Показати схожі тендери

Закупівля Протипожежні двері від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-009510-a
Id Tender aa11f1192f51487795be47f23d52e508
План UA-P-2025-07-14-012986-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.07.2025 16:09
Остання зміна 25.07.2025 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
171.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 16:08 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 16:08
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 16:08
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00
до 24.07.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 15:28
до 30.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.07.2025 15:28
-
Період уточнень
з 15.07.2025 16:08 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 16:08 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:28
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:28
Основні параметри
Протипожежні двері
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
34 250 грн.
Протипожежні двері
Назва предмета закупівлі
Протипожежні двері
Очікувана вартість
34 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
171,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двері протипожежні металеві, глухі, полуторні (дві стулки) (зовнішні розміри дверної коробки без лиштвів: висота разом з порогом -2,165 м, ширина - 1,46 м)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04050, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 15 Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Проект договору
15.07.2025 16:08
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
29 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Соловар
Електронна пошта
Телефон
+380443634333
Сайт:
https://infotech.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34239034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Дегтярівська, буд. 15 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Протипожежні двері
Період вимог/скарг з 24.07.2025 15:28 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 15:28
Довідка НАЗК
24.07.2025 15:28
Повідомлення про рішення
23.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" (код за ЄДРПОУ 3062803319) з ціною 29 000,00 грн, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Учасником не надано сертифіката відповідності на протипожежні двері (вимога пункту 8 розділу II «Додаткові вимоги» додатку № 1 «Технічні вимоги» до Тендерної документації); - у документі за вих. № 7 від 22.07.2025 Учасником не вказано країну виробника товару (вимога пп. 6.1.1 п. 6 (форма таблиці) додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»)). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель сертифіката відповідності на протипожежні двері, що вимагається Замовником у пункті 8 розділу II «Додаткові вимоги» додатку № 1 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, та зазначення Учасником у документі за вих. № 7 від 22.07.2025 країни виробника товару, що вимагається Замовником у пп 6.1.1 п. 6 (форма таблиці) додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника».
Створено
23.07.2025 14:58
Надати до
24.07.2025 14:58
Договір
UA-2025-07-15-009510-a-b1
Очікує підписання
29 000 грн.
29 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Двері протипожежні металеві, глухі, полуторні (дві стулки) (зовнішні розміри дверної коробки без лиштвів: висота разом з порогом -2,165 м, ширина - 1,46 м)
Номенклатура
Двері протипожежні металеві, глухі, полуторні (дві стулки) (зовнішні розміри дверної коробки без лиштвів: висота разом з порогом -2,165 м, ширина - 1,46 м)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34239034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3062803319

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
34 250 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Контактний телефон:
+380443634333
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
34 250 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Контактний телефон:
+380443634333
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності