.07.2025 15:32
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
60 000 грн.
ЛОТ № 4- Послуги проведення проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Копилівська, 1/7, пр.-т Європейського союзу, 64, вул. Турівська, 26 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Назва предмета закупівлі
ЛОТ № 4- Послуги проведення проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Копилівська, 1/7, пр.-т Європейського союзу, 64, вул. Турівська, 26 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
60 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЛОТ № 4- Послуги проведення проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Копилівська, 1/7, пр.-т Європейського союзу, 64, вул. Турівська, 26 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється шляхом повної оплати етапу послуги, відповідно до заявленого обсягу, протягом 14 календарних днів з дати підписання Сторонами акту(ів) здачі-приймання наданих послуг, або, у разі затримки фінансування, моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
15.07.2025 16:38
Технічні специфікації
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Бойко
Електронна пошта
Телефон
+380444607428
Замовник
ЄДРПОУ
26199074
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Г.Сковороди, 2
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Період вимог/скарг з 19.08.2025 15:35 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:55 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 15:35
Довідка НАЗК
19.08.2025 15:35
Повідомлення про рішення
30.07.2025 15:16
Електроний протокол про продовження строку
23.07.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Через маленькі терміни для кваліфікації учасників немає можливості детально та якісно перевірити документи які надані учасником у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до викладеного, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 20.08.2025 року
Дата продовження строку розгляду
30.07.2025 20:25
Дата кінця розгляду
21.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 1.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник не надає довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]. Вимога про усунення невідповідностей № 2 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 підпункту 2.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 2.1. Копії документів на підтвердження технічної та професійної підготовки щодо повірки (калібрування) ЗВТ працівників зазначених у довідці за Формою №2 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копії документів на підтвердження технічної та професійної підготовки щодо повірки (калібрування) ЗВТ працівників зазначених у довідці за Формою №2 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей № 3 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу № 5 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "ФОРМА "ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ". 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надає такий документ, але у пункті "Відомості про учасника процедури закупівлі" у колонці "Керівництво (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактні телефони)" та "Особа, відповідальна за участь у торгах (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактні телефони)" не зазначені контактні телефони, що не відповідає умовам тендерної документації.. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему оновлену Форму "тендерної пропозиції" відповідно до умов тендерної документації та з урахуванням вищезазначених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей № 4 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу № 7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "1. Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково має надати «Лист-згоду» за Формою №1 Додатку 1 Розділу 7 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників, які будуть залучені до підготовки та підписання тендерної пропозиції та підписання договору за результатом процедури закупівлі.[Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник надає подібний документ але він не відповідає Формі № 1 Розділу 7 до тендерної документації, що не відповідає умова тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему «Лист-згоду» за Формою №1 Додатку 1 Розділу 7 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників, які будуть залучені до підготовки та підписання тендерної пропозиції та підписання договору за результатом процедури закупівлі.[Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]. Вимога про усунення невідповідностей № 5 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "3. Копія витягу з реєстру платників податку (для юридичних осіб) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичних осіб або для юридичних осіб неплатників податку) з печаткою та підписом відповідного органу, який видає даний документ (подання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (платника єдиного податку) буде розцінено як невиконання умов тендерної документації);" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копію витягу з реєстру платників податку (для юридичних осіб) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичних осіб або для юридичних осіб неплатників податку) з печаткою та підписом відповідного органу, який видає даний документ (подання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (платника єдиного податку) буде розцінено як невиконання умов тендерної документації);. Вимога про усунення невідповідностей № 6 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження даної вимоги надає такий документ, але не зазначає у ньому в пункті а) – код ЄДРПОУ, а в пункті б) – телефон для контактів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації., з виправленням вищезазначених невідповідностей відповідно до умов пункту 6 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
18.08.2025 09:41
Надати до
19.08.2025 09:41
Лот № 2 ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Період вимог/скарг з 19.08.2025 15:47 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:55 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 15:48
Довідка НАЗК
19.08.2025 15:47
Повідомлення про рішення
30.07.2025 15:22
Електроний протокол про продовження строку
23.07.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Через маленькі терміни для кваліфікації учасників немає можливості детально та якісно перевірити документи які надані учасником у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до викладеного, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 20.08.2025 року
Дата продовження строку розгляду
30.07.2025 15:22
Дата кінця розгляду
21.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 підпункту 2.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 2.1. Копії документів на підтвердження технічної та професійної підготовки щодо повірки (калібрування) ЗВТ працівників зазначених у довідці за Формою №2 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копії документів на підтвердження технічної та професійної підготовки щодо повірки (калібрування) ЗВТ працівників зазначених у довідці за Формою №2 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей № 2 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу № 7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, надається документ про створення такого об’єднання. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом надається: - Довідка в довільній формі; - Документи на субпідрядника відповідно до пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації до учасників" згідно переліку тих позицій, які буде залучати Учасник); - Довідка, яка містить інформацію про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком відповідно до п. 47 Особливостей шляхом самостійного декларування від субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається відповідна довідка в довільній формі із зазначенням назви субпідрядної організації та документи згідно пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації У разі не залучення субпідрядників надається відповідна довідка в довільній формі.". 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему у разі залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом надається: - Довідка в довільній формі; - Документи на субпідрядника відповідно до пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації до учасників" згідно переліку тих позицій, які буде залучати Учасник); - Довідка, яка містить інформацію про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком відповідно до п. 47 Особливостей шляхом самостійного декларування від субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається відповідна довідка в довільній формі із зазначенням назви субпідрядної організації та документи згідно пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації. У разі не залучення субпідрядників надається відповідна довідка в довільній формі. Вимога про усунення невідповідностей № 3 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 Розділу № 7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство.[Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.] відповідно до пункту 6 Розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації.. Вимога про усунення невідповідностей № 4 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 7 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "7. Копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що є чинним/чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції (завірена підписом та печаткою Учасника (при наявності));" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що є чинним/чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції (завірена підписом та печаткою Учасника (при наявності). Вимога про усунення невідповідностей № 5 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 8 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "8. Довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, і що не було обставин, які призвели б до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо ж учасник перебував в обставинах, зазначених у цій частині, то він повинен надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Та довів, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків;" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, і що не було обставин, які призвели б до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо ж учасник перебував в обставинах, зазначених у цій частині, то він повинен надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Та довів, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Вимога про усунення невідповідностей № 6 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 9 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 9. Учасники надають гарантійний лист про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII; - Розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»; - Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання … 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему гарантійний лист про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України відповідно до пункту 9 Розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
18.08.2025 09:43
Надати до
19.08.2025 09:43
Лот № 3 ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Період вимог/скарг з 20.08.2025 16:44 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:55 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.08.2025 16:44
Повідомлення про рішення
30.07.2025 15:23
Електроний протокол про продовження строку
23.07.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
23.07.2025 15:55
Надати до
25.07.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Через маленькі терміни для кваліфікації учасників немає можливості детально та якісно перевірити документи які надані учасником у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до викладеного, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 20.08.2025 року
Дата продовження строку розгляду
30.07.2025 15:23
Дата кінця розгляду
21.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 підпункту 2.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 2.1. Копії документів на підтвердження технічної та професійної підготовки щодо повірки (калібрування) ЗВТ працівників зазначених у довідці за Формою №2 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копії документів на підтвердження технічної та професійної підготовки щодо повірки (калібрування) ЗВТ працівників зазначених у довідці за Формою №2 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей № 2 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу № 7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, надається документ про створення такого об’єднання. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом надається: - Довідка в довільній формі; - Документи на субпідрядника відповідно до пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації до учасників" згідно переліку тих позицій, які буде залучати Учасник); - Довідка, яка містить інформацію про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком відповідно до п. 47 Особливостей шляхом самостійного декларування від субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається відповідна довідка в довільній формі із зазначенням назви субпідрядної організації та документи згідно пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації У разі не залучення субпідрядників надається відповідна довідка в довільній формі.". 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему у разі залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом надається: - Довідка в довільній формі; - Документи на субпідрядника відповідно до пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації до учасників" згідно переліку тих позицій, які буде залучати Учасник); - Довідка, яка містить інформацію про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком відповідно до п. 47 Особливостей шляхом самостійного декларування від субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається відповідна довідка в довільній формі із зазначенням назви субпідрядної організації та документи згідно пункту 1 та 2 Розділу 2 «Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації. У разі не залучення субпідрядників надається відповідна довідка в довільній формі. Вимога про усунення невідповідностей № 3 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 Розділу № 7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство.[Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.] відповідно до пункту 6 Розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації.. Вимога про усунення невідповідностей № 4 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 7 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "7. Копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що є чинним/чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції (завірена підписом та печаткою Учасника (при наявності));" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що є чинним/чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції (завірена підписом та печаткою Учасника (при наявності). Вимога про усунення невідповідностей № 5 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 8 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "8. Довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, і що не було обставин, які призвели б до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо ж учасник перебував в обставинах, зазначених у цій частині, то він повинен надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Та довів, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків;" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, і що не було обставин, які призвели б до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо ж учасник перебував в обставинах, зазначених у цій частині, то він повинен надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Та довів, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Вимога про усунення невідповідностей № 6 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 9 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 9. Учасники надають гарантійний лист про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII; - Розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»; - Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання … 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему гарантійний лист про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України відповідно до пункту 9 Розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
18.08.2025 09:44
Надати до
19.08.2025 09:44
Період вимог/скарг з 10.09.2025 15:10 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 16:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 15:10
Довідка НАЗК
10.09.2025 15:10
Повідомлення про рішення
26.08.2025 17:39
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 16:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Через маленькі терміни для кваліфікації учасників немає можливості детально та якісно перевірити документи які надані учасником у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до викладеного, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 17.09.2025 року
Дата продовження строку розгляду
26.08.2025 17:37
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 1.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку таку довідку, але не зазначає код ЄДРПОУ Організації-Замовника, що не відповідає вимогам тендерної документації.. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему оновлену довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.], з виправленням вищезазначених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей № 2 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 7 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "7. Копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що є чинним/чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції (завірена підписом та печаткою Учасника (при наявності));" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що є чинним/чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції (завірена підписом та печаткою Учасника (при наявності).
Створено
09.09.2025 11:32
Надати до
10.09.2025 11:32
Лот № 4 ЛОТ № 4- Послуги проведення проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Копилівська, 1/7, пр.-т Європейського союзу, 64, вул. Турівська, 26 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Угоди
UA-2025-07-15-010196-a-c2
Підписаний і діє
Номер
448/25-М
271 404 грн.
226 170 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Номенклатура
ЛОТ № 2 - Послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26199074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Тестметрстандарт"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тестметрстандарт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37712014

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
02.09.2025 16:27
-
UA-2025-07-15-010196-a-a3
Очікує підписання
160 196.4 грн.
160 196.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Номенклатура
ЛОТ № 3- Послуги проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та обладнання за адресою м. Київ, вул. Мостицька, 11 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26199074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Повна назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02568182

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-07-15-010196-a-a1
Підписаний і діє
Номер
09/02-02
196 358.4 грн.
163 632 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Номенклатура
ЛОТ № 1 - Послуги з проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)та обладнання за адресою м. Київ, вул. Сковороди, 2 – код ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26199074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ
Повна назва
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02568087

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
03.09.2025 15:54
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
813 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380444607428
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
813 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380444607428
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності