Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для спортивно-ігрового майданчика в с-ще Дружба від НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-009769-a
Id Tender 9909dbd80b9a46d583e15a22c9ffe2e9
План UA-P-2025-07-15-011407-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 16:20
Остання зміна 06.08.2025 08:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
415 295 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 152.95 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 16:19 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 16:19
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 16:19
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00
до 29.07.2025 08:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 08:52
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2025 08:52
до 06.08.2025 08:30
Період уточнень
з 15.07.2025 16:19 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 16:19 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 29.07.2025 08:52
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 29.07.2025 08:52
Основні параметри
Обладнання для спортивно-ігрового майданчика в с-ще Дружба
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
415 295 грн.
Обладнання для спортивно-ігрового майданчика в с-ще Дружба
Назва предмета закупівлі
Обладнання для спортивно-ігрового майданчика в с-ще Дружба
Очікувана вартість
415 295 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4152,95
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Гойдалка
Опис предмета закупівлі
Гойдалка
Код ДК 021:2015
37535100-8 - Гойдалки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63345, Україна, Харківська область, Берестинський район, с-ще Дружба, вул. Українська
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Комплекс спортивний
Опис предмета закупівлі
Комплекс спортивний
Код ДК 021:2015
37535200-9 - Обладнання для ігрових майданчиків
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63345, Україна, Харківська область, Берестинський район, с-ще Дружба, вул. Українська
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, після підписання сторонами видаткової накладної протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
Пропозиція:
415 294 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 16:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Бурдикіна
Електронна пошта
Телефон
+380993817295
Сайт:
https://natalynska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
24288081
Повна назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
63343
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Берестинський район, с. Наталине
Адреса
вул. І. Сенченка, буд. 89
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для спортивно-ігрового майданчика в с-ще Дружба
Період вимог/скарг з 29.07.2025 08:52 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 08:52
Довідка НАЗК
29.07.2025 08:52
Повідомлення про рішення
23.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 15.07.2025 № 84 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Обладнання для спортивно-ігрового майданчика в с-ще Дружба», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-15-009769-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: 1) Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 2.1-2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (складену учасником у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, офісних приміщень, транспортних засобів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, терміну експлуатації (років), з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці згідно з пп. 2.1., необхідно надати скановані копії документів на право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою на кожну одиницю зазначену в такій довідці. Учасником надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих.№75/21 від «15» липня 2025 в якій позиція 3 та 4, а саме: Автонавантажувач Balkancar, ДВ 1792.33.20 та Автонавантажувач Komatsu 0L8L22X мають не коректне зазначення щодо терміну експлуатації, відповідно до наданих документів згідно підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно підпункту 3.1-3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою, та на підтвердження інформації, зазначеної у довідці згідно пп. 3.1. учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками. Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№75/22 від «15» липня 2025 в якій позиція 9, а саме досвід роботи на займаній посаді, щодо працівниці Дудченко Валентина Іванівна інженера з охорони праці, зазначено не коректно, відповідно до наданих документів згідно підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.07.2025 00:00 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 25.07.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА".
Створено
25.07.2025 15:58
Надати до
26.07.2025 15:58
Договір
UA-2025-07-15-009769-a-b1
Підписаний і діє
Номер
314/25
415 294 грн.
346 078.33 грн.
З ПДВ
Підписано
06.08.2025
Строк дії договору з
06.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Гойдалка
Номенклатура
Гойдалка
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплекс спортивний
Номенклатура
Комплекс спортивний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24288081

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
Повна назва
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32271102

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.08.2025 08:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
415 295 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380993817295
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
415 295 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380993817295
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності