Показати схожі тендери

Закупівля КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-009453-a
Id Tender 424db53f1c5143658f2a65e63d4e6afb
План UA-P-2025-07-15-011258-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 16:16
Остання зміна 11.08.2025 10:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 766 710 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 667.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 16:15 до 24.07.2025 16:11
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 16:15
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 16:15
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 16:11
до 29.07.2025 10:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 10:25
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2025 10:25
до 11.08.2025 10:35
Період уточнень
з 15.07.2025 16:15 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 16:15 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 16:11 до 29.07.2025 10:25
Період кваліфікації
з 24.07.2025 16:11 до 29.07.2025 10:25
Основні параметри
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ
Закупівля здійснюються в рамках Ukraine Facility. Учасники процедури закупівлі беруть участь у закупівлях на рівних умовах, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах та якщо вони особисто або їх кінцеві бенефіціарні власники є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Усі товари які закуповуються повинні походити із прийнятних країн. Джерело фінансування: - кошти місцевого бюджету: КТПКВК 0111183 «Співфінансування заходів що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в сумі 160610,00 грн; - кошти державного бюджету та кошти співфінансування Європейського Союзу – Ukraine Facility: КПКВК 0111184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – в сумі 1606100,00 грн.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 766 710 грн.
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ
Назва предмета закупівлі
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ
Очікувана вартість
1 766 710 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17667,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
19
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
82500, Україна, Львівська область, місто Турка, вулиця Січових Стрільців 23
Дата постачання по
30.09.2025 16:11
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ"
Пропозиція:
1 764 150 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кудрич Дмитро Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380269314544
Замовник
ЄДРПОУ
43932524
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
82500
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Турка
Адреса
вул. Січових Стрільців, будинок 23
Інформація про підписанта
IBAN
UA198201720344200002000111271
ПІБ підписанта
Михайло Миколайович БЛАЖІВСЬКИЙ
Посада підписанта
Начальник
Діє на підставі
Положення
Телефон
+380501827358
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ
Період вимог/скарг з 29.07.2025 10:25 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 16:11 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 10:25
Довідка НАЗК
29.07.2025 10:25
Повідомлення про рішення
24.07.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-15-009453-a-c1
Підписаний і діє
Номер
123
1 764 150 грн.
1 470 125 грн.
З ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
19 (комплект)
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ
Номенклатура
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ
Кількість
19
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43932524

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44184909

Інформація про підписанта

IBAN
UA198201720344200002000111271
ПІБ підписанта
Михайло Миколайович БЛАЖІВСЬКИЙ
Посада підписанта
Начальник
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
+380501827358
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.08.2025 10:35
Повідомлення про договір
11.08.2025 10:32
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-05-000016
Дата створення проекту
05.08.2025 15:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.08.2025 16:07
Дата публікації висновку про результати
14.08.2025 10:20
Дата завершення усунення порушень
29.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2025 №197 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.08.2025 №197. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-15-009453-a, 15.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.08.2025 00:00
Документи рішення
05.08.2025 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури і туризму Турківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-15-011258-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника за наданим Замовником посиланням (http://turka-rvo.edukit.lviv.ua); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.07.2025 №2; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕКТОР-СТМ»; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» як переможцем тендеру документи; договір від 11.08.2025 №123; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Відповідно до норм частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. Одночасно, у пункті 8 Постанови КМУ №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-07-15-011258-a) Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти, крок 7.12 Плану України), джерелом фінансування закупівлі визначено кошти Державного бюджету України (КПКВК 0611184) та місцевого бюджету (КПКВК 0611183). За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Постанови КМУ №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. Водночас, аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної закупівлі на вебсайті Замовника (за наданим Замовником посиланням: http://turkarvo.edukit.lviv.ua/advert/id/485/vn/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B%D0%BD%D1%8F%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85) встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю Замовником не враховано вимоги додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318, а також не враховано положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблеми Європейського Союзу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди встановлено неврахування Замовником вимог додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене моніторингом, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.08.2025 00:00
Дата публікації
14.08.2025 10:20
Документи висновку
14.08.2025 10:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби за результатами проведенням моніторингу закупівлі «КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ», відділ освіти, культури і туризму Турківської міської ради повідомляє, що при переході за посиланням на веб сайт Замовника (за наданим Замовником посиланням при наданні відповіді на запит при проведенні моніторингу вищезгаданої закупівлі) в оголошенні від 17 липня 2025 року - «Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» емблема Європейського Союзу присутня (скріншот додається). Також слід зазначити, що відділ освіти, культури і туризму Турківської міської ради користується безоплатним сайтом, у зв’язку із чим інформація на ньому не завжди відображається коректно.
Дата публікації
18.08.2025 10:32
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 08.08.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-07-15-009453-a, яка проводиться Відділом освіти, культури і туризму Турківської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Також, моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «інформація про предмет закупівлі» строк поставки товарів вказано 30 вересня 2025. Однак, у пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації зазначено строк поставки товару до 31 жовтня 2025 року. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Поясніть розбіжності щодо строку поставки товару в електронних полях в електронній системі закупівель та у тендерній документації. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.08.2025 09:46
Орган перевірки
14.08.2025 00:00
Документи повідомлення
08.08.2025 09:46
-
Відповідь
Надання пояснень на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу процедури закупівлі «КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА БІОЛОГІЇ» , ДК 021:2015 – 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-15-009453-a).
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості, бюджетного призначення та технічних і якісних характеристик предмета закупівлі При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і за попереднім погодженням педагогічними працівниками, які будуть практично використовувати інтерактивні панелі у своїй роботі. Відповідно до вищевикладеного очікувана вартість та аналіз ринку предмета закупівлі, у тому числі формувалась на підставі веб-сайтів, а саме: - https://b-pro.com.ua/ - https://elizlabs.com.ua/ - https://stemclass.com.ua/ Варто зазначити, що поняття очікувана вартість міститься у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, відповідно до якого очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Аналізуючи дане поняття необхідно дійти висновку, що воно є істотно узагальненим та містить лише вимогу щодо врахування чи неврахування ПДВ (тобто його розрахунку). Вищевказаний Наказ також надає пояснення стосовно етапів з яких складається формування очікуваної вартості та її правильного розрахунку, зокрема передбачає 5 етапів для більш повного та правильного вирахування ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких Замовник проводив розрахунок: 1. Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному обладнанні. 2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань/специфікацій/вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше. 3. Аналіз ринку. На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість. 4. Визначення вимог до умов поставки і оплати. Вимоги до умов поставки і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарів, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари. 5. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. На завершальному етапі, відштовхуючись від усієї інформації, яка була надана замовнику відбувається сам процес розрахунку очікуваної вартості. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі для даної закупівлі визначено в сумі: 1 766 710,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro". Технічні та якісні характеристики сформовані з урахуванням Методичних рекомендацій МОН та практичних потреб навчального процесу, що забезпечують відповідність предмета закупівлі освітнім стандартам. 2. Щодо розміщення обґрунтування на веб-сайті. Обґрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості та розміру бюджетних призначень розміщене на офіційному веб-сайті відповідно до п.?4-1 постанови КМУ№?710. Посилання для перегляду: http://turka-rvo.edukit.lviv.ua/advert/id/485/vn/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%80%D1%83-%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85/ 3. Інформація про джерело фінансування закупівлі з підтвердними документами. Закупівля здійснюється за рахунок бюджетних призначень, передбачених постановою КМУ №1554 від 31.12.2024 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти — Нова українська школа у 2025 році» на умовах співфінансування з місцевого бюджету. Фінансування даної закупівлі здійснюватиметься за рахунок коштів Європейського Союзу – Ukraine Facility: КПКВК 0111184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та за рахунок коштів місцевого бюджету КПКВК 0111183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». 4. Пояснення розбіжностей щодо строку поставки товару в електронних полях в електронній системі закупівель та у тендерній документації. У розділі «Інформація про предмет закупівлі» в електронній системі Prozorro дійсно зазначено строк поставки товару - до 30 вересня 2025 року. Водночас у пункті 4.4 Розділу 1 тендерної документації Замовником встановлено строк поставки - до 31 жовтня 2025 року. Зазначена розбіжність є технічною помилкою, що допущена Замовником при внесенні інформації до тендерної документації, яка була виявлена Замовником після завершення розгляду пропозицій на етапі укладення договору, про що було складено відповідний протокол. Також слід зазначити, що відповідно до абзацу 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, визначено, що в разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. У подальшій роботі Замовник прийме міру для уникнення таких розбіжностей між електронними полями та тендерною документацією.
Рішеня
08.08.2025 15:37
Замовник
Документи повідомлення
08.08.2025 15:37
-
08.08.2025 15:41
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 766 710 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 16:11
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380269314544
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 766 710 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 16:11
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380269314544
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності