Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021-2015 (CPV) – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для дошкільних навчальних закладів міста Черкаси) від Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-009670-a
Id Tender c30ddd2f81c344ec8fd6cabe3a30eb01
План UA-P-2025-07-15-011920-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.07.2025 16:26
Остання зміна 29.07.2025 15:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 16:26 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 16:26
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 16:26
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00
до 28.07.2025 17:29
Залишилось 10 год. 47 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 17:29
до 03.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.07.2025 17:29
-
Період уточнень
з 15.07.2025 16:26 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 16:26 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 28.07.2025 17:29
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 28.07.2025 17:29
Основні параметри
ДК 021-2015 (CPV) – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для дошкільних навчальних закладів міста Черкаси)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
500 000 грн.
ДК 021-2015 (CPV) – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для дошкільних навчальних закладів міста Черкаси)
Назва предмета закупівлі
ДК 021-2015 (CPV) – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для дошкільних навчальних закладів міста Черкаси)
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
21
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Смілянська, 4
Дата постачання по
31.12.2025 16:20
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАНЮК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
497 151 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плакущий Руслан Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Sorochan Maxim Anatoliyovich
Електронна пошта
Телефон
+380472373386
Факс
+380472373386
Замовник
ЄДРПОУ
36299692
Назва (англійською мовою)
Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
Повна назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гоголя, 251
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021-2015 (CPV) – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для дошкільних навчальних закладів міста Черкаси)
Період вимог/скарг з 28.07.2025 17:29 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 17:29
Довідка НАЗК
28.07.2025 17:29
Повідомлення про рішення
23.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
23.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі ДК 021-2015 (CPV) – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для дошкільних навчальних закладів міста Черкаси) Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-15-009670-a Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАНЮК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАНЮК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Згідно пп. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати копію(-ії) договору(-ів) постачання аналогічних товарів, завірену учасником**. Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати копію документів, що підтверджують факт поставки товару, по договору(-ах) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) та/або звіт про виконання договору, оприлюднений на Прозорро, який підтверджує виконання договору про закупівлю. **Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) або ДК 021:2015 30230000-0 комп'ютерне обладнання (Комп'ютери і комп'ютерне приладдя, друкуюча техніка) **Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками за результатами проведення процедури закупівлі (відкритих торгів/відкритих торгів з особливостями), інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції. Додатково, на підтвердження вищевказаного учасник подає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, засвідченої відбитком печатки (за наявності), із обов’язковим зазначенням в ній інформації щодо повного найменування та коду ЄДРПОУ/ідентифікаційного коду замовника за таким аналогічним(-ми) договором(-ами), його місцезнаходження, предмету договору, його реквізитів (дати та номеру), відомості про стан його виконання, посилання про проведення закупівлі на на веб-портал уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. В складі тендерної пропозиції учасника документально не підтвердив факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції, а саме: відсутній звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. На усунення даної невідповідності документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції №15/2024 від 4 червня 2024 року. 2. Згідно пп. 4.1.5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. В складі тендерної пропозиції учасника надано інформаційну довідку про посадову особу, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору та інших документів, яка не містить реквізитів (назва, дата і номер) усіх документів, що підтверджують повноваження особи, а саме Паспорт та ІПН Баланюка Олега Миколайовича та який надано в складі пропозиції на підтвердження повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. 3. . Згідно пп. 5.7. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону, адреси електронної пошти); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування. В складі тендерної пропозиції учасника надано довідку «Інформація про учасника», яка не містить інформації щодо статусу учасника, а також ставки оподаткування. На усунення даної невідповідності надати надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону, адреси електронної пошти); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування.
Створено
25.07.2025 14:58
Надати до
26.07.2025 14:58
Договір
UA-2025-07-15-009670-a-c1
Очікує підписання
497 151 грн.
497 151 грн.
З ПДВ
Номенклатура
21 (комплект)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
21
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Повна назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36299692

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАНЮК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАНЮК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2659817577

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472373386
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472373386
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності